שלום, ברצוני לתקן לגבי 'צניחת לשון'

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום, ברצוני לתקן לגבי 'צניחת לשון'
    נני
    08/10/2008

    אני שמה לב כי עניתם כבר למספר אנשים שהתעניינו כי אין סכנה של צניחת לשון בהתקף. מדוע אתם אומרים זאת?! הרי סכנה כזו קיימת... וזו בדיוק הסיבה שבגללה יש צורך להעביר חולה על צידי הגוף בזמן התקף, על מנת שהלשון תצנח הצידה ולא אחורה ותחסום את דרכי האוויר. מטריד שאתם עונים כך בתור גוף שאמור למסור מידע מהימן! סכנה כזו קיימת אצל כל אדם שמאבד הכרה לאו דווקא חולי אפילפסיה ועל כמה וכמה חולי אפילפסיה! כל חובש במד"א יודע זאת! ממש מכעיס אותי בתור חולה לראות שעניתם בצורה כזו לכמה חולים נוספים כאן בפורום! ממש בושה! סכנה כזו קיימת ואתם אמורים לתת מידע שיעזור לחולים ומכריהם בזמן התקף. מאכזב...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עם כל הכבוד ויש כבוד........

    יוסי אונטרמן
    08/10/2008

    את מוזמנת לפנות לאפליפטולוגים ( נירולוגים שעברו התמחות בתחום האפילפסיה ) ולבדוק בעצמך

    אם תרצי נפנה אותך אליהם

    גמר חתימה טובה

    יוסֵי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו