שאלה.....

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה.....
    שרון
    30/03/2009

    היי אני בת 30 נשואה ואמא לילדה בת 7 חודשיים אני עם אפילפסיה כבר 11 שנה.
    אני לוקחת למיקטל במינון של 400 מ"ג ביום. האם יש קשר לתזונה נכונה כדי למנוע את ההתקפים..?אני עושה בדיקות דם אחת לחודש שזה כולל גם רמת הלמיקטל וספירת דם כללית והכל תקין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה.....

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונה נכונה

    יסכה מוניקנדם-גבעון
    05/04/2009

    שרון שלום

    כמו בכל בעיה רפואית, הקפדה על תזונה נכונה בהחלט מסייעת למצב הכללי של הגוף ומסייעת לו להתמודד טוב יותר. כמו"כ תזונה נכונה מסייעת לספיגת התרופה בדם ומשפרת את השפעתה. מעבר לכך קשה לאמר שתזונה ספציפית מונעת התקפים (א"א מדובר בדיאטה קטוגנית שהיא תזונה מיוחדת מאוד שניתנת בהשגת בי"ח, פרטים נוספים תוכלי למצוא באתר שלנו).
    כמו"כ שתיית אלכוהול אסורה (כוסית זה בסדר...) וכמובן גם סמים.
    לא הבנתי ממה שכתבת האם את מאוזנת או לא. אם את מאוזנת כבר למעלה משנתיים את יכולה ביחד עם הרופא לשקול הפסקת התרופה.
    ואם לא אז אולי כדאי לבדוק אפשרות של הוספת או החלפת תרופה. כמו"כ למיטב ידיעתי אין צורך לבדוק רמת תרופה בדם כל חודש, כאשר המצב תקין.

    כל טוב
    יסכה
    אי"ל-אגודה ישראלית לאפילפסיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו