מיואשת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מיואשת
    דנה
    12/02/2009

    יש לי תנוקת מדהימה ומפותחת בת שנה וחצי. לפני כ 5 חודשים הופיעו פרכוסים מוקדיים (גלגולי עיניים לשמאל). דיי מהר הגענו לניתוח להוצאת גידול שפיר שלטענת כולם גרם לפרכוסים. היום שבועיים וחצי אחרי ניתוח והפרכוסים רק התגברו. המנתח אמר עוד לפני הניתוח שלפעמים בתקופה אחרי הניתוח יש יותר פרכוסים מהצלקת במוח וזה לא בהכרח אומר שהניתוח נכשל. אנחנו מטופלים אצל טובי המומחים בארץ. הנוירולוגית שלנו ד"ר בן זאב מקסימה וזמינה לנו תמיד לכל שאלה, אבל אני מרגישה שככל שהזמן עובר והפרכוסים ממשיכים אני שוקעת יותר ויותר בדכאון. מה אם הניתןח הזיק לה? איך ייראו החיים שלנו? אני רוצה לצעוק לאלוהים שמגיע לנו חיים נורמאלים ושמספיק כבר עם כל הסבל הזה! אני במצוקה נפשית קשה! מישהו יכול לעזור לי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיואשת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול עוזר לבת שלך ..ממליצה!

    ממליצה !!
    12/02/2009

    מאחלת החלמה מהירה לבת שלך עליך להיות חזקה ,.הייתי אשמח להמליץ לך על רופא הולסטי מומחה לרפואה משלימה ידוע בנתיה ושמו ד"ר מג'די,. מומלץ לפנות אליו ואני מאמינה שהוא יכול לעזור לך כי הוא מטפל בבעיות נפשיות ופיזיות ומחלות קשות כמו אפילפסיה !! טל-098870878

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הצעה לעזרה

    יוסי אונטרמן
    13/02/2009

    שלום דנה

    לצערנו את לא הראשונה ולא האחרונה שמתמודדת עם קשיים מסוג זה. כל הורה שמתמודד עם מצבים קשים כאלה עובר משבר בעוצמות שונות. יש הורים שמתמודדים עם המשבר באמצעות אניש מקצוע ( עוס"ים, פסיכולוגים ) יש בסניף ת"א עו"ס ובחיפה עו"ס ופסיכולוג
    כולם עובדים באי"ל- אגודה ישראלית לאפילפסיה

    יש אנשים שמתמודדים עם פגישות אישיות עם הורה שהיה במצב דומה- אם תרצי אנא התקשרי לאי"ל ואנחנו נשדך אותך להורה שעבר חווה דומה

    מאחר ואת מטופלת אצל דר' בן זאב נדמה לי שיש מקום לא קטן לאופטימיות

    בתקווה ובהצלחה

    יוסֵי אונטרמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו