מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עידוד ותמיכהאורי23/08/2009
שלום לכולם!
אני בת 20, ולפני שנתיים גילו אצלי אפילפסיה שכנראה כבר היתה כמה שנים קודם..
קיבלתי את זה די קשה, אבל לכל דבר מתרגלים, ככה אנחנו, ב"ה! וכמובן שבלי עידוד מהסביבה היה לי הרבה יותר קשה.
מה שקורה עכשיו: אני חרדית וכל צורת ההיכרות לצרך מציאת בן זוג היא הרבה יותר מתומצתת מהציבור הכללי ולכן כבר אחרי תקופה קצרה של היכרות אני יהיה חייבת להודיע לכל בחור שהכיוון איתו יראה לי חיובי על המצב. לכן, אני מאוד מאוד אשמח אם יש מישהי שגם היא היתה במצב שלי-ועברה את זה איך מספרים???מתי??? כל אחד נורמלי ששומע על אפילפסיה בורח. זה בעיה שאין מודעות על המחלה הזאת!!
הנושא הזה מאוד מלחיץ אותי, והייתי רוצה לשמוע מכאלו שעברו את זה איך זה מתקבל?
גם אם אתם לא עברתם את זה, ואתם מכירים מישהי שהיתה במצב הזה. אשמח מאוד אם תשלחו אותה אלי.
מחכה לעידוד!!
אורי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התמודדות בציבור החרדי
ברק14/07/2011שלום רב! הבעיה שאת מציגה הינה בעיית סטיגמה ידועה וקשה בציבור החדרי. אני בתור אדם המשתייך באופן כללי לקבוצה זו. נשוי באושר לבחורה מקסימה ונהדרת שלה יש אפילספיה מגיל צעיר. לי נודע במהלך הפגישות עימה על מה שיש לה. כמו כל אדם "רגיל" מהרחוב גם לי לא היה ידע בנושא כלל. כמובן שביררתי לעומק על המהות וההשלכה של האפליספסיה על כל הבטי החיים. אכן גמלה בליבי ההחלטה שלמרות מה שיש לה אני מעוניין בה בכל מחיר . כי מבחינתי "המחלה" אינה מגדירה אותה ואת אישיותה וניתן לחיות עם זה בשלום ובאושר. אם את מעוניית ליצור קשר עימי אשמח לעדכנך ולסייע לך בכל דרך שהיא. המשך יום טוב ונעים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלברק
א.14/07/2011תודה על התגובה, איך הגעת לבקשה שלי? היא ממש ישנה, אבל לצערי עדיין רלוונטית....
יש לי כמה שאלות, יכול להיות שהן קצת חטטניות, אשמח אם תוכל לענות לי על מה שלא אכפת לך:
באיזה גיל הייתם כשהכרתם? באיזה שלב היא סיפרה לך?לקראת סגירה או בשלבים שעדיין לא היה כיוון להחלטה ברורה? איך היא הציגה את זה?
לא היתה התנגדות מצד המשפחה שלך או מי שהתייעצת איתו בגלל הבעיה הזאת?
מקווה שלא אכפת לך לענות...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתמודדות בציבור החרדי - תגובה
יוסי אונטרמן17/07/2011שלום ברק
לפני כשנה הצלחנו להכניס כתבת ענק על פני מספר עמודים בשבוען החרדי משפחה על אפילפסיה שנכתב מנקודת ראות אוהדת שמציגה אנשים עם אפילפסיה כאנשים עם יכולות.
חשוב לדעת שרוב האנשים עם אפילפסיה אכן בעלי יכלות רגילה לחלוטין. יש כ 20% שאינם מאוזנים ואז ההתקפים פוגעים בהם ומקשים על ההתקפים.
אנחנו מקיימים בכל שנה בחודש מרץ שבוע מודעות ארצי בו אנחנו פועלים במרוכז להגברת הידע בקרב הציבור
בבקשה פנה אלי במייל לעיל או בטלפון 02-5000283 כדי שתהיה חלק מההתארגנות לשבוע המודעות הבא. פניה בכסלו תהיה מתאימה מבחינת לוח הזמנים
בהצלחה
יוסֵי אונטרמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרטים ותשובות לבעיה
ברק17/07/2011שלום לך . הגעתי אל התגובה שלך דרך שאלה כללית ששאלתי ובהתאם לכך נחשפתי לבעייתך. שמתי לב שאת צמאה לפרטים שקשה לענות עליהם על רגל אחת.בכדי שתקבלי מענה לשאלותייך ניתן יהיה ליצור עימי קשר בכתובת המייל הנוכחית [email protected]
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמהכרותי בחברה החרדית המצב קשה
יוסי אונטרמן24/08/2009שלום רב
אני מכיר חרדית שבגלל אפילפסיה קלילה שודכה עם אדם עיוור שלפי הגדרתה לא היה להם שום מכנה משותף והם התגרשו לאחר שילדה שני ילדים
אולי בהתערבות של רב או רבנית מיוחדים במינם אפשר להתגבר על הבעיה?
בהצלחה
יוסֵי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהקשר לחרדים
יפעת10/10/2010צר לי לבשר לך כי מהכרותי בנות הסובלות מן המחלה בדר"כ זה לא מתקבל יפה בקרב הגברים החרדים והם נוטים להיבהל ולהיפרד.אני מאחלת לך שתמצאי זיווג במהרה, תדעי שגם גברים שסובלים מאפילפסיה מתקשים למצוא שידוך. הלוואי ויכולנו להקים מאגר חסוי של חולים חרדיים בגיל השידוכים. במידה ומישהו נוסף קורא ורוצה להצטרף למאגר כזה שיהיה חסוי מוזמן לשלוח לי הודעה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשידוכים וגנטיקה
יוסי אונטרמן11/10/2010במקרה של שידוך בין אנשים עם אפילפסיה רצוי מאד לבדוק היטב הבטים גנטים.
כעקרון ממה ששמעתי מנירולוגים- עדיף להמנע משידוכים של שני אנשים ששניהם סובלים מאפילפסיה
כל טוב
יוסֵי אונטרמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאכן עברתי את זה
דוד26/10/2010אך מהצד השני.
בעלי הודיע לי בפגישה השלישית, ולא קודם, ע"פ הוראת רב.
אם לומר את האמת, לא כל כך ידעתי מה זה, לא כל שכן שלא היה לי שום דימוי שלילי על המחלה, כך שהתגברתי על ה'סטיגמה' די בקלות. מה גם שהיה לו התקף אחד, לפני הרבה שנים, והוא מאוזן מאז.
חשוב לציין שאנחנו יותר חרד"לים מאשר חרדים, ולכן אולי במקרה שלך התזמון יהיה קצת אחר. חשוב להתייעץ עם תלמיד חכם או רבנית חכמה שמכירה את החוג שבו את חיה.
בכל מקרה - בעזרת ה' תמצאי את האחד המיוחד שלא נבהל, ותרוויחי ביחד עם זה הרבה דברים טובים, שיכולים להיות לאדם כזה.
(ובדיוק כמו שלך יש חסרון 'קטנטן' כזה, שהוא לא באישיות, יכול להיות שהשידוך גם יצליח על סמך משהו דומה שיש לו)
הרבה בהצלחה, מוכנה לענות על עוד שאלות, אם תרצי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאכן עברתי את זה - תגובה
יוסי אונטרמן27/10/2010תודה על התגובה הנבונה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאופס, המחשב חתם אותי בשם של בעלי
אשתו של דוד28/10/2010אך תודה על התגובה!
בכל מקרה - אם תוכלו לענות לו על שאלתו (הדי-דחופה) בקשר לרשיון - תבורכו.
נשמח להבין את החוק והאם אמנם פעילות אפילפטית בשינה ללא התקף, למישהו שהוא מאוזן יותר מ10 שנים, מעכבת רשיון נהיגה.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרשיון נהיגה
יוסי אונטרמן28/10/2010כעקרון החוק מיועד לכך שלא לאפשר לאנשים שיש סיכוי סביר שיחוו התקפי אפילפסיה בנהיגה לקבל רשיון נהיגה. בעזרת הבדיקות וההצהרות של עורך דין וחוות הדעת של המומחה הצוות של המכון הרפואי ינסה להנבא את הסיכוי לחזרתם של התקפים בזמן הנהיגה. על פניו אדם שלא חווה התקפים במשך 10 שנים אין סיבה שישללו לו או לא יחדשו לו את הרשיון. אבל יש למומחים עדיין את שיקול הדעת. כמובן שבמקרה של רשיון תחבורה ציבורית או למשאית ההחמרה היא רבה יותר.
בהצלחה
יוסֵי אונטרמן
מנהל אי"ל-אגודה ישראלית לאפילפסיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
א.09/11/2010כיף לבעלך!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

