מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- רגישות למיםיעקב27/08/2013
לרופא שלום רב
אני בן 70 וכבר שנים סובל מרגישות למים בכל צורה,ים ,חמים ,קרים.
גם זיעה גורמת לעקיצות וגרוד מטריד
רופאים לא מתייחסים לבעיה ברצינות וכל כדורי הארגעה לא ממש עוזרים
אני מקווה לקבל ממך עצה טובה למה שאני יכול לעשות בנדון.
בברכת שנה טובה
יעקב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רגישות למים - תגובה
ד''ר מריאנה זמיר29/08/2013בעית עור עם וותק של שנים קשה לפטור בשני משפטים וללא בדיקה יסודית ומעמיקה של הפציינט. ממליצה לפנות לד״ר ורה ליבוביץ במחלקת עור בהדסה עין כרם שהתמחותה בבעיות מן הסוג הזה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרפס וגינליעידית27/08/2013
שלום. אני מעוניינת לדעת איזו תרופה ללא מרשם יש לטיפול בהרפס וגינלי לאחר הופעת השלפוחיות. תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרפס גניטלי המלצה
רונית28/08/2013סליחה שאני מתבטאת כך אך את ממש נאיבית
הרפס גניטלי אינה מחלה שתקחי עבורה תרופה ללא מרשם ולאחר שתשתמשי בתרופה ההרפס יעבור.
לא..ממש לא... זה לא ככה.
מרגע ההופעה של ההרפס הגניטלי זה לרוב לכל החיים <<<<<
כל החיים יהיו התקפים חוזרים בתדירויות משתנות.
אם את רוצה טיפול מעולה שמקטין אותם בצורה מדהימה זה לא בקופת חולים אלא במסגרת טיפול צמחי שפועל מדהים נגד וירוסים.
הטיפול הזה נועד במקור למחלה וירלית אחרת ( מחלת הנשיקה )
והתברר שהוא מדהים גם להרפס גניטלי.
צריך לשתות את הטיפול הצמחי ל כמה ימים בלבד ומקלים גם משחה מעולה
וזה מוריד את ההתקף לזמן רב.
תחפשי בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור
תגיעי לאתר ושם תחפשי מחלת הנשיה והרפס.
זה מה שאני עשיתי בזמנו ועד היום יש לי שקט.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרפס וגינלי - תגובה
ד''ר מריאנה זמיר29/08/2013הטיפול המקובל בהרפס גניטלי הינו כדורי אציקלוויר דרך הפה על פי הוראת רופא עור מומחה. אינני מכירה טיפול יעיל שניתן ללא מרשם, במיוחד באזור רגיש זה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרנדיסולוןאלין26/08/2013
שלום דר
יש לי אמא בת 87 שפיתחה בחודש האחרון את המחלת bollous pemphigoid ..עשו לה ביופסיה ועד הקבלת התוצאות נתנו לה אנטיביוטיקה פלוס prendisolone//
5ימים 20מג אחרכך 15מג ובסוף 5 מג
שאלתי היא האם יש סכנה בלקיחת תרופה כמו פרנדיסולון ומה קורה אם מפסיקים באמצע??? אמא מאוד מפחדת שלא יהיה לה סיבוך בגיל כזה מה קורטיזון..אבקש את חוות דעתך בנושא..זה יעזור לי הרבה
תודה מראש
אלין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרנדיסולון - תגובה
ד''ר מריאנה זמיר29/08/2013פרדניזון הינה תרופה בעלת תופעות לוואי לא מעטות המוכרות היטב. למרות זאת היא עדיין נמצאת בשימוש רחב לא רק ברפואת עור - עקב האפקט האנטי דלקתי העוצמתי האופייני לה. פרדניזון הינו טיפול מקובל למחלת bullous pemphigoid שבמקרים רבים פוגעת באוכלוסיה מבוגרת. תשתפי את הרופא העור המטפל בחששותך - בוודאות תקבלי הסבר מפורט מדוע הטיפול בסטרואידים נחוץ, מה הם השיקוליו למתנו ובאילו אמצעי זהירות / בדיקות מעקב יש לנקוט כדי להמנע מתופעות בלתי רצויות.
רפואה שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בהמשך ל"גרד באזור צנוע"נירית21/08/2013
שכחתי להוסיף למה שכתבתי לפני כן,
עוד שאלה:
האם ייתכן שכל הגרד, והעקצוצים נובעים מאלרגיה לסבון? לבד של התחתונים?
לזרע? ומי ידע למה?????
ומה עושים???
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהמשך ל"גרד באזור צנוע" - תגובה
ד''ר מריאנה זמיר29/08/2013רגישות לאלרגנים שונים יכולה לגרום לגרד ועקצוצים, ניתן לזהות את הגורם בעזרת תבחיני מטלית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרד וצריבה באזורים צנועיםנירית21/08/2013
שלום רב,
אני בת 51 .
לפני כשנה וחצי התחילה לי תופעה של גרד, צריבה ועקצוצים בין 2 בעכוזים.
האזור היה אדום (אולי מהגרוד?). הלכתי ל- 2 רופאות עור כאשר אחת מהן מומחית,
כל אחת נתנה לי משחה אחרת נגד פטריות (ומזיקים אחרים) למרוח לתקופה של כחודשיים, הגרד עבר למספר שבועות ואז שוב הופיע.
המסקנה שלי שאין תרופה יעילה ויתכן שאצטרך לחיות עם הסבל הזה.
למדתי ליבש את האזור היטב כל פעם שמתחיל להיות לי גרד וצריבה ואז יש לי הקלה מסויימת. מהמשחות שנתנו לי אני לא מורחת מאחר שאני לא יודעת אם מותר להשתמש בהן מעבר לתקופה של שבוע.
כרגע האזור פחות מגרד מלפני שנה אך .....
וכאן הנושא היותר מפריע , הגרד, הצריבה והעקצוצים עברו גם לאזור הקדמי .
לאזור הערווה ליד השפתיים ואם אני רואה נכון גם הן קצת אדומות .
1. האם ידוע לכם על אפשרות שפטריה תעבור מאזור העכוז לאזור איבר המין?
2. האם זו לא פטריה אלא משהו אחר? אם כן מה?
3. האם יש טיפול לאזור הזה ואם כן איזה?
4. האם יש קשר בין גיל המעבר לבין תופעת העיקצוץ?
5. לאיזה רופא אני צריכה לפנות? קשה לי לפנות לרופא כלשהו, מאוד מביך לספר על כך.
7. אני נשואה ויש לי בן זוג אחד ועד עכשיו לא ניתקלתי בתופעה מציקה כזו.
לא ניראה לי שזו מחלת מין????ואם כן ממה??? ממי??? אני לא משתוללת.
תודה רבה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיה דומה
ענת א21/08/2013אשמח לקבל את המייל שלך אני רוצה לכתוב לך
יש לי בעיה ממש זהה כמו שלך
לשמחתי אני במצב טוב כעת הודות לטיפול מסויים
מה שחשוב לי לומר לך זה לא לעשות טעות ולמרוח משחות עם סטירואיד
את תגרמי לבעיה להשאר איתך לנצח.
אם תרשמי את המייל אכתוב לך.
בברכה
ענת א.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לענת א.
נירית21/08/2013שלום ענת,
תודה לגבי הרצון לעזור.
אקח את עצתך ולא אמרח משחות עם סטרואידים לעת עתה.
אני מעוניינת לשמוע את חוות דעתם של הרופאים המלומדים ואשמח אם תספרי לי לגבי הטיפול שעזר לך.
אני מעדיפה בשלב זה להתכתב דרך הפורום.
ברצוני לציין שהתופעה חדשה עבורי ואין לי מושג מאיפה ולמה הופיעה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגרד וצריבה באזורים צנועים - תגובה
ד''ר מריאנה זמיר29/08/2013הסיבות לאודם, גרד וצריבה באזור בגניטליה, הינן רבות. הנפוצה ביותר ביניהן - זיהום פטרתי שבד״כ עובר לאחר טיפול מתאים . ישנן סיבות נוספות, כמו פסוריאזיס, דלקת עור שממגע ( contact dermatitis ) , ליכן סקלרוזוס ועוד. לזהות נכונה את הבעיה, לאבחן מדויק - זה הוא סוד הצלחתו של הטיפול והוא ידוע לכל רופא. לעיתים אפשרי לקבוע אבחנה בבדיקה גופנית יסודית, בלא מעט מקרים יש צורך בברור נוסף - ביופסית עור, תבחיני רגישות, דגימות לבדיקות מיקרוביולוגיות ועוד... המלצתי לפנות לרופא שאת בוטחת בו, כדי לעבור את כל התהליך של ברור ואבחון ולבסוף לקבל טיפול מתאים.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בן 16 ו10 חודשיםבן כמעט 1721/08/2013
פצע/עקיצה/פריחה??? זה הופיע לי מעל הגבה בבוקר אחרי הלילה.
אשמח למענה. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הוסיף גם שלקחתי כדורים לאקנה
בן כמעט 1721/08/2013עד לפני חודש - קיורטן
לכן ישנם קילופים בעור באזור המצח והאף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבן 16 ו10 חודשים - תגובה
ד''ר אכי פרידמן09/09/2013גש לרופא עור לאבחון וטיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מין אוראליעמית19/08/2013
קיבלתי מין אוראלי מנשא לפני חודש. אני לא מצצתי לו ולא הייתה חדירה באף שלב. עשיצי בדיקת קומבו באיכילוב שלושה שבועות מהמקרה והיא יצאה שלילית. האם לאור נתונים אלו יש צורך לחזור על הבדיקה פעם נוספת? ??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מין אוראלי - תגובה
ד''ר אכי פרידמן09/09/2013לא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אורטיקריה כרונית-בבקשה להגיב לפהגל18/08/2013
אני בת 26, בריאה ללא אלרגיות/אסטמה גם לא במשפחה. לפני קצת יותר מחודשיים התחילו להופיע לי אפיזודות של פריחה ו/או נפיחות שבאו ונעלמו תוך 24 שעות וחזרו על עצמם כל כמה ימים. הלכתי לרופא עור שאיבחן אורטיקריה כרונית ונתן לי מרשם לאנטי היסטמינים (בהתחלה אריוס פעם ביום וכשזה לא עבד- טלפסט בבוקר וזילרג'י בערב). האפיזודות פחתו בצורה משמעותית אבל מדי כמה שבועות יש התפרצות חזקה יחסית (שנמשכת לא יותר מיום-יומיים אבל מאוד מפושט כולל אנגיואדמה באצבעות בידיים ובכפות הרגליים). הלכתי היום לרופאת עור אחרת שנתנה לי מרשם לפרדניזון 5 מ"ג שני כדורים בבוקר למשך חודשיים. אני לא כל כך מעוניינת לקחת סטרואידים היות וזה טיפול די דרסטי ולא בטוח בכלל שבסיום הטיפול המצב ייפתר ואז יכול להיות שאני סתם אסבול לחינם.. האם ניתן לעלות מינון של טלפלסט? לפחות בימים שיש בהם התפרצות? אם כן עד כמה ביום? כמו כן אני מתכננת להיכנס להריון בסביבות תחילת נובמבר, במידה ואני מחליטה לקחת סטרואידים מעכשיו לחודשיים, יש בעיה עם כניסה להריון קצת לאחר סיום הטיפול? במידה ואני מחליטה להישאר על טלפסט- האם זה אפשרי בהריון? מה כדאי לעשות? איזה טיפול עדיף? אגב, הרופא הראשון שלח אותי לבדיקות מאוד מקיפות והכל שלילי פרט לIgE גבוה- 280.
תודה מראש, גל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורטיקריה כרונית קבלי המלצה
ענת19/08/2013היי גל
משאירה לך את המייל שלי למקרה שתרצי לכתוב לי
בגדול, חבל על הזמן שלך בנושא טלפסט הוא לא מרפא אורטיקריה
בכלל זה מה שנקרא כיבוי שרפות זמני ליום במקרה הטוב.
רופאי עור גם לא ירפאו אותך ואני לא כותבת כדי לנגח מישהו חלילה אלא כדי לציין עובדה ולמנוע ממך ציפיות מיותרות.
יש טיפול שמרפא אורטיקריה לי זה היה הצלה אחרי 7 שנים של סבל.
את פשוט צריכה לחפש בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור - זה האתר
תשמרי במועדפים כי תזדקקי לי.
זו ההצלה מהצרה הבלתי נגמרת הזו שתציק לך מאד בהריון.
בהצלחה . שירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחזרת? חשבנו שנפטרנו ממך סופית.
אני09/05/2016לכי לראות רופא, בלי פתרונות של מכשפים ורופאי אליל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי שירה אשמח לשמוע על איזה אתר מדו
נטע לי17/08/2016היי שירה,
אשמח לשמוע על הטיפול שציינת פה. תוכלי בבקשה לציין גם את האתר ? כי לא מצאתי ....
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאתר שבקשת נטע לי
שירה18/08/2016זה האתר של רמי מור מנהל הפורום הזה
צרפתי סרטון.
טיפול מציל שאין שני לו בעולם.
תכנסי לכיתוב של הסרטון וכתובת האתר נמצאת שם.
בהצלחה לך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבגדר המלצה בלבד
ליאור08/05/2016במשך 3 שנים טופלתי בטלפסט כי לא מצאו איזו אלרגיה יש לי.
החל מתכשירים ועד למצאים ואפילו התפטרות מעבודה והסתגרות למטרת בדיקה. הפיכה לטבעוני ואפילו להעיף גלוטן וסוכרים, אבל כלום!
כל בדיקת אלרגיה סתרה את עצמה, אחת אומרת שאני אלרגי לכסף
השנייה אומרת שאני לא אלרגי לכסף
בסופו של דבר נשבר לי ולקחתי מינון מופרז(על דעת עצמי) של טלפסט בשילוב זריקה אנטיביוטית
לקחתי 4 כדורים במכה, ועוד 2 בערב
ואת יודעת משהו? כבר קרוב לשנה אין לי כלום!
רפואה בשקל!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעים בפניםשירן14/08/2013
שלום
לאחרונה יצאו לי פצעים בפנים ופשוט לא מפסיקים... פעם הם היו מופיעים לפני המחזור ואז נעלמים .. עכשיו הם פשוט מתרבים!!!!
אשמח להמלצה לטיפול... אין לי פצעים ברמה של טיפול ברקוטן ....
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצה אתר מעולה למחלות עור
דנה14/08/2013חפשי בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור
זה אתר מעולה לבעיות האלה יש שם תמונות לפני ואחרי
מעולה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפצעים בפנים - תגובה
ד''ר מריאנה זמיר17/08/2013כדי להמליץ על טיפול יעיל יש צורך בבדיקת רופא עור - ישנן אפשרויות טיפול רבות וניתן להתאימו לסוג הנגעים, גיל המטופל, אזורים המעורבים. פנה לרופא עור מומחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקיצהאנונימית13/08/2013
שלום,
לפני כיומיים נעקצתי ברגל ומאז כל האזור מאוד נפוח, אדום וכואב.
יש לי בבית את המשחה בטאקורטן G, שרופאת המשפחה נתנה לי לפני כחודש עקב עקיצה דומה. האם אני יכולה להשתמש בה שוב? או שזה עלול לגרום נזק מאחר והשתמשתי בה לא מזמן?
תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקיצה - תגובה
ד''ר מריאנה זמיר17/08/2013כדאי לפנות לרופא משפחה / עור בהקדם - יתכן ויש צורך בטיפול סיסטמי, במיוחד אם מופיעים תסמינים כלליים של חום גבוה, התרחבות האודם או החמרה בכאבים.
רפואה שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נימים ברגלייםרועי בנימין12/08/2013
שלום רב
יש לי נימים ברגליים . וברצוני לדעת האם יש דרך טיבעית לטיפול בבעיה ?
( חןץ מניתוח / לייזר ) .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נימים ברגליים - תגובה
ד''ר מריאנה זמיר17/08/2013למיטב ידיעתי הטיפול היעיל והחדשני ביותר לטיפול בנימים הינו הטיפול בליזר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יבלת בכף הרגלארז11/08/2013
שלום. יש לי כבר כחודש יבלת בתחתית כף הרגל (בחלק הקידמי).
התחלתי לשים תמיסת ורומאל כבר 3 ימים.
מאז - אני מרגיש קצת התקשות של העור, אבל האיזור התחיל לכאוב ויש כאב בדריכה.
1. כמה זמן יש לחכות עד תחילת קילוף ?
2. האם תחושת הכאב שהתגברה היא טבעית ?
3. האם דריכה על הרגל יכולה להפריע לריפוי ? או שזה רק כאב, וזה לא מפריע להחלמה ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה נוספת בבקשה
ארז12/08/2013אם התחלתי לטפל כמה ימים בורומאל - האם יש מניעה להפסיק את הטיפול ולבצע טיפול בחנקן נוזלי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשירת שיעראור11/08/2013
שלום,
לא יודעת אם אני פונה לפורום הנכון, במידה ולא אשמח אם תפנו אותי...
אני בת 25, ילדתי את בתי הבכורה לפני כ 4 חודשים.
בערך כחודש + לאחר הלידה השיער החל לנשור.
ידוע לי כי לאחר הלידה שינוי ההורמונים בגוף גורם לתופעה של נשירת שיער, אך הבעיה אצלי ממש חמורה. אני מלטפת לעצמי את הראש ומוצאת על כף היד עשרות שערות. שלא נדבר על חפיפה במקלחת והסירוק שאחר כך ששם בכלל זה בילתי נסבל .
כל הבית מלא שערות ולאורך כל היום אני מוצאת שערות על הבגדים , על הרצפה, ובעצם בכל מקום שעברתי בו, גם אם כלל לא נגעתי בשיער.
השיער שלי מאוד ארוך ואני ממש לא מעוניינת לגזור אותו.
לקחתי בתקופת ההריון ומעט אחר כך ברזל ופראנטל שהפסקתי. הנקתי שלושה חודשים בערך והפסקתי. אני לא יודעת לומר אם הנשירה החלה במקביל לנ"ל.
שאלתי היא האם הכמויות שאני מתארת פה הן נורמליות למצבי
ובמידה וכן, וגם במידה ולא, איך אפשר למזער את התופעה
ועד מתי כל העניין הזה נחשב כטיבעי.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נשירת שיער - תגובה
ד''ר מריאנה זמיר17/08/2013מזל טוב להולדת בתך!
נשירת שיער לאחר הלידה הינו תהליך טבעי מוכר הנובע מהשינויים ההורמונליים שגוף היולדת עובר והשפעתם על מחזוריות הצמיחה של זקיקי השיער. במובן הזה התאור שלך הגיוני מאוד. חשוב לשלול סיבות נוספות לנשירת שיער - חסר ברזל, ויטמין B12, פעילות לא תקינה של בלוטת התריס ועוד, שעלולים להופיע במקביל. פני לרופא עור לבדיקה והערכה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוסר תחושה בכף האצבעאמיר11/08/2013
היי,
אני לא בטוח שזה הפורום הנכון אבל ננסה.
בשבועיים האחרונים אני מרגיש מעין חוסר תחושה באצבע המורה.
קצת קשה לתאר את התחושה אבל זה כאילו האצבע קצת "רדומה".
מה שהייתי רוצה לדעת לאיזה רופא בכלל ניגשים עם הבעיה הזאת?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוסר תחושה בכף האצבע - תגובה
ד''ר מריאנה זמיר17/08/2013עליך לפנות בהקדם לרופא נוירולוג.
רפואה שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפסקת הצמיחה של זיפי הפנים במפתיעמשה09/08/2013
שלום רב,
לפני מספר שבועות שמתי לב כי באזור מסויים בפנים שלי, בצידו הימני של הסנטר, הפסיקו לצמוח לי זיפים. מדובר על אזור בגודל של כ 1 סנטימטר רבוע. בעבר צמחו לי גם באזור זה זיפים, כמו בשאר הפנים שלי אך כפי שנאמר, כעת העור חשוף לחלוטין באופן שנראה די משונה.
אני בן 33 וללא מחלות ואיני נוטל תרופות כלשהן. אני בתהליכי מעבר לתזונה צמחונית ובחודשים האחרונים ממעט באכילת בשר ו/או מוצרי חלב.
מצורפת תמונה של האזור. אני במקרה אחרי טיול של מעל שבוע ולכן לא מגולח (הקרחת הופיעה עוד לפני הטיול וללא קשר אליו).
אין לי בעייה מבחינה ויזואלית שהאזור ללא זיפים אך אני רוצה לוודא שלא מדובר בסימפטום אפשרי לבעייה אחרת.
אשמח ואודה לתגובה,
כל טוב
משה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפסקת הצמיחה של זיפי הפנים במפתיע - תגובה
ד''ר מריאנה זמיר17/08/2013קשה לאבחן בעיות עור על פי תמונה בלבד, במקרה שלך חשוב מאוד לבדוק היטב את האזור, להתרשם מקרוב האם יש שיערות שבורות, אודם, קשקשת או תסמינים מכוונים נוספים הנראים רק לעין מקצועית. פנה לרופא עור לקבל תשובות מדויקות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
