מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שלום לכולםאהרוני יערית18/01/2009
היי שמי יערית אני חולת אפילפסיה ויש לי התקפים מסוג אבסנסכרגע אני בהריון בחודש שביעי מתחילת ההריון ההתקפים החמירו ואני חווה התקף 1-4 פעמים בשבוע ולפעמים זה מתמקד ליום אחד עמוס בהתקפים אני טופלתי לפני ההריון בדפלפט 600 מ"ג ובעקבות ההריון הרופא החליף לי תרופות ללמיקטל 400 מ"ג בתחילה נורא חששתי ליטול את התרופות וניסיתי להימנע אך כשהבחנתי שההתקפים ממש בתדירות גבוהה התחלתי לקחת אך האמת היא שאני לוקחת מינון נמוך ממה שאני צריכה 50 מ"ג אני נורא פוחדת לקחת מינון גבוה ורציתי לקבל תשובות בקשר לתרופה וגם בקשר להריון ואם אני לא יקח בכלל מה עלול לקרות במידה של התקף קשה כי בעיקרון אני לא מאבדת הכרה בהתקפים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון ולמיקטל
יסכה מוניקנדם-גבעון18/01/2009שלום יערית.
בעקרון למיקטל נחשבת לתרופה בטוחה לשימוש בזמן הריון ולכן אם יש לך התקפים חבל שלא תקחי אותה במינון המתאים.
למיטב ידיעתי (אני לא רופאה) התקפי אבסנס לא מזיקים, יחד עם זאת הרפואה לא יודעת הרבה וצריך לאזן בין החשש מהתקפים והמידה בה הם מפריעים לך לנהל אורח חיים תקין לבין התרופה (שנבדקה מחקרית והיא בטוחה). היות ומדובר באבסנס ולא באיבוד הכרה ההחלטה היא שלך.
קחי בחשבון שבהריון המינון של התרופה יורד בדם (כי נפח הדם גדל) ולכן מה שאת כן לוקחת זו בעצם כמות אפסית.
אני לא יודעת מי הרופא שלך אבל חשוב מאוד שתתיעצי עם נוירולוג שהוא מומחה לאפילפסיה ולא רק עם נוירולוג שעוסק באפילפסיה. ההבדל בין השניים הוא רמת הנסיון במיוחד במצבים כמו הריון.
שיהיה במזל טוב!
יסכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

