סוג אפילפסיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סוג אפילפסיה
    ריבה
    02/03/2010

    לאחרונה אובחן שיש לי אפילפסיה UNS מעולם לא היו לי פרקוסים . הבנתי מהרופא שמדובר בסוג נדיר של אפילפסיה שבאה לידי ביטוי בהתנתקויות הדומות להפרעות קשב (מה שחשבו שיש לי עד עכשיו) ומתאים לתוצאות ה EEGלא ברור לי איך יודעים שזה אפילפסיה אם רק אני מרגישה בכך. האם UNS זה השם של האפילפסיה הנדירה? או שמה PARTIL COMPLEXE SEIZURES ? איפה אני יכולה לקרא על הסוג הזה?
    תודה ריבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סוג אפילפסיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבחון

    יסכה מוניקנדם-גבעון
    03/03/2010

    שלום רב

    אמנם זה לא נעים לגלות שיש לך אפילפסיה אך היתרון של האבחון הוא שתוכלי לטפל במה שבאמת מפריע לך ושלא תהיה טעות באבחנה. לצערי זה נפוץ מאוד שחושבים שהתקפים כמו שלך הם בעיות קשב וריכוז ולא ניתוקים או התקפים חלקיים מורכבים=PARTIL COMPLEXE SEIZURES.

    ממה שאני מבינה האפילפסיה שלך ששכיחה מאוד. אין בה פרכוסים ואובדן הכרה אך יש בה התנתקויות לכמה שניות שבעצם מפריעות למהלך התקין של הריכוז והלמידה.
    הEEG שעשית רשם את גלי החשמל במוח ובו ראו שיש את ההתנתקויות האלה.

    אם את רוצה לקרוא עוד מידע את יכולה לפנות לאתר שלנו.
    את גם יכולה להתקשר לאחד מהסניפים ולבקש לדבר עם עו"ס שיתן לך עוד מידע.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו