מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- pityriasis lichenoidesאושרי24/02/2014
שלום
רופא עור אבחן אצלי pityriasis lichenoides, מה זה ?
מה גרם לזה?
הוא רשם לי minoclin, ייתכן שזה יחלוף לבד ???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחלת הבעייתית
טל24/02/2014זו מחלה שיכולה להמשך המון זמן
יש טיפול טוב שאתה יכול למצא אבל לא אצל רופא העור אלא
תחפש בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור.
זה האתר.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה יש לי????טליה19/02/2014
שלום
לפני כחודשיים התחיל לי מין סוג של קילוף בעור בכריות של האצבעות בידיים, לאחר מכן הקילוף הפך לעור ממש אבל ממש יבש כמו יבלת וקשה מאוד כאילו יש לי פלסטיק על הכרית ובנוסף נפער חור כמו של סיכה שכואב ברמות קשות כל נגיעה מזעזעת לי את היד, לא מגרד לא כלום רק כואב ממש, פניתי לרופא עור נתן לי בטאקורטן כל כך הרבה מריחות וכלום לא עזר עכשיו הוא נתן לי כדורים סטרואידים לעשרה ימים אני ביום הרביעי וחוץ מנדנודי שינה ועצבים זה לא עושה כלום, חשוב לי לציין שאני סובלת מאטופיק דרמטיטיס מגיל קטן והיום אני בת 31 ללא התפרצויות של המחלה , סובלת לפעמים מאקזמות בידיים אבל גם לא כרגע ובנוסף מתחיל לי גם קילוף באצבע ליד .צירפתי תמונה להמחשה
מה יש לי ומה הטיפול?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תמונה
טליה19/02/2014תמונה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאקזמה
טל19/02/2014יש לך אקזמה בכפות ידיים והיא חלק ממה שתארת , אטופיק דרמטיטיס.
היד שלך נפגעה קשה ממריחת סטרואידים שמרחת וזו התוצאה
זה נקרא אטרופיה של העור ( עוד דק ומתקלף כביטוי של נזק של מריחת סטרואידים )
תחפשי בגוגל - קרם סבורם.
כל טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרוד בהמשך לטיפול נגד קדחת המערותקובי15/02/2014
שלום
לפני כשלושה חודשים קיבלתי טיפול אנטי ביוטי עקב עקיצות של קרציית קדחת המערות
העקיצות והגרודים דעכו עקב הטיפול ולא היו סיפטומים אחרים.
השבוע התחלתי לסבול מהתפשטות פריחה אדומה וגרודים חזקים עד זוב דם
בכל חלקי הגוף
קיבלתי משחה אנטי ביוטית שלא עזרה
איזה בדיקות או טיפול צריך לעשות ?
האם זה קשור לקדחת המערות ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרילה גרוד מתמשל
טל17/02/2014מרופא עור לא בטוח שתמצא פתרון לבעיה הזו כי זה כבר סיפור פנימי
שהעכביש גרם לך.
תחפש בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור
זה האתר שאתה צריך.
תבדוק קבלת טיפול פנימי.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפריחה וגרד מתמשך
טל17/02/2014מרופא עור לא בטוח שתמצא פתרון לבעיה הזו כי זה כבר סיפור פנימי
שהעכביש גרם לך.
תחפש בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור
זה האתר שאתה צריך.
תבדוק קבלת טיפול פנימי.
בהצלחה
+ הוספת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקנהמאור15/02/2014
שלום,
אני בן 25 וסובל מאקנה, האם מומלץ לבצע בדיקות הורמונליות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקנה - תגובה
ד''ר מריאנה זמיר03/03/2014רק לרופא העור המטפל שמכיר את מצבך יש את הנתונים הדרושים כדי להחליט האם יש צורך בכך. פנה עם השאלה אליו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קונדילומהאחד11/02/2014
שלום ד"ר,
הייתי אצל רופא עור בשל גירוד בפי הטבעת. הרופא קבע שיש לי קונדילומה והפנה אותי להסרה אצל פרוקטולוג.
שאלתי היא האם באמת חייבים ניתוח אצל פרוקטלוג? הבנתי שיש משחות וחומרים לצריבה והעלמה. מדוע הופניתי דווקא להסרה?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפתרון לקונדילומה הוא קרם קונדרמה
אסי13/02/2014אם היית מחפש בגוגל לא היית חושש כל כך.
אל תסיר כי זה יגרום לך להשבתה וכאבים לחודש ימים.
תחפש בגוגל - קרם קונדרמה.
תגיע לאתר של המטפל.
זה קרם צמחי שמחסל את הוירוס לקונדילומה.
אין ולא יהיה עוד משהו ברמה של הדבר המדהים הזה.
רק בריאות.
אסי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בבקשה עזרה... פצע שלא עוברתוהה09/02/2014
בת 29 בריאה בד"כ.
כבר שבוע וחצי שפצע לא עובר..
התחיל כגירוד, התעלמתי מזה אבל זה כבר נורא מציק ומגרד.
הפצע בגודל חצי שקל ביד.
הייתי אצל רופאת עור אשר אמרה שזה אקזמה או פטריה ואמרה לי להמתין לתוצאות בדיקת פטריה של הכלבה שלי (אשר לה התחילו קרחות) התשובה של הבדיקה שלה עדיין לא הגיעה. כמו מה זה נראה לך?? האם נראה מדאיג?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטרת בעלי חיים המלצה
מעיין09/02/2014לי היה פטריה מכלב ( פודל חמוד )
יש משחה מעולה שמחסלת את הסיפור הזה מבלי שתזדקקי
לתרופות של רופאי עור עם תופעות לוואי לכבד שחייבים לעשות במעקב.
תחפשי בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור
שם תכנסי לחלון שנקרה פטרות עור וצפרניים ושם תסתכלי על פטרת גוף.
זאת המשחה עם תמונות לפני ואחרי.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רואקוטןאבי06/02/2014
שלום רב,
סיימתי טיפול ברואקוטן לפני כחודש.(מינון של 40 מג ל5 חודשים)אני טס עוד שבוע לתאילנד שם אני אחשף הרבה לשמש ואשתה אלכוהול(כמובן שאשים קרם הגנה).
האם הדבר עדין מסוכן למרות שסיימתי טיפול ברואקוטן לפני חודש?האם הרגישות של העור ממשיכה כמו בזמן הטיפול עצמו?ומה לגבי האלכוהול???
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רואקוטן - תגובה
ד''ר אכי פרידמן08/02/2014ראה תשובתי בפורום השני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גירוי חמור כתוצאה מטיפול באפודיקסאפרת03/02/2014
כתוצאה מטיפול של עשרה ימים באפודיקס נוצר גירוי חמור מאוד בפנים - כתמים אדומים ענקיים כמו כוויות + גלדים. רופא עור אחר נתן לי משחת בטאקורוטון G. האם הטיפול הזה לא יגרום ליותר נזק של פיגמנטציה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גירוי חמור כתוצאה מטיפול באפודיקס - תגובה
ד''ר אכי פרידמן08/02/2014האפודיקס במהלך הטיפול גורם להופעה של פצעים וגירוי באזור המטופל אך אלו בד"כ חולפים עם סיום הטיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סדקים בזווית של הפהג'ן03/02/2014
כבר שנים שאני סובלת מסדקים בזווית הפה שחוזרים על עצמם...עד היום הייתי בטוחה שזה הרפס..והייתי משתמשת בפנליפס שזה משחה להרפס...זה היה עוזר עד היום שאני כבר כמה שבועות עם הסדקים והמשחה לא בדיוק עוזרת והסדקים עוברים מצד לצד....בנוסף אני מציינת שאף פעם לא הופיע לי פצע על השפתיים השאלה היא האם יש סיכוי שזה כן הרפס מאחר והמשחה עוזרת או שזה ממחסור בויטמין בי2....אני מעדיפה כמובן שזה לא יהיה הרפס ושיש לי תקווה שזה יחלוף אם אקח את הויטמין...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סדקים בזווית של הפה - תגובה
ד''ר אכי פרידמן08/02/2014גשי לרופא עור לאבחון וטיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירת ציפורןכרמית02/02/2014
היי,עברתי עקירת ציפורן לפני שנה משהו כזה..
היתה עם פטרת וקיבלתי מכה רצינית עד שהציפורן התרוממה ונהיה לי דם,עד שאמרו שכדאי לעקור אותה..
עכשיו..
זה מאוד כואב לי! כאילו העור נפוח והציפורן לא יכולה לצמוח
אני מצרפת תמונה של האצבע ברגל
מה זה יכול להיות?? מה לעשות???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תמונה
כרמית02/02/2014
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעקירת ציפורן - תגובה
ד''ר אכי פרידמן08/02/2014יש חבלה לציפורן. יש לתת למקום להחלים ולבדוק אחכ ע"פ הנזקים והתופעות שישארו מה ניתן לעשות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- TOCTINOרעיה01/02/2014
שלום -לטיפול באטופיק דרמטיטיס ( אצל מבוגרים) שלא מגיב למשחות על בסיס סטרואידים- האם יש לך נסיון בטיפול באמצעות TOCTINO? על איזה מינון את ממליצה ? לכמה זמן והאם יש נזקים מצטברים ו/או תופעות לואי .תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר TOCTINO - תגובה
ד''ר אכי פרידמן08/02/2014הטוקטינו הינה תרופה מקבוצת הרטינואידים שמאושרת היום במתן של מצבי לרגיה מסוימים במקום שבו טיפולים אחרים נכשלו. לאור הנתונים ייתכן ותוכל להועיל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהTOCTINO - תגובה
ד''ר אכי פרידמן08/02/2014הטוקטינו הינה תרופה מקבוצת הרטינואידים שמאושרת היום במתן של מצבי לרגיה מסוימים במקום שבו טיפולים אחרים נכשלו. לאור הנתונים ייתכן ותוכל להועיל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כלימדיהנטלי26/01/2014
שלום,אני בת 24 וחצי לפני שבוע אני וחבר שלי קיימנו יחסי מין וירד לי קצת דם ,למחרת קבעתי תור לרופאת נשים שלי היא עשתה לי בדיקת משטח צוואר הרחם ואמרה שהכול תקין ואין מקום לדאגה..ביום חמישי האחרון שוב קיימתי יחסי מין ולאחר מכן ירד לי שוב דם(כמה טיפות) ..נכנסתי לאינטרנט וקראתי שזה יכול להיות מחלת מין בשם כלימדיה ואחד התסמינים שלה זה דם אחרי קיום יחסי מין..
רציתי לדעת האם בדיקת שתן ודם מספיקה כדי לדעת אם יש לי את המחלה?או שאני צריכה לקבוע תור לרופא עור ומין?
ומה זה בדיקת pcr?ואיפה אני עושהאותה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כלימדיה - תגובה
ד''ר מריאנה זמיר30/01/2014שובי לרופאת הנשים שלך בדחיפות - דימום בעקבות מגע מיני עלול להיות סימן לבעיה בצוואר הרחם הדורשת התערבות מידית. במידה ולא זה המקרה, כדאי לעבור ברור נוסף, עדיף אצל רופא נשים עם התמקצעות בבעיות העריה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תמונה נוספת לכתמיםדן21/01/2014
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תמונה נוספת לכתמים - תגובה
ד''ר מריאנה זמיר30/01/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתמים אדומיםדן21/01/2014
שלום רב
לפני חדשיים חטפתי מכה רצינית בקרסול בזיז החיצוני ,לאט לאט הכאבים עוברים אבל שמתי לב שיש נקודות אדומות לא במקום הכאב אלא יותר למטה ברגל.התחילו נקודות אדומות שבמשך הימים האחרונים נעשו לכתמים אדומים-
לא כואב לא מגרד כלום- הכאב בקרסול עובר והאדום מתגבר ???? .
הרגל השנייה נקייה כי חשבתי אולי הגרבי צמר של ה חורף עושות אלרגיה?? אבל רק זו עם כתמים . מצורפות תמונות .
האם שייך למכה?
או מה זה???
לא נייד כרגע שיכול לרדת לבדיקה.
תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתמים אדומים - תגובה
ד''ר מריאנה זמיר30/01/2014התפרחת לא נראת לי קשורה לטראומה, למרות שיש קושי באבחון על פי תמונה בלבד. כדאי לפנות לרופא עור בהזדמנות ולבצע משטח ותרבית לפטרת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זיבה מסתורית.אלעד21/01/2014
שלום,
אני בן 23 ובזוגיות עם גבר בן גילי שלוש וחצי שנים. לפני כחודש סבלתי מזיבה שחזרה פעם שנייה בהפרש של שנה. העניין הוא שסיבת ההידבקות לא ברורה ואיננו מרגישים בטוחים כרגע בקיום יחסי המין.
לפני כשנה קיימתי יחסי מין אוראליים בלבד עם בחור שאינו בן זוגי. כמה שבועות לאחר מכן התחילה לי זיבה. הייתי מוטרד מאוד וכמובן חשבתי שזה הגיע ממנו. טופלתי בזריקה ובשני סוגי אנטיביוטיקה, ביצעתי לאחר מכן בדיקה חוזרת לזיבה ולכל מחלת מין אחרת ונאמר לי שאני נקי. יידעתי את בן זוגי וגם את הבחור השני לגבי המאורע. שניהם נבדקו (הראו לי את התוצאות בהעתק מקורי!) ונמצאו נקיים מגונריאה אך חבר שלי היה עם כלמידיה וטופל בהתאם.
חזרתי לקיים יחסי מין עם בן זוגי. שנה לאחר מכן (לפני כחודש) סבלתי עוד הפעם מזיבה. חשוב לי להגיד שהפעם לא היו שום דברים מחוץ ליחסים. ההידבקות מאוד הפתיעה אותי ואני דיי בדיכאון כיוון שזו אינה תחושה נעימה כלל ומעמידה את הזוגיות במצבי אי אמון לא קלים.
אני שוקל מה יכולה להיות הסיבה לכך: אולי אחד מאיתנו נושא זאת בגרון או בכלל ללא יודעין? אולי יש דרכי הידבקות מעבר לסקס? יש לציין שבן הזוג שלי עבר בדיקה נוספת של מחלות מין ונמצא נקי הפעם מכל דבר שהוא.
אנחנו כבר יותר מחודש לא מקיימים מגע מיני כי אנו רוצים לדעת בוודאות שאנו לא מדביקים אחד את השני ברוטציה ובעיקר רוצים להבין איך להסיר כל חשש ולהמשיך לקיים יחסי מין באופן תקין ובטוח?
תודה על ההקשבה- מתנצל על אורך ההודעה אך היה חשוב לי להביא את כל הפרטים לידיעתך.
אלעד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זיבה מסתורית. - תגובה
ד''ר מריאנה זמיר30/01/2014ממליצה לפנות ליעוץ זיהומולוג, לברר נשאות בלוע ולשקול טיפול ארדיקציה במידה וקיימת נשאות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)











.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
