עידוד ותמיכה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עידוד ותמיכה
    אורי
    23/08/2009

    שלום לכולם!
    אני בת 20, ולפני שנתיים גילו אצלי אפילפסיה שכנראה כבר היתה כמה שנים קודם..
    קיבלתי את זה די קשה, אבל לכל דבר מתרגלים, ככה אנחנו, ב"ה! וכמובן שבלי עידוד מהסביבה היה לי הרבה יותר קשה.
    מה שקורה עכשיו: אני חרדית וכל צורת ההיכרות לצרך מציאת בן זוג היא הרבה יותר מתומצתת מהציבור הכללי ולכן כבר אחרי תקופה קצרה של היכרות אני יהיה חייבת להודיע לכל בחור שהכיוון איתו יראה לי חיובי על המצב. לכן, אני מאוד מאוד אשמח אם יש מישהי שגם היא היתה במצב שלי-ועברה את זה איך מספרים???מתי??? כל אחד נורמלי ששומע על אפילפסיה בורח. זה בעיה שאין מודעות על המחלה הזאת!!
    הנושא הזה מאוד מלחיץ אותי, והייתי רוצה לשמוע מכאלו שעברו את זה איך זה מתקבל?
    גם אם אתם לא עברתם את זה, ואתם מכירים מישהי שהיתה במצב הזה. אשמח מאוד אם תשלחו אותה אלי.
    מחכה לעידוד!!
    אורי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עידוד ותמיכה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התמודדות בציבור החרדי

    ברק
    14/07/2011

    שלום רב! הבעיה שאת מציגה הינה בעיית סטיגמה ידועה וקשה בציבור החדרי. אני בתור אדם המשתייך באופן כללי לקבוצה זו. נשוי באושר לבחורה מקסימה ונהדרת שלה יש אפילספיה מגיל צעיר. לי נודע במהלך הפגישות עימה על מה שיש לה. כמו כל אדם "רגיל" מהרחוב גם לי לא היה ידע בנושא כלל. כמובן שביררתי לעומק על המהות וההשלכה של האפליספסיה על כל הבטי החיים. אכן גמלה בליבי ההחלטה שלמרות מה שיש לה אני מעוניין בה בכל מחיר . כי מבחינתי "המחלה" אינה מגדירה אותה ואת אישיותה וניתן לחיות עם זה בשלום ובאושר. אם את מעוניית ליצור קשר עימי אשמח לעדכנך ולסייע לך בכל דרך שהיא. המשך יום טוב ונעים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לברק

    א.
    14/07/2011

    תודה על התגובה, איך הגעת לבקשה שלי? היא ממש ישנה, אבל לצערי עדיין רלוונטית....
    יש לי כמה שאלות, יכול להיות שהן קצת חטטניות, אשמח אם תוכל לענות לי על מה שלא אכפת לך:
    באיזה גיל הייתם כשהכרתם? באיזה שלב היא סיפרה לך?לקראת סגירה או בשלבים שעדיין לא היה כיוון להחלטה ברורה? איך היא הציגה את זה?
    לא היתה התנגדות מצד המשפחה שלך או מי שהתייעצת איתו בגלל הבעיה הזאת?
    מקווה שלא אכפת לך לענות...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התמודדות בציבור החרדי - תגובה

    יוסי אונטרמן
    17/07/2011

    שלום ברק

    לפני כשנה הצלחנו להכניס כתבת ענק על פני מספר עמודים בשבוען החרדי משפחה על אפילפסיה שנכתב מנקודת ראות אוהדת שמציגה אנשים עם אפילפסיה כאנשים עם יכולות.

    חשוב לדעת שרוב האנשים עם אפילפסיה אכן בעלי יכלות רגילה לחלוטין. יש כ 20% שאינם מאוזנים ואז ההתקפים פוגעים בהם ומקשים על ההתקפים.

    אנחנו מקיימים בכל שנה בחודש מרץ שבוע מודעות ארצי בו אנחנו פועלים במרוכז להגברת הידע בקרב הציבור

    בבקשה פנה אלי במייל לעיל או בטלפון 02-5000283 כדי שתהיה חלק מההתארגנות לשבוע המודעות הבא. פניה בכסלו תהיה מתאימה מבחינת לוח הזמנים

    בהצלחה

    יוסֵי אונטרמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרטים ותשובות לבעיה

    ברק
    17/07/2011

    שלום לך . הגעתי אל התגובה שלך דרך שאלה כללית ששאלתי ובהתאם לכך נחשפתי לבעייתך. שמתי לב שאת צמאה לפרטים שקשה לענות עליהם על רגל אחת.בכדי שתקבלי מענה לשאלותייך ניתן יהיה ליצור עימי קשר בכתובת המייל הנוכחית [email protected]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מהכרותי בחברה החרדית המצב קשה

    יוסי אונטרמן
    24/08/2009

    שלום רב
    אני מכיר חרדית שבגלל אפילפסיה קלילה שודכה עם אדם עיוור שלפי הגדרתה לא היה להם שום מכנה משותף והם התגרשו לאחר שילדה שני ילדים

    אולי בהתערבות של רב או רבנית מיוחדים במינם אפשר להתגבר על הבעיה?

    בהצלחה
    יוסֵי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהקשר לחרדים

    יפעת
    10/10/2010

    צר לי לבשר לך כי מהכרותי בנות הסובלות מן המחלה בדר"כ זה לא מתקבל יפה בקרב הגברים החרדים והם נוטים להיבהל ולהיפרד.אני מאחלת לך שתמצאי זיווג במהרה, תדעי שגם גברים שסובלים מאפילפסיה מתקשים למצוא שידוך. הלוואי ויכולנו להקים מאגר חסוי של חולים חרדיים בגיל השידוכים. במידה ומישהו נוסף קורא ורוצה להצטרף למאגר כזה שיהיה חסוי מוזמן לשלוח לי הודעה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שידוכים וגנטיקה

    יוסי אונטרמן
    11/10/2010

    במקרה של שידוך בין אנשים עם אפילפסיה רצוי מאד לבדוק היטב הבטים גנטים.

    כעקרון ממה ששמעתי מנירולוגים- עדיף להמנע משידוכים של שני אנשים ששניהם סובלים מאפילפסיה

    כל טוב

    יוסֵי אונטרמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אכן עברתי את זה

    דוד
    26/10/2010

    אך מהצד השני.
    בעלי הודיע לי בפגישה השלישית, ולא קודם, ע"פ הוראת רב.
    אם לומר את האמת, לא כל כך ידעתי מה זה, לא כל שכן שלא היה לי שום דימוי שלילי על המחלה, כך שהתגברתי על ה'סטיגמה' די בקלות. מה גם שהיה לו התקף אחד, לפני הרבה שנים, והוא מאוזן מאז.
    חשוב לציין שאנחנו יותר חרד"לים מאשר חרדים, ולכן אולי במקרה שלך התזמון יהיה קצת אחר. חשוב להתייעץ עם תלמיד חכם או רבנית חכמה שמכירה את החוג שבו את חיה.
    בכל מקרה - בעזרת ה' תמצאי את האחד המיוחד שלא נבהל, ותרוויחי ביחד עם זה הרבה דברים טובים, שיכולים להיות לאדם כזה.
    (ובדיוק כמו שלך יש חסרון 'קטנטן' כזה, שהוא לא באישיות, יכול להיות שהשידוך גם יצליח על סמך משהו דומה שיש לו)

    הרבה בהצלחה, מוכנה לענות על עוד שאלות, אם תרצי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אכן עברתי את זה - תגובה

    יוסי אונטרמן
    27/10/2010

    תודה על התגובה הנבונה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אופס, המחשב חתם אותי בשם של בעלי

    אשתו של דוד
    28/10/2010

    אך תודה על התגובה!
    בכל מקרה - אם תוכלו לענות לו על שאלתו (הדי-דחופה) בקשר לרשיון - תבורכו.
    נשמח להבין את החוק והאם אמנם פעילות אפילפטית בשינה ללא התקף, למישהו שהוא מאוזן יותר מ10 שנים, מעכבת רשיון נהיגה.
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רשיון נהיגה

    יוסי אונטרמן
    28/10/2010

    כעקרון החוק מיועד לכך שלא לאפשר לאנשים שיש סיכוי סביר שיחוו התקפי אפילפסיה בנהיגה לקבל רשיון נהיגה. בעזרת הבדיקות וההצהרות של עורך דין וחוות הדעת של המומחה הצוות של המכון הרפואי ינסה להנבא את הסיכוי לחזרתם של התקפים בזמן הנהיגה. על פניו אדם שלא חווה התקפים במשך 10 שנים אין סיבה שישללו לו או לא יחדשו לו את הרשיון. אבל יש למומחים עדיין את שיקול הדעת. כמובן שבמקרה של רשיון תחבורה ציבורית או למשאית ההחמרה היא רבה יותר.

    בהצלחה
    יוסֵי אונטרמן
    מנהל אי"ל-אגודה ישראלית לאפילפסיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    א.
    09/11/2010

    כיף לבעלך!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו