קבוצות תמיכה לבני נוער

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קבוצות תמיכה לבני נוער
    מיכל
    14/07/2014

    האם יש קבוצות תמיכה לבני נוער באזור המרכז ?ביתי חרדתית מאוד , היא מרגישה שמגיע ההתקף ונכנסת לחרדה עוד לפני האירוע , איך מתמודדים עם זה ? , מחפשת עזרה או עצה
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קבוצות תמיכה לבני נוער

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קבוצות תמיכה לבני נוער - תגובה

    מיכל רוקר
    14/07/2014

    שלום מיכל,
    לא ידוע לי על קבוצת תמיכה לבני נוער בשום מקום בארץ. את מוזמנת לפנות לאי"ל אגודה ישראלית לאפילפסיה ולבדוק האם הם מפעילים קבוצת תמיכה כלשהי במרכז או למרכז לחינוך לאפילפסיה בבית חולים סורוקה.
    בנוסף, אם אפשרות של תמיכה אחד על אחד גם כן רלוונטית, את מוזמנת לפנות אלי, אני מאמנת אישית המתמחה באימון להתמודדות עם אפילפסיה.

    המון הצלחה,
    מיכל רוקר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קבוצת תמיכה - ילדה חרדתית

    סמדר
    29/08/2014

    שלום לך,

    אינני יודעת לגבי קבוצת תמיכה לבני נוער. אבל אוכל לסייע לך לפי מה שקראתי יכול להיות שלי ולבת שלך יש חוויה דומה.

    אני חולת אפילפסיה שעמידה לטיפול תרופתי משמע, אני חוטפת התקפים על בסיס יום יומי.

    לי לפני כל התקף יש אאורה (ז"א - אני יודעת שעומד להגיע התקף) וההתקפים שלי הם פשוטים.

    לא אחת שוחחתי עם הנוירולוגית שלי ואמרתי לה, שאינני יודעת מתי ההתקפים שלי הם התקפי אפילפסיה או התקפי חרדה.

    הרגשתי כאילו אני מזמינה את ההתקף להגיע והוא היה בא לא היה לי שמץ של מושג מתי זה התקף אמיתי ומתי זה לא.

    הרופאה החליטה לקחת אותי לבדיקה וידאו EEG על מנת לבדוק האם אלו התקפי חרדה או התקפי אפילפסיה. הממצאים היו 11 התקפי אפילפסיה אמיתיים ביום + 5 התקפי חרדה.

    יכול מאוד להיות שהבת שלך סובלת מהתקפי חרדה שהיא מפרשת / את מפרשת אותם כהתקפי אפילפסיה.

    באופן אישי לי היה מאוד קשה להבחין בין השניים.

    אינני יודעת אילו תרופות לוקחת הבת שלך אבל הרגשתי שאחת התרופות פשוט עושה לי פחות טוב ובכל פעם שהסתכלתי על השעון בשעה שאני צריכה לקחת את התרופה הייתי חוטפת התקף (מזמינה התקף) - ככל הנראה התקף חרדה.

    בעצה אחת עם הרופאה החלטנו להוריד את התרופה בשעות הצהריים (שם היא הייתה עושה בעיות) והיום אני כמעט ולא מזמינה התקף אלא ההתקפים היום הם רק התקפים אפילפטיים ולא התקפים שנחזים להיות כהתקפים אפילפטיים.

    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו