שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    חני
    21/09/2009

    יש לי אחיינית בת 4, ואתמול היה לה כנראה התקף אפילפטי בגן (עדיין מאושפזת בבית החולים).
    היא התעלפה, יצא קצף ופירכסה.
    יש לציין שהיא עדיין לא מדברת נורמלי לגילה, וגם לא גובהת בהתאם.
    הכל עדיין בבדיקות של רופאים.(בבית החולים עשו לה בדיקת רפלקס בברכיים ולא היתה תגובה).
    היא גם תמיד קופצת כאילו נבהלת מכל דבר ממש קטן (אפילו אם תקרא בשמה מאחורי הגב שלה).
    רציתי לדעת אם יש קשר בין איזשהוא פגם בהתפתחות הילד לאפילפסיה?
    והאם המקרה הזה נשמע לכם מוכר ממקרים אחרים שראיתם? על אילו בדיקות או מרכזי רפואה אתם ממליצים?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום חני

    יוסי אונטרמן
    23/09/2009

    יש בהחלט מקרים בהם פגם מסוים במח גורם גם לאפילפסיה וגם לפגמים התפתחותים. כמבון שכדי לאשר מקרה ספציפי יש צורך בבדיקות רפואיות. יש מרכזים לאפילפסיה במספר בתי חולים בארץ למשל באיכילוב או אסף הרופא. יש במרכזים לאפילפסיה אפליפטולוגים- קרי נירולוגים שהתמחו באפילפסיה לילדים וצוות רב תחומי כמו למשל, עובדים סוציאלים, דיטאנים מרפאים בעיסוק ועוד.

    מאחר והקשר עם הנירולוג אינו מסתיים בד"כ ביציאה מהאשפוז יש לקחת בחשבון גם את ההבט הגאוגרפי

    בהצלחה

    יוסֵי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו