רישיון נהיגה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רישיון נהיגה
    אלון
    09/03/2011

    אני סובל מאיפלפסיה כבר כמעט 10 שנים אני בן 18 אני רוצה להוציא רישון לאופנוע.
    אני מטופל בכדורים שיחסית עוזרים לי, בבדיקת EEG האחרונה שעשיתי זה יצא תקין אבל זה היה רק חצי שעה.
    יש לי עוד איזה ניתוק אחד או שתיים ביום. אבל אני מאוד מאוד רוצה כבר רישיון ואני גם מאוד צריך. יש אפשרות שיתנו לי להוציא על אופנוע ושאני יחתום על איזשהו טופס של אחראיות שהיא תהיה עלי ולא על הרופא?
    ואם לא אז מה עוד אפשר לעשות בשביל שאני יוכל להוציא רישיון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רישיון נהיגה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רישיון נהיגה - תגובה

    מירי רייזנסון
    09/03/2011

    אלון שלום!
    במקרה של נהיגה ברכב פרטי, אם חלפה שנה ללא התקפים מסוג כלשהו והאדם נמצא תחת השגחה רפואית ותרשים E.E.G תקין, ההמלצה של המכון לבטיחות בדרכים בדרך כלל תהייה חיובית.
    המצב שאתה מתאר של התקפי ניתוק אחד או שתיים ביום הוא מצב מסוכן לנהיגה.

    בכל מקרה, אתה יכול לפנות למכון לבטיחות בדרכים על מנת לברר פרטים נוספים. הטלפון שלהם: 03-5634702

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו