רישיון נהיגה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רישיון נהיגה
    גל
    08/11/2015

    שלום רב,
    בהמשך להודעתי הקודמת לגבי רישיון נהיגה . ציינתי שאני בגיל 33 , כבר 18 שנה מאוזנת עם טיפול (טימוניל כדור ביום) וללא התקפים אי אי גי תקין, אולם נויורולוג אינו יכול לומר בוודאות שעברה המחלה אלא המליץ להפסיק טיפול בהדרגה .
    עד עכשיו לא הוצאתי רישיון בגלל הפחד שיקרה לי משהו בשעת נהיגה , וגם עכשיו שהחלטתי להוציא ואני כבר לומדת לתאוריה , יש לי כל מיני מחשבות שאני נוהגת ומקבלת התקף (אפילו דמיינתי חלילה שאני מאבדת איבר בגוף).
    האם הפחד נורמלי ומוצדק? ומה לעשות עם זה?
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רישיון נהיגה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רישיון נהיגה - תגובה

    אוהד פוזיילוב
    07/12/2015

    היי גל

    פחד זה משהו טבעי. אך לא צריך לתת לו לשתק אותנו.

    יכול להגיד לך שכאשר התחלתי לנהוג אחרי שנה שלא נהגתי עקב התקפים, היה לי חשש של מה יקרה אם ...

    צריך למצוא את האומץ להשאיר את החששות מאחור ולהתקדם הלאה, אני לא אומר שצריך לבטל את החשש , צריך שהוא יהיה אך ברקע...

    שיהיה בהצלחה בהוצאת הרשיון .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו