ביתי בת ה-7

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ביתי בת ה-7
    בבקשה עזרה!
    18/07/2009

    ביתי בת ה-7 ילדה שהיתה כה מבריקה עד שבקשו להקפיצה ישירות מהגן לבה"ס , אך מאז גיל 6 ו-3 חודשים שהתגלתה המחלה הארורה, היא מגלה עייפות בלתי פוסקת , חוסר רכוז חוסר רצון לכתוב או להעתיק ועוד. זו הפחותה בצרותינו, מחלתה לא מאוזנת והיא מפרכסת פרכוסים מטורפים עד אובדן נשימה פעם בחודש חודשיים למרות שלל התרופות. דיאטה לא הצליחה, וניתוח היא לא מתאימה.
    אני חד הורית ומרגישה על סף התפרקות חרדות מטורפות , דפיקות לב חוסר יכולת לתפקד בעבודה ושנאה לבתי חולים , תרופות וכל מה שקשור בכך!
    לצערי למחלה נלווים ניתוקים קטנים שגורמים מעידה ופציעה כרגע היא בגבס. נשברה הרגל.
    אני מניידת אותה ממקום למקום על הגב.
    לא יכולה בריכה , לא קיטנה , ולא בילוי
    אני מרגישה כעס על כל העולם על אי הצדק שנפל עלינו.
    פרנסתי בסכנה, חיים אישיים אין לי ובעיקר דכאון עמוק.
    אני דואגת לעתיד הילדה. גם בריאותית וגם לימודית. היא הפסיקה לתפקד בבה"ס
    ובתעודה שלה כתוב: עלייך להתרכז יותר!
    התרגזתי. איך להתרכז אם היא בבליל וסערה כזו?
    ומצד שני גם לי יש כעס סמוי עליה... היא השתנתה לגמרי.
    אני אבודה . מה לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ביתי בת ה-7

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הושטת יד

    יוסי אונטרמן
    19/07/2009

    שלום רב

    נשמח לסייע, לא פלא שזו הרגשתך

    פני לאי"ל-אגודה ישראלית לאפילפסיה בטלפון הקרוב למקום מגורייך ובקשי להיפגש עם העובד הסוציאלי של הסניף

    בירושלים- יוסי 02-5000283
    בחיפה מירי 04-8527163
    בת"א יורי 03-5739090

    אני מאמין שתוכלי לקבל סיוע

    בהצלחה

    יוסֵי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נמאס לי יקרה

    אמא
    21/07/2009

    אני כל כך מזדהה איתך. את לא לבד. זה כל כך קשה, רק התרופות גורמות לילדים לשינויים רבים שהם כל כך מתסכלים. אתה מרגיש ששדדו ממך את הילד שלך. אין לי מה להגיד לך פרט לזה שאת לא לבד, חיזקי ואימצי, ואולי בעזרת השם כמו שזה בא כך זה יעבור. אני איתך יקירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו