פרכוס- ילד בן 4

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פרכוס- ילד בן 4
    ורד
    28/10/2010

    שלום,
    לילדי בן ה4 היה פרכוס בגן לפני שבוע - איבוד הכרה , איבוד שליטה על סוגרים, כיווץ עפעף (הגננת לא יודעת להגיד אם היו התכווצויות וכו' - לא ברור מתי הגיעה לילד הוא כבר היה מחוסר הכרה). אושפזנו בבי"ח, אי אי ג'י תקין עם הפניה לעשות MRI.
    הילד לא ממש שאל למה אנחנו בבי"ח והוא לא מדבר על המ שקרה ואנחנו גם לא ממש יודעים איך לדבר איתו על זה - מה גם שהיה מחוסר הכרה - אשמח ליעוץ בענין.
    כמו כן, איך מדברים איתו על בדיקת MRI, איך מדברים על ההרדמה?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פרכוס- ילד בן 4

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרכוס- ילד בן 4 - תגובה

    יוסי אונטרמן
    31/10/2010

    שלום רב

    בעקרון מסיבירים לילד שזו בדיקה שתעזור לרפא אותו. ההסבר נחוץ כי הילד מבין שיש כאן משהו שונה. בעקרון חשוב להסביר לילד ברמה שהוא יבין. אם היה משהו דומה כמו בדיקה אחרת אצל רופא אפשר להשתמש באנלוגיה. אתה זוכר שכשהיית חולה בשפעת בדקו אותך כך וכך? עכישו נלך לבדיקה אחרת שלא תכאב וצריך לא לזוז בזמן הבדיקה. לכן תקבל חומר שיעזור לך לא לזוז.
    חשוב לא פחות לא לשדר לו לחץ אלא רוגע ובטחון
    בהצלחה
    יוסֵי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו