מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- יש לי אפילפסיה סטטוסאחיקם19/09/2010
ההתקף האחרון היה לפני 5 שנים אפילו יותר ואני הולך לרופה להחתים אני חייב לעשות בדיקות EEG ובדיקת דם כי חברים שלי הלכו לרופאים אחרים וחתמו וכרגע יש להם רישיון וסיימו מלווה מותר לי לעשות אותו דבר כמוהם או לא כי אני רוצה רישיון בגלל שבמקום שאני עובד צריכים כח גם בהובלות וגם בנהיגה עם תכלו לעזור אני ישמח מאוד תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רשיון
יוסי אונטרמן19/09/2010שלום רב
סביר שלאחר 5 שנים ללא התקף לא תהיה בעיה לאפשר לך ללמוד לקראת רשיון נהיגה 02
על רכ פרטי
בהצלחה
יוסֵי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאייך אני יכול לעקוף את הבדיקות ???
אחיקם19/09/2010אני יסביר אני לא לוקח כדורים יותר משנה בלי אישור הנארולוג אז אני שואל עם אני יכול ללכת לרופא אחר כדי שיחליק את זה יש מצב שאני יכול לעשות זאת כי שהיתי לוקח את הכדורים היה לי רעב יתר ואני היתי אוכל יותר מידי והיתי שוקל 190 ומאז שאני לא לוקח קיום אני שוקל 95 ואני הורדתי במישקל לאז שהפסקתי ואני רוצה כל כך רישיון יש אפשרות לקקוף זאת ולהגיד שאיין לי כלום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהללא כדורים למעלה משנה
יסכה מוניקנדם-גבעון20/09/2010שלום אחיקם
ראשית, יש הרבה תרופות אחרות ואם תרופה אחת גרמה לך להשמנה כדאי לנסות אחרת.
שנית, אם הפסקת את הכדורים ולא היו התקפים כדאי להודיע לנוירולוג על מנת לבדוק את ה-EEG שלך, הרי לא תרצה שיהיו לך עוד התקפים.
מצד שני, יש סיכוי מאוד גבוה שאתה כבר לא צריך את הכדורים וחבל שתסתיר את זה מהרופא. עדיף לך שהוא יכתוב שאתה כבר בלי אפילפסיה מאשר שעדיין יש לך אפילפסיה.
ולצערי אין דרך לעקוף, גם לא כדאי לך, שהרי אם יקרה חס וחלילה משהו ויגלו שרימית זו עבירה פלילית.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

