מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ירידה בריכוזאמא של ד.17/10/2010
שלום רב,
אני אמא של ד. בת 12 , כיום בכיתה ו' ד. סובלת מאפילפסיה מגיל שנתיים + 10 חודשים.
מאז עם השנים קיבלה מס' התקפים
כיום מטופלת בדפלפט כרומו 500 בלילה ובבוקר בואלפורל
אנו במעקב חצי שנתי במחלקה נאורולוגית,
לאור תלונותיי, הפרו' המטפל בה לא ממש מייחס חשיבות לתלונותיי ואלה הם:
הילדה תלמידה חרוצה , תלמידה מעולה ועשירה בידע אך מצד שני אני חשה כי ישנה ירידה ניכרת ברמת הריכוז שלה, התגובות שלה איטיות , בהייה בחלל או מול מסך הטלויזיה והמחשב
אני מאמינה כי התופעות כן קשורות למחלה והשימוש בתרופות
האם אכן יש קשר בין הדברים וכיצד ניתן לפתור זאת אם בכלל? הרופא נוטה יותר לחשוב כי מדובר במשהו התנהגותי.
אודה על תשובתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירידה בריכוז - תגובה
יוסי אונטרמן18/10/2010שלום אמא של ד
אדגיש ואומר שאני לא רופא
לחלק מהתרופות אכן יש תופעות לוואי דומות למה שאת מתארת
בכל מקרה בו את לא מרוצה מהטיפול את יכולה ורשאית לפנות לקבל חוות דעת שניה. אני ממליץ לבדוק בהתאם לביטוח הרפואי שלך למה את זכאית ואש להגיע לנירולוג ילדים שמומחה באפילפסיה בקרב ילדים.
בהצלחה
יוסֵי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי לי נאמר שלתרופות יש הרבה תופעות
ליאה25/10/2010חלק מהתופעות : בעיית זיכרון , מוטוריקה עדינה ( רצוי פעילות עם כדור, פימו,השחלה ,חימר...) דיכאוניות לעיתים, קושי במטמתיקה - חישוב, בילבול אותיות בקריאה. מה שחשוב שלא לגעת בריטלין או כל תרופה מהמשפחה .
טיפ טוב , תשחקו הרבה במשחקי זיכרון, חי צומח דומם ועוד...
בהצחלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

