מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- נקודת חן על כיפת הפיןדניאל29/11/2013
שלום,
יש לי נק' חן לא בולטת בכלל על כיפת הפין, ומסביבה קרוב ממש עוד 2 שהם נורא עדינות ובהירות בצבע חום בהיר כך שלא יודע אם לקרוא להם נקודות חן, זה נראה כאילו זה 2 נקודות חן בהתהוות.
תודה על העזרה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקודת חן על כיפת הפין - תגובה
ד''ר מריאנה זמיר08/12/2013התאור ממש לא מדויק, יש לומר - מבלבל. דרושה בדיקה קלינית של רופא עור מומחה על מנת להגיע לאבחנה . תפנה בהקדם, בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סבוריאהנוי26/11/2013
שלום.
הייתי אתמול אצל רופא עור (באיזור השרון). יש לי סבוריאה בפנים ובעיקר בעונה הזו היא יותר מורגשת מיתר עונות השנה. בנוסף, יצאו לי מספר פצעים/פצעונים בפנים ולשם כך הרופא נתן לי מרשם לתרופות: ניזורל קרם למשך 3 שבועות ואלוקום למשך שבוע.
האם המשחות מיועדות למריחה בכל איזור הפנים או רק במקומות בהם קיימים הפצעונים?
מעיון באתר כלשהו באינטרנט נודע לי שלמשחה אלוקום יש תופעות לוואי לא מעטות שעלולות לגרום לנזקים. האם עליי למרוח את המשחות שקיבלתי מהרופא או שעדיף לפנות לרופא אחר?
תודה מראש וחג שמח,
נוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש לך מזל שלא מרחת סטירואיד אלוקום
דן27/11/2013מזל גדול יש לך שלא מרחת סטירואידים זה האלוקום
ואין גם טעם שתפני לרופא אחר - כל רופאי העור ירשמו לך רק סטירואידים
בשמות שונים.
למה ?
אין תרופות למחלות עור ויש רק סטירואידים .
תשמרי על העור שלך כי אחרי הנזק לא יהיה לך למי לבוא בטענות
סטירואידים לעולם לא ירפאו אותך מסבוריאה או מכל מחלת עור
הם נועדו ליצור רושם של מראית עין של טיפול במקום שתצאי בידיים ריקות מחדר הרופא.
גם הרופא יודע שהוא נותן לך משחה שיש בה נזק ודאי וחד משמעי ולא תרופה שתרפא אותך.
שמרי על העור שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסבוריאה - תגובה
ד''ר אכי פרידמן17/12/2013עשי לך רב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאתה
אני19/11/2014עשה לך רבנית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיטריאזיס רוזיאהא25/11/2013
שלום,
אובחנתי עם פיטריאזיס רוזיאה. רציתי לשאול מה מקור המחלה (או האם ישנן מחלות אחרות שהיא עלולה להיות הסימפטום להן) והאם הנקודות האדומות יכולות להתפשט לאזור הפנים.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיטריאזיס רוזאה
אור25/11/2013חבל על כל דקה שאת/ ה מבזבז על רופא עור קונבציונלי
אני סבלתי מפיטריאזיס רוזאה בכל הגוף בחודש מאי
מרופא עור שמעתי רק את המילים " תחכי עד שזה יעבור "
זה נמשך זמן רב ( 4 חודשים )
קבלתי טיפול צמחי שהעלים את הפריחה תוך פחות משבוע.
חפשי בגוגל זה יעלה לך בדף הראשון זה הטיפול.
בהצלחה לך
אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקודות על קצה איבר המיןרן17/11/2013
ביום רביעי האחרון קיבלתי מין אורלי ללא קונדום וביום שישי התחיל לי כמה נקודות זעירות של בליטות על הקצה של הכיפה של איבר המין ללא כאבים או גירודים או עקצוצים יכול להיות שזה הרפס? או שהמין אוראלי היה חזק מידי ולכן המקום נפצע מעט..? יש לציין שהלכתי לרופא משפחה והוא רשם לי בטאקורטן G למריחה פעמיים ביום למשך 5 ימים.. אשמח לתשובה מפורטת..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ושכחתי להוסיף משהו
רן17/11/2013יש לי נקודות לבנות על שק האשכים ופצע שנראה כאילו הוא הגליד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתמים אדומים ליד הכיפהנתן11/11/2013
שלום
אני אוהב לאוננן אחרי פעם האחרונה עם סבון יצאו כתמים אדומים לא כואב ולא מגרד.
וגם אני מקיים יחסי מין רגילים.
העם זה משפשוף או שצריך רופא.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתמים אדומים ליד הכיפה - תגובה
ד''ר מריאנה זמיר14/11/2013כדאי לפנות לרופא עור מומחה - לבדיקה , הערכה וטיפול לפי הצורך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרפספזית11/11/2013
מזה 10 שנים סובלת מהרפס באזור גב תחתון כאשר בחמש השנים האחרונות הפך לכרוני (לפחות פעמיים בחודש יש פריחה שמתפשטת במספר אזורים בגב תחתון כולל עכוזים, מגרדת בטרוף ונעלמת מעצמה כעבור מספר ימים וחוזרת לאחר מספר ימי הפוגה). משחת זובירקס לא עוזרת ובזמנו טיפול בכדורי זובירקס למשך כעשרה ימים לא עצר את המחזוריות. בימים אלו שוב חזרתי על הסרולוגיה ונמצא: HSV2 IGG חיובי 7.65 ו HSV 1ּ2 IGM חיובי 3.20.
מה ניתן לעשות כדי לעצור את התופעה המטרידה מאוד הזו?תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרפס
מורן11/11/2013היי
סבלת לחינם
יש טיפול פורץ דרך ששותים אותו והוא במקור נקרא אקטימור
הוא מיועד למחלת הנשיקה והוא מחסל את הוירוסים של משפחת ההרפס.
סבלתי מהרפס גניטלי קרוב ל 6 שנים וזה חיסל את הסיפור.
השתמשתי גם במשחה מאותו החומר וכנראה ששניהם עשו סוף לצרה הזו.
תחפשי בגוגל את האתר של המטפל >> אקטימור מחלת הנשיקה
מרופא קונבציונלי לא בטוח שתראי משהו שלא ראית מהרופא שלך.
בהצלחה
מורן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרפס
פזית11/11/2013תודה על ההתיחסות והמידע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצע מתפתח באגודלדרור10/11/2013
שלום,
אני בן 20. לפני כחודשיים הופיע על אגודל יד ימין שלי מין פצע שנראה כמו בליטה של עור יבש, עשוי פלחים (אפשר לזהות כמה חלקים צמודים). הפצע משתנה די הרבה- עור מתייבש, הפצע מתקלף וחוזר חלילה.
אשמח לשמוע מה זה יכול להיות ואם עלי לעשות משהו בנושא.
תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצע מתפתח באגודל - תגובה
ד''ר מריאנה זמיר14/11/2013עליך לפנות לרופא עור מומחה - לצורך אבחנה וטיפול ולמניעת התפשטות התופעה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצע באיבר מין נשינגה07/11/2013
מישהו יודע מה זה הפצע הזה יצא חי עם מוגלה ממש כואב בין האיבר מין לרגל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצע באיבר מין נשי - תגובה
ד''ר מריאנה זמיר14/11/2013הנגע דורש בדיקת רופא עור וטיפול בהקדם - יתכן ומדובר בתהליך זיהומי. פני לבדיקה דחופה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגם...
דנה02/05/2015גם לי יש את זה.....
איך לטלפללל?
אני בת 13 וחצי
וזה ממש התנפח וכואב לי ללכת ולשים תחתונים ואני מתביישת ללכת הראות לרופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצע על שק האשכים..מודאג06/11/2013
לפני כמה ימים הופיע לי פצע על שק האשכים שאם נוגעים בו הוא כואב, למען הסר ספק אני פונה למומחים כאן בפורום, חשוב לציין כי לא קיימתי יחסי מין לאחרונה... וכי אני מגלח את שיערות הערווה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשוב לציין
מודאג06/11/2013כי הפצע לא בדיוק על השק אלא ממש בצד מול המפשע אפשר להגיד...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יובש ממוקד בכפות ידיים מלווה בחתכיםנעה03/11/2013
שלום רב,
מזה מספר שבועות שהחל יובש באזורים מסויימים וספציפיים באצבעות כפות הידיים .
יובש שמתפתח ביד ימין עד לכדי חתכים חדים וכואבים.
האם יש מה לעשות לשיפור המצב מלמד ללכת לרופא?
מצורפת תמונה שממחישה יובש וחתך על הצד הפנימי של האגודל.התמונה ממחישה את החתך ופחות ממחישה את היובש הקיים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקזמה
דנה06/11/2013יש לך אקזמה עם שם מסובך כמו שלי היתה
את לא תבריאי ממנה לעולם באמצעות טיפול של רופא עור
כי תקבלי משחות סטירואידיות והאקזמה במקום להבריא תוחמר ותכפיל את עצמה.
אם אין לך בעיה כספית תלכי לטיפול פרטי.
תחפשי בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור
זה האתר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סובל ממחלת עור במשך 3 שנים.דוד29/10/2013
שלום וברכה
אני סובל מזה 3 שנים ממחלת עור בלתי ידיעה לרופאים.
עברתי סדרת בדיקות שלא העלו על שום ממצא.
אציין שגם ביופסיה עורית נלקחה, וגם היא לא העלתה שום ממצא. שאלתי היא, מה הפתרון ? מה עלי לעשות ?
(מצורפות תמונות) בברכה, ותודה רבה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גם לי היה ומצאתי פתרון
אייל10/11/2013דוד שלום,
גם אני סבלתי מתופעה שנראית דומה ואני ממליץ בחום על סבון טבעי שמכרו לי בבית מרקחת 'פארם נוה ים' בראשון לציון. (תבקש סבון מילק של לבונה)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לך על העזרה !
דוד11/11/2013רציתי לשאול, אייך אופן השימוש בסבון ? ואיזה פרק זמן וכו ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשימוש בסבון
אייל11/11/2013שימוש רגיל כמו בכל סבון - סיבון על גבי עור רטוב, המתנה של 2 דקות ולאחר מכן שטיפה.
יש לחזור על כך פעמיים ביום.
אני ראיתי תוצאות לאחר מספר ימים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסבון שווה לתחת
יוסי15/11/2013הכותב אייל הולך לכל פורום אפשרי ומפיץ את השטות הזו על סבון לבונה
חבל על הכסף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסבון לבוננ
אייל15/11/2013לי ולעוד כמה אנשים שאני מכיר הסבון הזה פתר בעיות שאמצעים אחרים לא פתרו.
אני לא מרויח מזה שום דבר פרט לכך שאולי עוד אנשים יגלו פתרון זול ואפקטיבי.
שיהיה לך יום טוב וחיים נפלאים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטריה בציפורןהאיש ההוא23/10/2013
שלום
אני סובל מפטריה בציפורן באצבע של היד. מטופל מזה שלושה חודשים בדרמקומבין (כל לילה עם פלסטר) ופעם בשבוע בלק לוסרין.
הציפורן נעשית מכוערת עם הזמן. אני מצרף תמונה כי אני לא יודע אם זה שלב נורמלי בטיםול ארוך טווח או שיש לגשת ולהחליף תרופות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטריה בציפורן - תגובה
ד''ר מריאנה זמיר28/10/2013מציעה לשוב לרופא המטפל שהמליץ על הטיפול ולהיוועץ עימו על המשך הטיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נגע בעור שהופיע ברגלרמי22/10/2013
מצורף צילום של נגע שהופיע ברגל שלי
אחד משניים
האם יש צורך בטיפול?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נגע בעור - תגובה
ד''ר מריאנה זמיר28/10/2013קשה מאוד לאבחן על פי תמונה בלבד, במיוחד עם איכות לא גבוהה יחסית. ממליצה לפנות לרופא עור בהקדם - לאבחון מדויק וטיפול לפי הצורך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מולוסקום אצל ילדיםמיטלמן14/10/2013
שלום רב
לפני כשנה הופיעו אצל ביתי בת ה6 פצעון על הבטן נראה כמו חצקון שקוף אם נקודה באמצע לא נגענו בו ולאחר כמה זמן הופיעו עד כמה באותו אזור אך יותר קטנים הלכנו לרופא הוא אמר שזה יבלת כל שהוא וירוס שעובר לבד תוך חצי שנה
לאחר חצי שנה כמובן שזה לא עבר הלכנו הפעם לרופא עור והוא אמר אותו הדבר לאחר חצי שנה הלכנו לרופא משפחה והוא נתן לנו חומר מסוים לא זוכרת את השם הוא נראה כמו לק שקוף אמר למרוח מסביב ליבלת וזלין ועל היבלת את הלק היבלת הגדולה באמת נפלה לאחר כמה טיפולים אך יצאו עד מלא יבלות דגולות וקטנות על כל הבטן וזה התפשט גם לרגליים לפעמים זה מגרד לא תמיד
לפני כחודש הילדה הקטנה שלי גם נדבקה בזה אבל אצלה זה יצאה בקיפול של היד
אתמול חפרתי באינטרנט ונתקלתי בדבר הנקרא מולוסקום קונטגיוזום וגם התמונות שיש בגוגל גומות למה שיש לילדות שלי
אך אפשר לטפל בזה בדרך הכי מהירה
תודה סוזי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מולוסקום טיפול
אורנה14/10/2013היי
שני ילדיי יוגב ועידו נדבקו בוירוס הזה
הסרנו אותו בחנקן בשניידר והם חטפו טראומה עקב כך
שאני לא סולחת לעצמי שהבאתי אותם לשם.
אחרי ההסרה היבלות רק הוכפלו ונטשנו את רופא העור שממנו לא ראינו כלום
ועברנו למשחות צמחיות שחיסלו את הצרה זה באתר של רמי מור
שהוא רמה עולמית במחלות עור את יכולה למצא אותו בנקל.
מקווה שעזרתי.
אורנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמולוסקום
דנה14/10/2013לבת שלי נתנו מן לק זה שגרם צריבות בעור וגם לכמות הרבה יותר גדולה של יבלות
זה היה גם כן בשניידר.
לאורנה תודה על ההמלצה זה עזר לי .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמולוסקום אצל ילדים - תגובה
ד''ר אכי פרידמן16/10/2013לפי התאור סביר להניח שזו האבחנה. אני ממליץ להניח לתופעה לחלוף ללא טיפול. ממליץ לא להסתכל "על השעון" לוקח זמן ובסוף זה עובר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמולוסקום לא עובר כל כך מהר תקראו
דנה17/10/2013יש אין ספור מחלות שרופא עור אומר זה עור לבד .
מדוע הוא עושה זאת ?
כי אין לו תרופה להציע לחולה ועל מנת שהחולה לא יפנה שוב ושוב אז אומרים לו שזה עובר לבד .
ומה קורה בנתיים ?
זה וירוס שמתפשט ובעיקר מדביק אחרים בגן...בבית הספר ...
איזה עובר לבד ואיזה שטויות אלו של רופא קונבציונלי .
יש לי אורטיקריה כבר 7 שנים וגם למחלה הזו אמרו לי שזה עובר לבד
ואני עדיין סובלת מפריחות נוראית מדיי יום.
לאחותי יש ליכן פלנוס וגם לה אמרו שזה עובר לבד
והיא כולה מלאה בנגעים בכל הגוף.
להגיד שזה עובר לבד כי אין לכם תרופות לשום מחלה זה כדי שאנחנו החולים התמימים לא נפנה אליכם שוב ושוב כדי לשמוע שאין לכם תרופות לכלום.
.
אנחנו מתמודדים עם המולוסקום כבר 3 שנים ולא עושה שום רושם שזה עובר
ואתה מדבר על עובר לבד ?
עובדים עלינו בעניים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמולוסקומה
מיטלמן17/10/2013היי דנה
קראתי המון בפורומים והמון כתבות וכו..
יש מישהו בשם רמי מור שפיתח כל שהיא משחה למולוסקומה
יש המון המלצות אומרים שזה עובד
אני אישית כרגע לא יכולה כל כך להרשות לעצמי לשלם כל כך הרבה כסף עבור המשחות האילו אז אני פניתי לרפלקסולוגית של ביתי והיא מרכיבה לי משהו שהוא גם משחה וגם טיפות דרך הפה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמולוסקום בהמשך להמלצה
אורנה17/10/2013ממליצה לך לא למרוח משחות כמו שהרפלקסולוגית שרשמת הולכת להרכיב לך
כי בחלק מהמקרים חומרים שונים גורמים דוקא לוירוס לתרבות.
אני ממש מבינה אותך בעניין הכספי אבל עדיף שלא תמרחי כלום מאשר תמרחי משהו
שיכפיל לך את היבלות ותמצאי את עצמייך עם יער של יבלות בלתי נשלט.
כי הרי רפלקסולוגית עוסקת בעיסוי ולא בהנה של מחלות כמו המולוסקום.
אין תחליף לטיפול של רמי מור במולוסקום ואת ה אמר לך מנהל המיון בשניידר שדרכו הגענו לרמי ורק במשחות שלו הבעיה נפתרה ברוך השם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרדת ו"לייקליר"קרם לעורחנה14/10/2013
שלום רב, לפני כשבועיים הופיע גרד בחזה והופיעה פריחה קלה בחזה וקצת בבטן וגב. רופא המשפחה איבחן כאלרגיה ונתן טלפסט 10, לאחר שלושה ימים פניתי לרופא עור שאבחן ממבט בלבד, גרדת.נתן לי "לייקליר" למרוח יומיים(שתי שפופרות.) לאחר 4 ימים , הגרד והפריחה נחלשו אבל לא נעלמו לחלוטין,חזרתי לרופא שנתן לי עוד שתי שפופרות למרוח יומיים נוספים.. קראתי בעלון שלרוב מספיק טיפול אחד ובמקרה קשה(לא שלי) אפשר לחזור על הטיפול לאחר כשבוע, אם כך- האם זה לא מסוכן ומוגזם למרוח 4 פעמים(4 שפופרות) במשך כשבוע? האם לא יכול להגרת מכך נזק?
תודה מראש !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרדת ו"לייקליר"קרם לעור - תגובה
ד''ר אכי פרידמן16/10/2013הטיפול נשמע הולם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)











.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
