מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מיואשתדנה12/02/2009
יש לי תנוקת מדהימה ומפותחת בת שנה וחצי. לפני כ 5 חודשים הופיעו פרכוסים מוקדיים (גלגולי עיניים לשמאל). דיי מהר הגענו לניתוח להוצאת גידול שפיר שלטענת כולם גרם לפרכוסים. היום שבועיים וחצי אחרי ניתוח והפרכוסים רק התגברו. המנתח אמר עוד לפני הניתוח שלפעמים בתקופה אחרי הניתוח יש יותר פרכוסים מהצלקת במוח וזה לא בהכרח אומר שהניתוח נכשל. אנחנו מטופלים אצל טובי המומחים בארץ. הנוירולוגית שלנו ד"ר בן זאב מקסימה וזמינה לנו תמיד לכל שאלה, אבל אני מרגישה שככל שהזמן עובר והפרכוסים ממשיכים אני שוקעת יותר ויותר בדכאון. מה אם הניתןח הזיק לה? איך ייראו החיים שלנו? אני רוצה לצעוק לאלוהים שמגיע לנו חיים נורמאלים ושמספיק כבר עם כל הסבל הזה! אני במצוקה נפשית קשה! מישהו יכול לעזור לי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול עוזר לבת שלך ..ממליצה!
ממליצה !!12/02/2009מאחלת החלמה מהירה לבת שלך עליך להיות חזקה ,.הייתי אשמח להמליץ לך על רופא הולסטי מומחה לרפואה משלימה ידוע בנתיה ושמו ד"ר מג'די,. מומלץ לפנות אליו ואני מאמינה שהוא יכול לעזור לך כי הוא מטפל בבעיות נפשיות ופיזיות ומחלות קשות כמו אפילפסיה !! טל-098870878
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההצעה לעזרה
יוסי אונטרמן13/02/2009שלום דנה
לצערנו את לא הראשונה ולא האחרונה שמתמודדת עם קשיים מסוג זה. כל הורה שמתמודד עם מצבים קשים כאלה עובר משבר בעוצמות שונות. יש הורים שמתמודדים עם המשבר באמצעות אניש מקצוע ( עוס"ים, פסיכולוגים ) יש בסניף ת"א עו"ס ובחיפה עו"ס ופסיכולוג
כולם עובדים באי"ל- אגודה ישראלית לאפילפסיה
יש אנשים שמתמודדים עם פגישות אישיות עם הורה שהיה במצב דומה- אם תרצי אנא התקשרי לאי"ל ואנחנו נשדך אותך להורה שעבר חווה דומה
מאחר ואת מטופלת אצל דר' בן זאב נדמה לי שיש מקום לא קטן לאופטימיות
בתקווה ובהצלחה
יוסֵי אונטרמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

