אפיטולוג

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אפיטולוג
    אמא מודאגת...
    11/11/2008

    אחרי עיון בפורום אני מוצאת פעמים רבות על המלצתכם לפנות לאפיטולוג. ביתי בת ה5 וחצי מזה 11 חודש מטופלת בתרופות בכדי למנוע פירכוסים. בפועל החלפנו כבר 3 תרופות העלנו מינונים הגענו לרמה רצוינ בדם, של תרופה, אך הפירכוסים עדיין לא פסקו, אנו גרים באזור פ"ת אם יש לכם מידע על רופא שכזה נראה לי שהוא יוכל לעזור לנו יותר מאשר הניורולוג אליו אנו צמודים. כמו כן רציתי לדעת האם אנו זכאים מביוח לאומי לאיזה החזרים או הטבות? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אפיטולוג

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפליפטולוג

    יסכה מוניקנדם-גבעון
    11/11/2008

    שלום

    אכן, אנחנו בהחלט ממליצים לפנות לאפליפטולוג במיוחד במקרים בהם קשה להגיע לאיזון.
    על מנת לסייע לך לבחור את האפליפטולוג המתאים ביותר עבורך אשמח אם תתקשרי אלינו
    ל- 02-5000283.
    לגבי ביטוח לאומי- ביטוח לאומי לא נותן קצבאות לילדים שיש להם קשיים רפואיים. הוא נותן למי שצריך השגחה 24 שעות בימממה או שזקוק לעזרה בפעולות היום יום הבסיסיות כגון אכילה והתלבשות. מנסיוני, רק במצבים בהם ומדובר בכמה פרקוסים ביום או שבוע יש סיכוי לקבל קצבה. אם תהיו מעוניינים להגיש- נשמח לסייע.

    בהצלחה
    יסכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו