תרופות בזמן הריון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תרופות בזמן הריון
    נגר עינב
    03/03/2010

    שמי עינב ואני חולת אפילפסיה ומטופלת בתרופה טופמקס 300 מג ליום.
    אני בהריון בחודש החמישי והייתי רוצה לדעת מה ההשלכות של לקיחת התרופה בזמן ההריון והאם תהיה לכך השפעה על התינוק. כמו כן מה עם הנקה האם מותר להניק?
    שאלה נוספת אני עושה את כל הבדיקות הרגילות של נשים בהריון האם ישנה בדיקה מיוחדת שעלי לערוך בשל היותי חולת אפילפסיה?
    מצפה לתשובתכם במהרה תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תרופות בזמן הריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הריון

    יסכה מוניקנדם-גבעון
    03/03/2010

    שלום עינב

    כל אשה בהריון שיש ברקע שלה מחלה או תסמונת נוספת צריכה להיות במעקב הריון צמוד יותר. לפעמים קוראים לזה מעקב הריון בסיכון גבוה. כדאי שתתיעצי עם רופא הנשים שלך לגבי זה. חשוב שתעשי יותר בדיקות אולטרסאונד על מנת לוודא שהכול בסדר.
    אני לא רואה סיבה לסיכון מיוחד אבל עדיף לעשות פעולות מיותרות מלהתחרט.
    לגבי טופומקס- אין כיום די מידע לגבי השפעת התרופה על הריון.
    בד"כ לפני ההריון מומלץ לעבור ללמיקטל.
    לגבי הנקה- רוב התרופות עוברות לחלב אם אבל יחד עם זאת, היות ולהנקה יש יתרונות מרובים, בד"כ מומלץ כן להניק. אם את חוששת ממעבר התרופה לילדך ועל מנת לאפשר לך לישון כמו שצריך במיוחד לאחר הלידה. מומלץ לשלב הנקה עם בקבוק, אך להשתדל לא לוותר לגמרי על ההנקה.

    בכל מקרה כדאי להתייעץ עם אפליפטולוג- נוירולוג המומחה לאפילפסיה, שמבין בהריון.
    אם את רוצה פרטים נוספים פני טלפונית לאחד מהסניפים.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו