אוטהרה לבני התינוק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אוטהרה לבני התינוק
    מוריה
    07/07/2013

    שלום, אנחנו מאושפזים מזה חודשיים עם בני בן החודשיים וחצי בשניידר עם אפילפסיה מסוג אוטהרה-נדירה והקשה מכולן. אופיר בני לא מגיב לתרופות והEEG הפתולוגי שלו לא משתנה, מדי פעם מוריד סטורציה ונזקק להנשמות. נזק מוחי חמור וכנראה גם מוטורי כבר נגרם. הוא לא צפוי להאריך ימים.
    כעת מתחילים לדבר אתנו בבית החולים על לקחת אותו הביתה, מיותר לציין שאני מאוד מפחדת מזה אף כי 24 שעות ביממה במשך חודשיים בשניידר עשו את שלהם..הפחד העיקרי הוא כי יש לי ילדה בת 4 בבית שדי הרחקנו מהמצב ברגע שקיבלנו את האבחנה החמורה.
    בנוסף הוא מואכל בזונדה..
    אשמח לעצות, או אם משיהו מבין בזכויותי מבחינת זכאות לסיוע של אחות או כספי.
    בקרוב "חופשת הלידה" שלי מסתיימת..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוטהרה לבני התינוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו