אפליפסיה לאחר לידה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אפליפסיה לאחר לידה
    טליה
    10/03/2009

    שלום אני חולת אפילפסיה וילדתי לפני חודש. סוג האפילפסיה שיש לי הוא יחסית קל והיה לי התקף פרכוסי מלא אחד בלבד במהלך 10 שנים. מאז אני נוטלת תרופות גם במינון נמוך יחסית. לאחר הלידה עבר עלי חודש אינטנסיבי שכלל מחסור בשינה (שינה לא סדירה ועייפות) תזונתי היתה לקויה והייתי די פעילה בבית. כתוצאה מהנ"ל לפני שבועיים היו לי שני התקפים מלאים באותו יום ואושפזתי. נאמר לי ע"י הנוירולוג כי עלי לישון לפחות 7 שעות שינה רצופות ביממה. הדבר מקשה עלי ועל בעלי שכן נאלצנו להוציא את העריסה מהחדר ,העברנו אותה לסלון ומאז אנו ישנים במשמרות . אשמח לקבל עצה כיצד נשים עם בעיה כמו שלי מתמודדות עם העניין שכן הדבר פוגע באיכות חיינו באופן משמעותי. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אפליפסיה לאחר לידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התמודדות עם שעות שינה

    יוסי אונטרמן
    10/03/2009

    שלום טל

    נשים, בני זוג ומשפחות מורחבות מתמודדות עם בעיה זו במספר אופנים

    יש נשים שבני הזוג שלהן הם היחידים הקמים בלילה ועברו מהר להנקה מבקבוק

    יש נשים שמבקשות מאחת הסבתות או הסבים לישון ולקום בלילות מספר לילות בשבוע בחודשים הראשונים

    הייתי בקשר עם אישה שלקחה ביביסיטר לשני לילות באופן קבוע בשבועות הראשונים

    אני מניח שהשינוי במצב ההתקפים נובע דם משינוי הורמונלי בעקבות הלידה שגם הוא מתאזן בד"כ תוך זמן קצר

    טוב לדעת שמדובר במצב זמני, מקווה שעזרתי מעט

    יוסֵי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת..

    טליה
    10/03/2009

    היי יוסי, תודה על התגובה המהירה. האם אפשר להחזיר את העריסה לחדר ובעלי יהיה זה שקם אליה ואני למשל אשן עם אטמי אוזניים (אני יודעת שזה נשמע מצחיק) ע"מ שלא אתעורר תכופות? מאוד קשה לי עם העובדה שכרגע בחודשים הראשונים היא לא ישנה איתנו ובגלל "המשמרות" אין לנו כמעט זמן איכותי לבלות כמשפחה. אחת הסבתות מגיעה לילה בשבוע וזה אכן נותן מרווח נשימה אך רציתי למצוא איזשהי חלופה שתאפשר לנו להיות יחד כמשפחה,מה דעתך על הצעתי הנ"ל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התארגנות לאחר לידה

    יוסֵי אונטרמן
    13/03/2009

    שלום טל הרעון של אטמים נשמע בהחלט הגיוני , שווה לנסות. אני חושש שהמצב שתארת של מסור בזמן איכות כמשפחה אופיני לכל משפחה בה נולד תינוק או לינוקת . החדשות הטובות הן שזה ישתפר ויהיה קל יותר עם הזמן. בהצלחה יוסֵי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על התמיכה :)

    טליה
    13/03/2009

    היי יוסי זוהי הפעם הראשונה שנכנסתי לפורום ואני ממש מודה לך על התשובות והעזרה. ישר כח!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו