מציאת עבודה לחולי אפילפסיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מציאת עבודה לחולי אפילפסיה
    עומר א.
    05/05/2010

    שלום,
    אני בן 25, משוחרר (יחסית) טרי מצה"ל עם אפילפסיה. המחלה התגלתה בזמן השירות - ובשירות (ומאז) אני לוקח מינון קבוע של 400 מ"ג למיקטל כל יום - ובינתיים 3 שנים שקטות (טפו טפו טפו)
    השתחררתי לפני חצי שנה ומאז אני מחפש עבודה - אבל הבעיה היא שברוב העבודות ברגע שאני זורק את המילה אפילפסיה לאויר, אנשים ממהרים לומר שהם לא מעסיקים חולי אפילפסיה.
    השאלה היא מה ניתן לעשות? מניח שאין איזה מאגר עבודות שהוא רלוונטי רק לגבי חולי אפילפסיה, אבל מה כן אפשר לעשות?
    תודה מראש,
    עומר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פתרונות

    יוסי אונטרמן
    05/05/2010

    שלום עומר

    יש מספר כיוונים

    1. לא היו לך התקפים 3 שנים אז למה לספר שבעבר הייתה לך אפילפסיה?

    2. לספר שבעבר היו לך התקפים שנבעו מבעיה נירולוגית קלה

    3. לתבוע כאשר הפלו אותך לעבודה על רקע של אפליה מהסיבה הזו

    4. לפתוח עסק עצמאי

    5. להציע שבוע ניסיון חינם- בו ייווכחו בכישוריך

    בהצלחה

    יוסֵי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו