אפלפסיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אפלפסיה
    אודיה
    26/06/2009

    שלום לכם
    הסיפור שלי הוא כזה: אני בת 19 ולאחרונה השתחררתי מהצבא על 24 רפואי.
    התגייסתי עם פרופיל 64 בשל אסטמה.
    באחד הימים שפטו אותי על משהו שלא עשיתי ורותקתי לבסיס למשך 14 ימים.
    הדבר הוציא אותי מדעתי כי ידעתי שלא עשיתי כלום. ביום השני לריתוק קיבלתי פתאום התקף ופונתי לבית חולים.
    בדיקות שביצעתי העלו כי מדובר באפלפסיה, הפרופיל הורד ל 24 ושוחררתי מהצבא. בשמונת החודשים לשרות, עד שחרורי, שימשתי בתפקיד פקידותי.
    שאלתי האם יתכן שיש קשר בין התפרצות האפלפסיה לבין שרותי הצבאי ובמיוחד לריתוק??
    תודה רבה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אפלפסיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שירות צבאי

    יסכה מוניקנדם-גבעון
    26/06/2009

    שלום אודיה

    השאלה שלך חשובה אך קשה מאוד לתת עליה תשובה ברורה.
    הרבה פעמים אנחנו רואים שהאפילפסיה מתפרצת אצל אנשים בזמן הצבא (היא יכולה להופיע בכל גיל). כנראה שיש משהו בלחץ ובחוסר השינה שמעודד את ההתפרצות. יחד עם זאת ככל הנראה האפילפסיה היתה קיימת כבר קודם אך רק עכשיו התפרצה. זאת אומרת שלא הצבא גרם לעצם קיום האפילפסיה אלא רק להופעת ההתקפים.
    כמו כן יכול להיות שזה גם סתם היה "מקרה".

    בהצלחה באזרחות
    יסכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו