לפני שנה היה לי פרקוסים.ובגללה זה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לפני שנה היה לי פרקוסים.ובגללה זה
    איריס מלקו
    28/12/2008

    אני בת 34 והיה לי 3 התקפים.התקף האחרון היה לפני שנה.
    אני אישה בריאה מתפקדת ועובדת. ויש לי ילדים. ואיו לי שום מגבלות
    אני מאוד רוצה לעשות רשיון נהגה. העם זה אפשרי.לא היה לי שנה התקפים ואני בלי תרופה.
    מאת מלקו איריס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפי הנוהל אין סיבה שלא תקבלי רשיון

    אי"ל
    29/12/2008

    בהצלחה הנה הפרטים ליצרת קשר לפרטים ושאלות נוספות ניתן גם לפנות למכון הרפואי לבטיחות בדרכים של משרד הבריאות בתל-אביב או בחיפה: תל-אביב : רח' הארבעה 14 טל: 03-5634702 מענה אנושי בכל יום מלבד יום שלישי (10:00-11:00) פקס: 03-5632602 קבלת קהל בימי שלישי (12:00-14:00) חיפה : קריית הממשלה 15א, קומה 20 טל: 04-8633555 מענה אנושי בימים ראשון עד שלישי (08:00-10:00) פקס: 04-8633554 קבלת קהל בימי חמישי (08:00-10:00)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להודות

    איריס מלקו
    18/01/2009

    א.אני מאוד שמחה לדעת שאני יוכל. מפני שאני חושבת שאני בחורה בריאה ללא תרופות. אני רוצה לשאול.הרופא לא יודע שאני לא לוקחת את הטיפול. אני אחלתתי לעצמי. העם אני צריך לספר לרופא שלי. מפני שאני מרגשה טוב ללא טיפול.וגם כל הבדקות בסדר גמור. תודה מראש איריס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לספר לרופא

    יסכה מוניקנדם-גבעון
    18/01/2009

    שלום

    באופן כללי לא כדאי להפסיק לבד את התרופות כי הפסיקה לא מסודרת יכולה לגרום להתקפים.
    אם את כבר הרבה זמן בלי התקפים אז כנראה שאת באמת לא צריכה את התרופות. ההחלטה אם לספר לרופא היא החלטה שלך, אבל אם את לא לוקחת את התרופות אין טעם להסתיר את זה מהרופא.

    כל טוב
    יסכה
    אי"ל אגודה ישראלית לאפילפסיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשיך תגוב

    איריס מלקו
    20/01/2009

    שלום לך.השבוע היתי במרפאה אצלה הרופא המשפחה וספרתי לו שאני לא לוקחת תרופה.והוא אמר לי שעם אני לא לוקחת את הטרופה שהוא לא יחתומה לי על הטפסים בשיבל הרישיון. הרופא אומר שאני עושה בדעה שלי.העם זה בסדר איך שהרופא מגב .מפני שאני בסדר מבלי התרופות.וגם כל הבדקות שאני עשית הם בסדר.מפני שאני מפחדת שהרופא לא יחתום לי על התפסים אכשיו אני לוקחת .תגרטול 400 מלגרים פעמיים ביום.ואני מרגשה שזה מחלש אותי מאוד.ואני לא יודעת מה לעשות.תודה מאת איריס מלקו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רשיון נהיגה

    יסכה מוניקנדם-גבעון
    21/01/2009

    שלום איריס

    על פי החוק את חייבת להראות שאת לוקחת כדורים אחרת הם לא יתנו לך רשיון נהיגה. כנראה שעל פי בדיקות שונות הרופא חושב שעדיין יש לך סיכוי להתקפים ולכן את חייבת לקחת את התרופות. בדרך כלל מפסיקים את התרופות אחרי שנתיים בלי התקפים. אם עבר זמן כזה, אז את בהחלט יכולה להתווכח עם הרופא ולבקש לעשות שוב אי, אי, גי, על מנת לבדוק שהסיכוי שיהיו לך עוד התקפים הוא נמוך מאוד.
    אם המצב לא כך, לרופא אסור לקחת את הסיכון שאולי יהיה לך התקף בכביש. גם לעצמך, לא היית רוצה חלילה לנהוג בידיעה שעלול להיות לך התקף.

    חשוב להדגיש דבר נוסף, את התייעצת עם רופא המשפחה אשר אינו מומחה לנוירולוגיה ובודאי לא לאפילפסיה. אני ממליצה לך בחום ללכת להייעץ עם נוירולוג ולשמוע ממנו מה דעתו על כך שהפסקת את התרופות. יכול להיות שאם את כבר זמן רב בלי התרופות, התגובה שלו תהיה שונה מהתגובה של רופא המשפחה.


    כל טוב
    יסכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו