שני התקפים עד כה, אחד לא מדווח.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שני התקפים עד כה, אחד לא מדווח.
    ירון
    22/01/2010

    שלום,
    לפני כשנתיים היה לי התקף פרכוסי ראשון שבעקבותיו נבדקתי בבית חולים ולא נמצא דבר חריג.
    לפני כחצי שנה, בעת טיול בחו"ל היה לי התקף נוסף. בתחילה התכוונתי להגיע לרופא, אך כעת אני חושב שאולי זה מיותר...?
    מה יכולות להיות ההשלכות של ההליכה לרופא אחרי הפעם השניה? (רישיון, מילואים וכו'). והאם יכול להיות שהיו לי פשוט שני התקפים ויותר לא יהיו לי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • 2 התקפים

    יסכה מוניקנדם-גבעון
    31/01/2010

    שלום ירון

    בדרך כלל אנחנו מגדירים אפילפסיה אחרי 2 התקפים. ולכן סביר להניח שהגדרה זו אכן תשפיע על הרבה דברים בחייך. כמו שאתה חושש, כנראה שישללו לך את הרשיון ותצטרך לקבל טיפול תרופתי.
    מבחינה רפואית ההתקפים כשלעצמם אינם מסוכנים, אך ככל שיש יותר התקפים ולא מטופלים תרופתית, הסיכוי שיהיו עוד התקפים הולך וגדל. אך עדיין ייתכן שלא יהיו עוד התקפים (סיכוי יחסית נמוך)

    ההחלטה מה לעשות היא שלך.
    אם תרצה להתייעץ עוד אתה מוזמן

    כל טוב
    יסכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו