המכון לבטיחות בדרכים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • המכון לבטיחות בדרכים
    סהר תמיכה
    09/03/2011

    אני חולת אפילפסיה מגיל 13, אך מאוזנת עם תרופות. יש לי רישיון 5 שנים (בדיוק החודש), אך ברוב הזמן לא נהגתי (בפועל נהגתי חצי שנה בלחץ, וגם זה לא רצוף- הקפדתי על הכלל של לא לנהוג שנה מההתקף האחרון).
    הסיבה שבגללה לא נהגתי היתה בעיקר שינוי תרופתי (שבמהלכו רצוי לא לנהוג..) ובסופו כמעט תמיד קיבלתי התקף.
    (במהלך ה5 שנים האלה חלו רוב השינויים התרופתיים שלי מאז שחליתי באפילפסיה). כאשר ההתקף האחרון קרה בערב פסח האחרון.
    לא דיווחתי על זה למכון לבטיחות בדרכים, פשוט לא נהגתי.
    (עכשיו אני שוב מורידה מינון בתרופות ולאחר מכן אעשה EEG, אז הצפי לנהיגה הוא רק בעוד 4 חודשים לפחות במידה והכל יהיה תקין בע"ה).
    היום קיבלתי מכתב מהמכון לבטיחות בדרכים בנוגע למצבי הבריאותי..
    השאלה שלי- תהיה בעיה שלא דיווחתי על השינויים שחלו עד כה? (ושחסר עוד כחודש עד שיעבור שנה מההתקף האחרון)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המכון לבטיחות בדרכים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המכון לבטיחות בדרכים - תגובה

    מירי רייזנסון
    09/03/2011

    שני שלום!
    אם התרחש התקף לאחר שהונפק הרישיון יש לדווח על כך למשרד הרישוי. זאת כשם שכל אזרח מחויב לדווח על שינוי בולט במצב בריאותו. דיווח עשוי להביא לשלילת הרשיון באופן זמני. אחרי חצי שנה-שנה ללא התקפים תיערך ועדה רפואית חוזרת שתקבע אם הנהג רשאי לקבל את רישיונו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חידוד לשאלה הקודמת..

    סהר תמיכה
    09/03/2011

    אני יודעת שהיה עלי לדווח למכון לבטיחות בדרכים, אך לא עשיתי זאת.
    כמו שאמרתי- מעולם לא נהגתי כשהתחיל תהליך של שינוי תרופתי וגם חודש לאחריו, ליתר ביטחון..
    ואם קיבלתי התקף במהלך השינוי התרופתי, התחלתי לספור שנה בלי התקף עד שאוכל לשוב ולנהוג.
    בסוף החודש תעבור שנה ללא התקפים.
    השאלה שלי- אם לא דיווחתי למכון לבטיחות בדרכים על השינויים שחלו (למרות שכמובן לא נהגתי בזמן הזה), יש איזשהי סבירות שהם ישללו לי את הרישיון?
    תודה על המענה המהיר!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חידוד לשאלה הקודמת.. - תגובה

    מירי רייזנסון
    10/03/2011

    שני שלום!
    במצב בו קיבלת התקפים בשנה האחרונה ייתכן מאד שישללו לך רישיון נהיגה ואחרי חצי שנה-שנה ללא התקפים תיערך ועדה רפואית חוזרת שתקבע אם תהיי רשאית לקבל את רישיונך. לוועדה חוזרת תצטרכי להביא דיווח מנירולוג, תוצאות בדיקת EEG בערנות, שינה ותוך גירוי אורי, תוצאות בדיקת הדמיה ב- MRI ומה הטיפול התרופתי שהפונה מקבל ורמתו בדם.
    קשה לומר האם המכון יתחשב בתקופה בה לא נהגת בפועל או יספור את החצי שנה- שנה החל מתאריך הדיווח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו