שלום לכולם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום לכולם
    אהרוני יערית
    18/01/2009

    היי שמי יערית אני חולת אפילפסיה ויש לי התקפים מסוג אבסנסכרגע אני בהריון בחודש שביעי מתחילת ההריון ההתקפים החמירו ואני חווה התקף 1-4 פעמים בשבוע ולפעמים זה מתמקד ליום אחד עמוס בהתקפים אני טופלתי לפני ההריון בדפלפט 600 מ"ג ובעקבות ההריון הרופא החליף לי תרופות ללמיקטל 400 מ"ג בתחילה נורא חששתי ליטול את התרופות וניסיתי להימנע אך כשהבחנתי שההתקפים ממש בתדירות גבוהה התחלתי לקחת אך האמת היא שאני לוקחת מינון נמוך ממה שאני צריכה 50 מ"ג אני נורא פוחדת לקחת מינון גבוה ורציתי לקבל תשובות בקשר לתרופה וגם בקשר להריון ואם אני לא יקח בכלל מה עלול לקרות במידה של התקף קשה כי בעיקרון אני לא מאבדת הכרה בהתקפים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום לכולם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הריון ולמיקטל

    יסכה מוניקנדם-גבעון
    18/01/2009

    שלום יערית.

    בעקרון למיקטל נחשבת לתרופה בטוחה לשימוש בזמן הריון ולכן אם יש לך התקפים חבל שלא תקחי אותה במינון המתאים.
    למיטב ידיעתי (אני לא רופאה) התקפי אבסנס לא מזיקים, יחד עם זאת הרפואה לא יודעת הרבה וצריך לאזן בין החשש מהתקפים והמידה בה הם מפריעים לך לנהל אורח חיים תקין לבין התרופה (שנבדקה מחקרית והיא בטוחה). היות ומדובר באבסנס ולא באיבוד הכרה ההחלטה היא שלך.
    קחי בחשבון שבהריון המינון של התרופה יורד בדם (כי נפח הדם גדל) ולכן מה שאת כן לוקחת זו בעצם כמות אפסית.
    אני לא יודעת מי הרופא שלך אבל חשוב מאוד שתתיעצי עם נוירולוג שהוא מומחה לאפילפסיה ולא רק עם נוירולוג שעוסק באפילפסיה. ההבדל בין השניים הוא רמת הנסיון במיוחד במצבים כמו הריון.


    שיהיה במזל טוב!
    יסכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו