קפרה או טופמקס?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קפרה או טופמקס?
    נגה
    13/06/2010

    שלום רב
    בתי בת ה 17 עם אפילפסיה JME . למיקטל לא עזר. עברנו לדפלפט. בזמן זה קיבלה 4 התקפים גדולים עם מינון של 1250 מ"ג. עתה אנו צריכים לעבור לתרופה שלישית. רופאה אחת ייעצה ללכת על קפרה ושניה על טופמקס.
    ממה שקראתי לקפרה יש פחות תופעות לואי (לפחות קוגניטיבית) אבל הבנתי שהיא ניתנת כתוספת לטיפול קיים. שאלתי- האם קפרה יכולה להתאים כתרופה בודדת? אם לא, איזה שילוב מתאים לקפרה? ממה שקראתי אחוזי ההצלחה לא מדהימים אז מה עושים במקרה כזה (שהדפלפט שבד"כ עוזר- לא עוזר לבת שלי)? האם יש מקרים שהקפרה עזרה כתרופה בודדת?
    טופומקס לדעתי לא מתאים לה כי היא עושה מבחני בגרות.

    אני דיי מיואשת....
    תודה מראש,
    נגה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קפרה או טופמקס?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפליפטולוג

    יסכה מוניקנדם-גבעון
    14/06/2010

    שלום רב

    השאלות שאת שואלת הן חשובות אבל רק רופא שיודע איזה תסמונת אפילפטית יש לבתך, יוכל לענות לשאלותיך.
    אני מציעה לך לפנות לאפליפטולוג- נוירולוג מומחה לאפילפסיה שיוכל לענות לשאלותיך (לא כל הנוירולוגים מומחים לאפילפסיה). אם את רוצה שמות לפי מקום מגוריך תוכלי להתקשר אלינו.


    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דפלפט, למיקטל וקפרה

    חסוי
    03/07/2010

    היי,
    אני לוקחת למיקטל כ- 4 שנים ופעם בשנה בערך יש לי התקף, בכל התקף העלו לי ב-50 מ"ג בבוקר ובערב הגעתי למצב שלקחתי 300 מ"ג פעמיים ביום הנורולוג שלי אמר לי שקפרה זאת תרופה ניסיונית שעד כה עבדה מעולה עם חולים.
    הרופא שלי אמר לי לקחת אותה בנוסף ללמיקטל כי אי אפשר בבת אחת להפסיק טיפול כי זה עלול לגרום לי התקפים רבים, אך בהמשך יורידו לי לאט את המינון של הלמיקטל עד שלבסוף אני אשאר רק עם הקפרה אז אני מניחה שכתרופה בודדת היא כן עוזרת.
    בעבר לקחתי דפלפט וזה לא עזר לי בכלל ובנוסף אמרו לי שבד"כ לא נותנים את התרופה לנשים כי זה עלול לגרום לבעיות עם הריון, זה נכון?

    יום טוב והרבה בריאות :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דפלפט

    יסכה מוניקנדם-גבעון
    04/07/2010

    שלום

    אכו נכון שדפלפט נחשבת תרופה לא בטוחה לנשים בהריון ובמינונים גבוהים יכולה לגרום למומים בעובר.
    לכן זה מצוין שאת עוברת לתרופה אחרת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו