חוסר איזון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חוסר איזון
    שרה
    09/04/2009

    שלום וברכה.
    אנחנו פונים לפורום בפעם ראשונה. בעלי קיבל התקף הראשון לפני 10 חודשים ומאז היה מטופל בטיגרטול, 5 חודשים לא היו התקפים נוספים(לא ראינו, יכול להיות שהיו ניתוקים) ואז פתאם שוב פעם. בנוסף הוא גם מרגיש לא טוב אחרי קבלת תרופה. אנחנו מנסים לקבוע תור לרופא, אבל שום דבר לא קורה מיד, צריך לחכות ובנתיים התקפים ואותה תרופה. האם זה קורה שהתרופה לא עובדת פתאום? מה עושים? איך להגיע לרופא בלי לחכות חודש ימים? מהעושים? אנחנו חדשים בעסק ובנתיים כולם חווים(כולל ילדים קטנים) התקפים של אבא, אין עזרה, אין תמיכה. אין גם עבודה(הוא מפותר), איך ממשיכים? תודה מראש.
    שרה ואברהם לבז.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוסר איזון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את מוזמנת להתקשר ל אי"ל ולקבוע

    יוסי אונטרמן
    12/04/2009


    פגישה למס' 03-5739090

    נמצא שם עובד סוציאלי בשם יורי שמומחה בסיוע לאנשים עם אפילפסיה

    אני מניח שתור פרטי לאפליטולוג לוקח פחות זמן אולי רצוי דרך הביטוח הרפואי המשלים אם יש לכם

    שמעתי על אנשים שפעלו באופציה נוספת שהיא שמיד כשהתרחש התקף לקחו את האדם לטיפול מיידי של קופ"ח בעיר מגוריהם והם הפנו לחדר מיון.

    בהצלחה ואל תהיו לבד דברו עם יורי

    אם הוא לא עונה ניתן להשאיר לו הודעה
    יוסֵי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו