מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אפליפסיה לאחר לידהטליה10/03/2009
שלום אני חולת אפילפסיה וילדתי לפני חודש. סוג האפילפסיה שיש לי הוא יחסית קל והיה לי התקף פרכוסי מלא אחד בלבד במהלך 10 שנים. מאז אני נוטלת תרופות גם במינון נמוך יחסית. לאחר הלידה עבר עלי חודש אינטנסיבי שכלל מחסור בשינה (שינה לא סדירה ועייפות) תזונתי היתה לקויה והייתי די פעילה בבית. כתוצאה מהנ"ל לפני שבועיים היו לי שני התקפים מלאים באותו יום ואושפזתי. נאמר לי ע"י הנוירולוג כי עלי לישון לפחות 7 שעות שינה רצופות ביממה. הדבר מקשה עלי ועל בעלי שכן נאלצנו להוציא את העריסה מהחדר ,העברנו אותה לסלון ומאז אנו ישנים במשמרות . אשמח לקבל עצה כיצד נשים עם בעיה כמו שלי מתמודדות עם העניין שכן הדבר פוגע באיכות חיינו באופן משמעותי. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התמודדות עם שעות שינה
יוסי אונטרמן10/03/2009שלום טל
נשים, בני זוג ומשפחות מורחבות מתמודדות עם בעיה זו במספר אופנים
יש נשים שבני הזוג שלהן הם היחידים הקמים בלילה ועברו מהר להנקה מבקבוק
יש נשים שמבקשות מאחת הסבתות או הסבים לישון ולקום בלילות מספר לילות בשבוע בחודשים הראשונים
הייתי בקשר עם אישה שלקחה ביביסיטר לשני לילות באופן קבוע בשבועות הראשונים
אני מניח שהשינוי במצב ההתקפים נובע דם משינוי הורמונלי בעקבות הלידה שגם הוא מתאזן בד"כ תוך זמן קצר
טוב לדעת שמדובר במצב זמני, מקווה שעזרתי מעט
יוסֵי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת..
טליה10/03/2009היי יוסי, תודה על התגובה המהירה. האם אפשר להחזיר את העריסה לחדר ובעלי יהיה זה שקם אליה ואני למשל אשן עם אטמי אוזניים (אני יודעת שזה נשמע מצחיק) ע"מ שלא אתעורר תכופות? מאוד קשה לי עם העובדה שכרגע בחודשים הראשונים היא לא ישנה איתנו ובגלל "המשמרות" אין לנו כמעט זמן איכותי לבלות כמשפחה. אחת הסבתות מגיעה לילה בשבוע וזה אכן נותן מרווח נשימה אך רציתי למצוא איזשהי חלופה שתאפשר לנו להיות יחד כמשפחה,מה דעתך על הצעתי הנ"ל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתארגנות לאחר לידה
יוסֵי אונטרמן13/03/2009שלום טל הרעון של אטמים נשמע בהחלט הגיוני , שווה לנסות. אני חושש שהמצב שתארת של מסור בזמן איכות כמשפחה אופיני לכל משפחה בה נולד תינוק או לינוקת . החדשות הטובות הן שזה ישתפר ויהיה קל יותר עם הזמן. בהצלחה יוסֵי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התמיכה :)
טליה13/03/2009היי יוסי זוהי הפעם הראשונה שנכנסתי לפורום ואני ממש מודה לך על התשובות והעזרה. ישר כח!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

