גם אני אמא לילד עם אפילפסיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גם אני אמא לילד עם אפילפסיה
    לילך
    09/11/2008

    שלום, לבני המתוק והמקסים בן ה- 6.5 יש CP. נכון, קל - המיפרסיס ימני כך שידו הימנית מוגבלת ותומכת בלבד ורגלו הימנית צולעת במקצת. הוא קטן יחסית לגילו (אחוזון 3 בלבד.) קוגניטיבית - חבל על הזמן. פשוט מדהים - חכם וחריף ומתקשר נפלא. ילד יפה. אישיות נהדרת. בקיצור ילד מ-ק-ס-י-ם. שבוע שעבר בעקבות חשש שלי שהיה לו התקף, עשו לו EEG. הבדיקה עברה בצורה מעולה, כמו שכתוב בסרטים. תוך כדי שהוא נבדק - שאלתי את הטכנאית האם היא רואה סימנים והיא שאלה אם זו פעם ראשונה שלו. היא אישרה את חששותי שאכן יש לו את הסימנים שמהם כל-כך פחדתי. לא הפסקתי לבכות מאז. חרשתי את האינטרנט וראיתי שהשד אינו נורא וכבר עברתי איתו קטעים גרועים, אבל שלילד שלי הנפלא הזה יש עוד משהו, כוד תיק על הכתפיים שלו, זה כבר בלתי נסבל. אני מגדלת אותו כילד רגיל לכל דבר , למרות שהוא בגן לחינוך מיוחד, הוא עושה דברים שילדים אחרים לא יכולים לעשות וכולם מאד מתפעלים ממנו. הפעם הזאת נשברתי. אין לי כוח להתמודד עם עוד משהו. כבר חשבתי שאיכשהו הגעתי איתו למנוחה והנחלה, הוא מאד מתקדם בפיזיוטרפיה ומתפקד ממש מעולה ועכשיו שוב נסיגה, שוב התמודדות. כל פעם שאני חושבת שהעתיד נראה ורוד בסה"כ, אני חוטפת מכה. נכון, הילד שלי צריך אותי חזקה, אבל עד כאן. סליחה שפרקתי קצת, אני לא יכולה להתלונן עליו כי הוא באמת בסדר, אבל פשוט נמאס כבר. שיהיה לכם ערב טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וגם את תצליחי להתמודד!

    יסכה מוניקנדם-גבעון
    09/11/2008

    שלום לילך

    אני לא מכירה הרבה אמהות שלא מגיבות כפי שאת הגבת. כמעט כל אמא או אבא מגיבים בתחושה של "הנה יש לנו עוד תיק" או "איזה פחד, מה נפל עלינו".
    כפי שכתבת, השד לא נורא כ"כ.
    פריט מידע קטן לעידוד- 80% מהאנשים עם אפילפסיה מנהלים חיים רגילים לחלוטין.
    אם את מעוניינת לשוחח או לשאול את מוזמנת להתקשר!
    02-5000283

    גם לאמא חזקה מותר להתפרק....
    יסכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם אני אמא של ילדה עם אפילפסיה

    אורה
    15/11/2008

    ובהחלט אפשר לחיות עם זה. אבל אמא יקרה יש לך עוד כמה תיקים עליך ובהחלט מותר להתפרק. אבל חשוב שאחר כך תוכלי שוב למצוא כח ולהמשיך בחיים. את יכולה להעזר הכי טוב באנשים שהם במצב שלך. אני גם כבר 16 שנה בסיפור הזה אבל לילדה שלי אין cpץ אם את רוצה אפשר לדבר על אפילפסיה כי לצערי אני ממש מומחית............תחזיקי מעמד ותתני לעצמך גם מקום להתפרק!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו