בנוגע לסחרחורות עוד הודעה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בנוגע לסחרחורות עוד הודעה
    נבו
    24/08/2010

    אז ככה חשוב לי לציין שכבר ירד לי החום אבל איני מרגיש טוב עדין ואני נרדמתי אבל כל פעם שנרדמתי זה נראה כאילו לא נרדמתי וקמתי על הפנים הרגשה נוראה והכל,
    אני היום חוזר הביתה מה הסיכוים שיקרה לי שנית המקרה הזה?
    אני רוצה לישון כרגיל וזה מדאיג אותי.
    כיצד אוכל לדעת מה יקרה היום בלילה?
    וכל פעם שאני קם אני מרגיש מאוד חלש,האם זה יכול להיות התקפים בזמן שינה?אם כן מה עליי לעשות
    וכיצד אפשר למות מאפילפסיה?
    אנא החזירו לי תשובה דחוף
    וד''א חשוב לציין שאני בזמן האחרון[החודשים האחרונים]
    אני במחשב מלא זמן בסביבות ה15 שעות,
    האם זה קשור איכשהו?אנא החזירו לי תשובה בבקשה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סחרחורות

    נבו
    25/08/2010

    בנוגע לההודעה אני מנסה ללישון אבל לא מצליח אני נרדם לכמה שניות ואז אני מעיר את עצמי בקפיצה והלב שלי דופק חזק שאני קם ואני בקושי מצליח לישון
    בקשה תעזרו לי אני מתחינן אני חייב לישון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו