שאלה על תביעה מביטוח לאומי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה על תביעה מביטוח לאומי
    יובל
    23/07/2015

    בהקשר למה שכבר נאמר בנושא, אשתי חולה מגיל חמש וחצי ובשנה האחרונה חל חוסר איזון במחלה שהגיע עד כמה התקפים ביום וחוסר תפקוד בעבודה כעצמאית. פנינו לעורכת דין המתמחה בנושא תביעות לביטוח לאומי ולאחר ששמענו על גבייה של 20% מתשלום רטרואקטיבי וכן מ-48 חודשי קצבה נרתענו ומבירור נאמר לנו שלא כדאי להגיש את התביעה לבד כי הסיכוי להשיג משהו קשה בהרבה מאשר באמצעות עורך דין או חברה לזכויות רפואיות. במקביל שמענו גם דעות הפוכות שבמקרה כמו שלה מיותר להיעזר באנשי המקצוע ולשלם סכומים לא קטנים כי אפשר להשיג את כל הזכויות גם לבד ובקלות. ברשותנו כל המסמכים הרפואיים ובדיקות רלוונטיות שמוכיחים את הימצאות המחלה וכן פגיעה בכושר עבודה (ניתנה חופשת מחלה בת חודשיים).
    יצאנו מבולבלים מכל הסיפור ונשמח לעזרה מבעלי ניסיון.
    אגב, בזכותי שללו את המחלה בגלל בדיקות MRI ו- EEG שיצאו תקינות מה שמראה על רמה מקצועית מאוד נמוכה.

    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה על תביעה מביטוח לאומי - תגובה

    אוהד פוזיילוב
    19/09/2015

    אולי כדאי שתנסה לבד ואחרי שלא תשיג את מה שאתה מחפש תעבור לעו"ד מקצועי שמתעסק בעניין הזה.

    אולי באגודה מכירים מישהו שתבע את הביטוח הלאומי באמצעות חברה שמתמחה בנושא. ויוכלו להפנות אותך לאדם שכבר עשה זאת .

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו