מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שלבקת חוגרתטל13/10/2013
שלום אימי בת 59 ,לפני כחודש חלתה בשלבקת חוגרת וטופלה.היא סובלת מכאבים נוראיים באזור השד והגב.היא קיבלה גאבאפנטין במינון של 600 מלגרם ליום לפני כשבוע מרופא נוירולוג.הכאבים שלה קשים עד דמעות ולא נראה שום שיפור בו עד רמת החוסר יכולת לתפקד.שאלותי אליכם:1.האם הטיפול בכדור הנל הוא טיפול טוב ויעיל למצב. 2.כמה זמן בממוצע מורגשת הקלה משמעותית בכאבים בטיפול מהסוג הזה. 3.האם מלבד הטיפול שהיא מקבלת יש עוד טיפול כולשהו בין אם קונבנצינלי או לא שיכול להקל על הכאבים שלה,או שינוי באורח החיים או כל דבר שניתן לחשוב עליו? מחכה לתשובתכם בתודה מראש .טל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלבקת חוגרת - תגובה
ד''ר מריאנה זמיר17/10/2013הטיפול בכאב לאחר שלבקת חוגרת, postherpetic neuralgia, הינו בתחום התמחות הנוירולוגית. תחושת הכאב עלולה להשאר חודשים ארוכים ועצמתה שונה בין חולה לחולה. במידה והטיפול שניתן אינו יעיל מספיק, ממליצה לפנות למרפאת כאב ולקבל חוות דעת וטיפול.
רפואה שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתם בגוףאנונימי12/10/2013
לפני חודשיים השתזפתי ושכחתי לשים קרם הגנה
וכיום אחרי חודשיים נשאר לי כתם חום קטן של השיזוף בכתף שמאל ושאלתי מה זה הכתם הזה זה מסוכן?
האם להישלח להיבדק? והאם זה יעלם? תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתם בגוף - תגובה
ד''ר מריאנה זמיר17/10/2013על פי תאור בלבד קשה לקבוע באיזה נגע מדובר. פנה לרופא עור לאבחון מדויק והסבר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליכן סקלרוזיס בפות?דנה05/10/2013
שלום רב,
אני בת 48. לפני כחודש חשתי בגרד, הפרשה לא תקינה ובבדיקת שתן התגלה אצלי אוראפלזמה.
קיבלת טיפול באנטיביוטיקת ציפרודקס, ופלוקנול. ההפרשה עברה והגרד השתפר משמעותית אולם אז הבחנתי בדמומיות חזקה סביב הפות (שפתיים, בפתח ואפילו סביב פי הטבעת). רופא נשים נתן לי דרמובייט בחשד לסקלרוזיס לשלושה שבועות פעם ביום ואם לא יחלפו הסימנים יש לקחת ביופסיה.
קראתי רבות באינטרנט שזו מחלה בלי כרונית. קראתי שיש בה שינויים אנטומים של איבר המין ושינו לצבע לבן ועור דק. יש לציין שלא קיים אצלי צבע לבן אלא רק אדמומיות חזקה.
כמו כן בחדשים האחרונים אני סובלת מאפטות בפה.
אני מאוד מודאגת מכמה סיבות. האח שקראתי שהדרמובייט עצמו יכול לגרום לנזק מקומי-דקות העור. שנית כגרושה אני נחרדת מהמחשבה שאיזור כה חשוב לי ישנה את מראהו. אני על סף בכי ומעוניינת במידע ועזרה.
האם קיים מומחה בארץ? האן מומחה לעור ומין הוא האחד? גניקולוג?
אודה מאוד על עזרתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשליית חיפוש רופא האחד והיחיד
דרמובט קללה05/10/2013אין רופא כזה זה פרי דמיונו של החולה המיוסר.
כל רופא מכיר את אותם תרופות וגם אני השתמשתי בדרמובט
שזה לא תרופה אלא קללה.
אם מישהו סתם יזרוק שם של רופא אז תלכי אליו ומה תקבלי ?
את מה שהציע לך הרופא המטפל.
זו דעתי כמי שחווה על בשרו את הדרמובט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוהפתרון?
מאי05/10/2013תודה על התגובה.
למה גרמה לך התרופה?
ובמה אתה משתמש כתחליף?
כרגע הבנתי שמצבי יחמיר ללא התרופה ומאידך- אני חוששת גם להמשיך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעיצה חשובה
אידית06/10/2013אצלי היתה התפרצות אחרי מונו ( מחלת הנשיקה )
וחשבו שזה קשור לוירוס שגרם למחלה.
לפני שלושה חודשים טופלתי בתרופה על בסיס צמחי
שנקראת אקטימור ( חפשי את האתר בגוגל )
ולשמחתי אכן היה קשר וירלי לליכן וזה חלף.
לא יודעת אם זה בכל המקרים אבל שווה לנסות.
בהצלחה . אידית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמצאתי את האתר. תודה רבה, אבדוק.
דנה06/10/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם היצלחת להשיג את האקטימור?
גלית26/11/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמאד קל
רחל26/11/2013פשוט תכנסי לגוגל ותרשמי מחלת הנשיקה אקטימור
וזה האתר של רמי תתקשרי אליו תזמיני תור וזה פשוט.
לא צריך להסתבך ולסמוך על רופאים קונבציונלים
מהם לא נרפא את המחלות שלו לצערי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליכן סקלרוזיס בפות? - תגובה
ד''ר מריאנה זמיר17/10/2013התמונה הקלינית המתוארת יכולה להתאים לשלל תהליכים ואינה אבחנתית לליכן סקלרוזוס. פני לרופא נשים מומחה לבעיות העריה והלדן - ממליצה על ד״ר בינה כהן-סחר או ד״ר אחינעם לב שגיא לאבחון ( בדיקה קלינית, ביופסיה וחו׳ לפי צורך) וטיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דרמובט קרם ומשחה - יש הבדל?יעקב02/10/2013
קיבלתי מירשם לדרמובט משחה, ועקב טעות של הרוקח קיבלתי דרמובט קרם. האם יש הבדל בין השניים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דרמובט זה מלאך המוות ולא תרופה
דן03/10/2013דרמובט בן אם זה קרם או משחה מדובר על משחה סטירואידית בעוצמה גבוה ביותר עם נזקים לעור שיהיו פי 5 יותר חמורים עד כדי נזק בלתי הפיך למחלת העור שיש לך.
דרמובט זה מלאך המוות ולא תרופה.
גם משחה נוספת בשם נרידרם מכילה ריכוז סטירואידים דומה .
ככלל כל המשחות עם הסטירואידים זה מכת בכורות ולא תרופה .
לעולם לא תרפא מחלת עור בדרמובט.
אחרי השימוש בה יהיה לך הטבה למראית עין ולאחריה יתחיל הסיוט.
אן להם תרופות למחלות עור אז הם מחלקים סטירואידים שעולים גרושים בודדים
כדי ליצור מראית עין של מתן טיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אימפטיגוליאת29/09/2013
שלום רב,
רופא עור שביקרתי אצלו היום עם ילדי בין השנתיים איבחן אימפטיגו בילד
המצב חמור יותר מכוון ששלושת האחים שלו נדבקו בזיהום.
הפצעים היו בפנים של הילד ולאחר טיפול איטיביוטי הם התרפאו ונשאר לו פצעים בראש נראה ממש כמו פסורזיס
הרופא המליץ לספר את שיערו ולמרוח משחה, זה מה שעשינו בצער רב.
הגרוע מכל זה שאחותו בת השש נדבקה, והרופא הורה גם לה לקצוץ את כל השיער.
אני מוטרדת מאד, אני מוכנה לעשות הכל רק שלא יגעו בשערות ראשה
הנזק הנפשי לדעתי כבד יותר בשבילה ובשבילי.
כרגע היא מטופלת עם אנטיביוטיקה+משחה שהביא הרופא
האם החידק יכול לעבור לאחר טיפול מתמיד? והראש שלה יתרפא ללא קיצוץ השערות?
מה המצב הגרוע שיכול להיות אם לא אגזור את שערות ראשה?
תודה רבה
אמא מודאגת
נ.ב שאר הילדים חטפו את זה בגוף ולא בראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אימפטיגו
אורית30/09/2013יש משחה צמחית שמחסלת אימפטיגו אבל לא בקופת חולים
תחפשי בגוגל קרם סבורם
זה האתר של המטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למנוע התפרצות אקנה חריףמירב28/09/2013
שלום אני בת 24 ובמשך כבר כמה חודשים סובלת מהופעת פצעים על הפנים הגב והטוסיק (פצעי אקנה מוגלתיים) יש לציין שבגיל ההתבגרות הפנים שלי היו חלקות ללא פצע אחד אפילו וגם שאר הגוף אבל מה שכן תמיד סבלתי מקסקסת בקרקפת ועכשיו זה עוד יותר החמיר ,למרות שתמיד הייתי משתמשת בתכשירים מיוחדים לבעיה זו . מגיל 18 התחלתי להשתמש בגלולות פליים רוםא הנשים המליץ עקב בעית שחלות פולציסטיות ואז בגיל 23 הפסקתי כי התחילו לצוץ לי פצעים בפנים וסברתי שזה בגלל הגלולות ( בקיצור הגוף שלי עובר כנראה שינויים הורמונאליים כלשהם שגורמים לכל זה . מה אני יכולה לעשות ולמי לפנות כי רופא עור לא כל כך עזר סתם רשם משחות אנטיביוטיות ורופא נשים המליץ על גלולות דיאנה ...למי לפנות מה לעשות ? אני רוצה לרדת לשורש הבעיה ואולי הפתרון ימצא שם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תודה מראש
מירב28/09/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפצעים בישבן מנסיון
דנה28/09/2013לי לא היה אקנה בפנים כמו שתארת אבל כן היו לי פצעי ישבן
שרופא עור לא פתר ולא עזר.
מה שעזר הם טיפולים מסוג רפואה משלימה
תחפשי בגוגל הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור
מקווה שעזרתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מגע של הידיים עם חומצה לבדיקת זהבחן21/09/2013
שלום רב,
אתמול בערב החלפתי את בקבוקי החומצה לבדיקת זהב שברשותי עם בקבוקי חומצה חדשים.
אחד הבקבוקים נשבר ועל אף שהייתי עם כפפות נוצר מגע של החומצה עם ידיי..
על מספר אצבעות מופיעים כתמים בצבע צהוב ועל אחת האצבעות נראות שלפוחיות קטנטנות בחלקה העליון של האצבע ומורגשת צריבה ונראה כמעין כוויה.
מרחתי סילברול וחבשתי...
האם עליי לעשות דבר נוסף? הכתמים הצהובים\כתומים לא יורדים משאר האצבעות...
תודה רבה על העזרה ושבת שלום..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מגע של הידיים עם חומצה לבדיקת זהב - תגובה
ד''ר אכי פרידמן22/09/2013ראה תשובתי בפורום השני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסון וירוס הרפס-שלי19/09/2013
מדיי פעם יש לי הרפס על הכתף והרופא אמר שזה מהסוג שיכול להדביק ילדים באבעבועות. שמעתי שייש חיסון חדש שאינו בסל. האם יתאים לי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיסון וירוס הרפס- - תגובה
ד''ר אכי פרידמן22/09/2013החיסון מיועד לתת לאנשים כהגנה מפני ההרפס.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה פריחה בכל הגוףאנה19/09/2013
שלום לפני 3 ימים נהייתה לי פריחה נקודות אדומות ברגליים ובידיים מגרדות נורא נורא משהו בלתי נסבל,
הלכתי לרופא שלי ונתן לי בטאקורטן משחה אך אמר לי להשתמש נקודתית רק איפה שממש מגרד ולא להתחיל למרוח על כל הגוף.
ובנוסף לזה נתן לי כדור לורטידם אחת ליום בערב.
הבעיה שהמצב ממש מחמיר לי וזה מזעזע אותי ומגרד באופן קשה ביותר אז מרחתי יותר את המשחה ללא ברירה.
איני יודעת מימה ניגרמה האלרגיה, אולי קרם גוף ששמתי .
השאלה היא איך אני מעבירה את האלרגיה הזאת כמה שיותר מהר ומה לעשות כדי להקל יותר על הגירודים והמראה הבלתי נסבל של הנקודות האדומות? בבקשה דחוף ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עיצה
רואן20/09/2013תסתכלי בגוגל - פיטריאזיס רוזאה
אם זאת הפריחה אז לרופא עור אין מה להציע לך אלא יש טיפול טבעי מעולה
תסתכלי בגוגל וכבר תמצאי אותו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בנושא הרפסשרית16/09/2013
שלום רב,
1) האם נכון שלאחר ההתפרצות הראשונה של הנגיף, השנה הראשונה תהיה האינטנסיבית ביותר, ולאחר מכן יפחתו ההתפרצויות?
2) כמה זמן מומלץ להמתין מרגע היעלמות הכיבים ועד למגע ישיר (נשיקות, יחסי מין)? נאמר לנו להמתין 3 חודשים - האם זה הגיוני?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממש לא
עדי16/09/2013את זה גם אני שמעתי אחרי ההתפרצות הראשונה לפני שנתיים
למזלי קבלתי טיפול בתכשיר אנטי וירלי צמחי וגם משחה
וההרפס נעלם זה כבר שנתיים.
את לא חייבת להצמד רק לרפואה רגילה יש גם טיפולים אחרים שלטעמי יותר טובים ממה שיש לרופא עור להציע.
תחפשי בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלעדי
שרית17/09/2013תורה רבה עדי.
מצאתי את העמוד שהמלצת עליו, אבל אין שם אופציה של קניה.
ידוע לך איפה אפשר להשיג את המשחות האלה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן
עדי17/09/2013אני בזמנו הייתי חייבת להגיע למרפאה שלו בתל אביב
הוא גם מקבל בצפון.
הוא לא חנות ששולחת.
זה שווה כל מאמץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה בנושא הרפס - תגובה
ד''ר אכי פרידמן22/09/20131. לא בהכרח
2. ניתן להמתין עד להתייבשות הנגעים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליכן פלנוסבר16/09/2013
לפני למעלה מחודשים הופיעו לי פצעים מגרדים בעורף. רופא העור שלי אבחן אותם כליכן פלנוס. התחלתי בטיפול בנרינדרם. כרגע אין גרד אך נשאר מספר מצומצם של נגעים בצבע העור.שאלתי האם המשחה שניתנה לי אמורה להעלים את הכתמים לחלוטין? האם הפריחה עלולה להתפשט לאזורים נוספים? תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליכם פלנוס טיפול עלוב של רופאי עור
רונית16/09/2013המשחה שקבלת זה סטירואידים בריכוז גבוה שיצרו לך מראית עין של שיפור
אחרי שתפסיקי ת המשחה כי את לא יכולה למרוח זמן רב משחה סטירואידית
ההפצעים יחזרו עם החמרה .
סטירואידים לא מרפאים מחלות עור אלא דופקים את העור ואת החולה התמים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליכן פלנוס
עדי16/09/2013תחפשי בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור
אתר מחלות עור עולמי
אני חייבת לציין שאני לא חולה במחלה הזו אבל ממליצה לך כי זה שווה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום רב, פצע על איבר המיןloka10/09/2013
שלום רב,
לפני כשבועיים יצא לי פצע\גירוי על איבר המין והעור התקלף מספר פעמים חשבתי שהעור מגורה ולכן לא חשבתי כל צורך לפנות לרופא
משום מה הסימן נשאר ועדין חש שהעור מגורה
אשמח לדעת מזה או טיפול לכך
תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום רב, פצע על איבר המין - תגובה
ד''ר מריאנה זמיר11/09/2013עליך לפנות בהקדם לרופא עור מומחה לאבחון וטיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם מדובר בקונדילומה?אורית06/09/2013
שלום, איתרתי יבלת קטנה בין השפה החיצונית לפנימית בואגינה. בעבר היו לי יבלות במפשעה (מס' שנים אחורה) אך אינן היו קונדילומה, רופא העור צרב לי אותן והן נעלמו. כעת אני תוהה, האם יבלת זו היא מסוג קונדילומה? אשמח לחוו"ד המלומדת. תודה וחג שמח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בסבירות גבוה שכן
רונית06/09/2013היבלות נראות כקונדילומה
לא ממליצה להסיר בלייזר או חנקן הן ירבו לך עקב כך.
את יכולה לתקוף אותן במשחה יחודית ויעילה אבל לא נמצאת בקופת חולים
חפשי בגוגל - קרם קונדרמה
זו המשחה היחידה שפועלת על הוירוס עצמו.
היה לי גם וזה מה שהעלים .
שנה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם מדובר בקונדילומה? - תגובה
ד''ר אכי פרידמן09/09/2013אשמח לסייע לאחר בדיקה ואבחון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Vulvar lichen planusנועה29/08/2013
יש לי ליכן פלנוס בפה ובעברי היה לי גם בעור.
בחודש וחצי האחרונים אני חשה כאב במגע באיזור הדגדגן ואני חוששת שהמחלה מגיעה גם לאיבר המין.
שאלתי היא: אם אכן מדובר בליכן פלנוס בפות, לא הייתי אמורה לראות אחרי חודשיים של כאב כבר סימנים של המחלה בדמות פסים לבנים או איזורים אדומים? שכן כעת אין לי שום סימן על העור והכל נראה רגיל לחלוטין מלבד הכאב כאשר אני נוגעת במקום.
האם ליכן פלנוס בפות מתחיל קודם בכאב ורק אחרי תקופה מגיעים הסימנים על העור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר Vulvar lichen planus - תגובה
ד''ר מריאנה זמיר29/08/2013ליכן פלנוס מתאפיין בתפרחת עורית או שינוים בריריות טיפוסיים למדי. במידה ואין פריחה נראת לעין הסבירות שמדובר בליכן פלנוס נמוכה מאוד. האבחנה נקבעת על סמך השינויים החיצוניים וכן על פי תוצאות בדיקה פתולוגית של דגימת עור / רירית מהאזור הנגוע. כאב אינו תסמין שכיח.
עקרונית, הבעיה המתוארת הינה בתחום המומחיות של רופא נשים/ גינקולוג .
פני לרופא נשים בעל מומחיות מתאימה - בעיות העריה - ממליצה על ד״ר אחינעם לב שגיא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמה שאלותבחור29/08/2013
שלום, אני בחור רווק בן 27
יש לי ויטיליגו על הפין, זה החל בשנה האחרונה. פניתי לרופא עור לפני כחצי שנה ומאז אני משתמש במשחת תקרולימוס פעמיים ביום. זאת הקופסא השניה שאני קונה בהמלצת הרופא. אני לא שם לב להחמרה, אולי שיפור מועט (לדעתי).
אני נוסע כעת לחופש כשבוע, ורציתי לשאול האם יש אפשרות להפסיק להשתמש בזה או להוריד את תדירות השימוש לפעם ביום בתקופה הזו ואחרי שאני חוזר לארץ להמשיך להשתמש כרגיל, או שיש חשש שבשבוע הזה הויטיליגו יחמיר? הסיבה שאני מעוניין להפסיק היא שבשל השימוש במשחה האזור נהיה רגיש ואדמומי ומפריע בקיום יחסי המין.
שאלה נוספת היא מתי אני אמור להתחיל לראות תוצאות שיפור ורה-פגמנטציה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ויטיליגו לא הפיך חבל על הזמן שלך
רון29/08/2013המשחה שקבלתי לא תחזיר את הפיגמנט
ואתה תבריא כי זה לא יקרה .
למה זה לא יקרה ?
כי ויטיליגו מחלה בלתי הפיכה ואני מדבר כמי שסובל ממנה
כבר 32 שנים ואת המשחה שקבלתי כבר לפני 8 שנים זרקתי לפח.
אם אתה סובל ממנה עדיף שלא תמרח.
רון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהויטיליגו לא הפיך חבל על הזמן שלך - תגובה
ד''ר מריאנה זמיר29/08/2013הטענה שויטיליגו תופעה בלתי הפיכה איננה נכונה בעליל - רה-פיגמנטציה ( הופעה מחודשת של הפיגמנט, במיוחד סביב זקיקי שיער) הינו פנומן ידוע שקורה גם תחת טיפול - מקומי או פוטוטרפיה, ואפילו באופן ספונטני לחלוטין!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההכל זמני וחבל על הזמן
רון29/08/2013את כרופה ומקבילייך נוהגים לפאר הישגים טיפטליים שאין לכם בכלל.
אם עושים פוטותרפיה או הקרנות UVA עם כדורים של אוקסורלן אולטרא
אז כן מקבלים פיגמנט אחרי כמות עצומה של הקרנות וסבל ומאמץ בל יתואר
ושלא נדבר על תופעות לוואי.
אבל...אבל....כל מה שהןושג בדם ויזע והקרבה הוא זמני עד שלושה חודשים מקסימום
זה מחזירק מעמד ולאחר מכן הויטיליגו חוזר ב100% - אין ויכוח בכלל.
הכל זמני שום טיפול לא מרפא ויטיליגו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמה שאלות - תגובה
ד''ר מריאנה זמיר29/08/2013בהחלט אפשרי למרוח את התכשיר בתדירות של פעם ביום בלד. התגובה הצפויה לטיפול אינה מידית, פרק הזמן עד להשגת שיפור מרבי שונה בין פציינט לפציינט והינו אינדיבידואלי מאוד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהויטיליגו מסכימה עם רון הכל זמני
מירי30/08/2013יש לי ויטיליגו בפנים ובעיקר בסנטר ושילמתי הון תועפות לדר יורם הרט
על טיפול בלייזר לפנים.
ובאמת כמו שרון רשם פה התוצאה היתה זמנית לגמרי.
אחרי חודשיים מהפסקת הטיפול רוב הכתמים הלבנים שכוסו חזרו להיות לבנים
כלומר הויטיליגו אחרי 3 חודשים הכל חזר לקדמותו והלכו להם 23.000 שקל סתם.
לא ממליצה לכם לנסות את הטיפול בלייזר כי רק הפנים מגיבים לטיפול וכמובן שהתגובה היא זמנית לחודשים בודדים .
לא שווה את ההשקעה האדירה שמרוקנת את הכיס.
אין שום טיפול לויטיליגו וגם לא יהיה מתוך מה שאני מבינה על המחלה
שזה פגם גנטי שלא ניתן לתיקון באופן תרופתי.
חבל שהרופאה פה מפזרת מילים ומעוררת ציפיות מבלי שהיא יודעת מה המשמעות האמיתית של זה.
אגב, ניסיתי גם את המשחה פרוטופיק משך שנה עם תוצאות דיי רדודות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
