צריכה מידע דחוף!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צריכה מידע דחוף!!!
    אמא מודאגת...
    11/11/2008

    הופנתי ע"יהניורולוג של ביתי לבצע אבחון נוירו פסיכולוגי תפקודי בשערי צדק בירושלים לפי הנאמר לי על ידיו ביתי שלוקה באפילפסיה זכאית לאבחון זה בגין היותה לוקה באפילפסיה עפ"י זכויותיה בסל הבריאות. בפועל אני נתקלת בקשיים מאוד לקבל את הטופס המתאים מקופת החולים ואת הקוד של משרד הבריאות למסמך זה. במחלקה בשערי צדק יודעים רק את שם האבחון ואין להם מידע לגבי קודים הם יודעים את עלות האבחון כ 2000 שח אך אין להם מידע נוסף. בקופת החולים אומרים שאבחון מעין זה - רב מקצועי לשיקום לא מתאים לגילה , היא בת 5. מי שיודע במה מדובר ויוכל לתת לי כיוון מהין לדלות מידע נוסף בנושא אשמח....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צריכה מידע דחוף!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבחון נוירופסיכולוגי

    יסכה מוניקנדם-גבעון
    11/11/2008

    שלום

    אמנם אני לא מומחית בנושא של אבחונים (נושא שאני כרגע לומדת אותו מכיון שלצערי את לא היחידה שמתמודדת איתו) אבל כל שאני מבינה האבחון היא בעלות פרטית. אם אבחון נעשה במימון קופ"ח זה נעשה בד"כ באשפוז או במקרים חריגים במיוחד.
    יש סיכוי שאת האבחון שאת צריכה לעשות יש אפשרות לקבל החזר מקופ"ח במיוחד אם יש לך את אחד מהמשלימים.
    על מנת להפנות אותך לנוירופסיכולוגית שמתמצאת בנושא אשמח אם תפני אלינו טלפונית
    ל- 02-5000283,

    כל טוב
    יסכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו