מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חתך בשפת הנרתיקרחל24/02/2013
שלום
ראיתי היום כי יש לי חתך רציני בשפה הימנית החיצונית של הנרתיק, ממש נחתך לשניים לרוחב. אציין כי לאחרונה לראשונה התחלתי שימוש בויברטור עם גירוי חיצוני (האם יש קשר?).
אני חשה גם אי נוחות באזור.
האם החתך התאחה מעצמו? מה עלי לעשות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חתך בשפת הנרתיק - תגובה
ד''ר מריאנה זמיר04/03/2013פני בדחיפות לרופא נשים לאבחון וטיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטריות בציפורניים ברגלייםאובדת עצות:(19/02/2013
שלום,
אשמח להמלצתך:
לפני כ-7 חודשים ביקרתי אצל רופאה עוד שלאחר בדיקה מצאה כי יש לי עובש בציפורניים ברגליים. בכולן:(
היא רשמה לי כדורים:טרבינאפין שאני נוטלת כל יום כבר חודשים רבים, וניסיתי גם את ה-לוסריל לק, אך לצערי הפטריות לא עוברות.
אני בחורה מאוד היייגנית.
מה ניתן לעשות?
האם כדאי לנסות את הלייזר?
יש כדורים אחרים?
משחה כלשהי?
גם טיפול שהוא בבחינת תרופת סבתא אשמח לנסות..
ולא פחות חשוב: הפסקתי למרוח לק ברגליים. האם מותר לי לחזור כדי שלא יראו את הפטריה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטריות בציפורניים ברגליים - תגובה
ד''ר אכי פרידמן19/02/2013ניתן לנסות טיפול תרופתי אחר וניתן למרוח לק.ֿ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניסיתי את הלק. לא עבד...
אובדת עצות:(19/02/2013תודה על תשובתך, אך כפי שרשמתי, כבר ניסיתי את הלק. זה לא עבד. לדעתי אפילו הדביק את כל האצבעות בפטריה.
על איזו תרופה אתה ממליץ? והאם הפטריות לא חוזרות כשמפסיקים לטול את הכדורים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניסית למיסיל משחת פלאים לכל
אסי28/02/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צולוסקום אצל מבוגררינה17/02/2013
שלום רב, לפני כחודש התגלה אצל בן זוגי פצעונים באיבר המין ומסביבו שהפכו ליבלות וזוהו ע"י רופא עור כמולוסקום, ומאז הוא מטפל בחנקן מדי שבוע. השאלה שלי היא מתי אפשר להגיד בוודאות שהוא כבר לא מדבק ואכן ניתן לשוב ולקיים יחסי מין ללא קונדום או בכלל לבוא במגע עם עור שמסביב לאיבר המין איפה שהיו היבלות. האם יתכן מצב שכל היבלות טופלו בחנקן וכבר לא מופיעות חדשות ושעדיין המחלה מדבקת? אודה לך מאוד על תשובתך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צולוסקום אצל מבוגר - תגובה
ד''ר אכי פרידמן19/02/2013ראי תשובתי בפורום השני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סקביאסיעל15/02/2013
הייתי במגע עם כלבה שיש לה סקביאס (בטיפול כרגע). בלילות האחרונים אני מרגישה גירודים בגב כף היד ובפנים כף היד. יש נקודות ספורות על העור. מה לעשות בשלב זה? איזו תרופה? האם מעיינות גופרית ובוץ ים המלח עוזרים?
מה לגבי מזרונים, ספות?
כל כמה זמן להרתיח את כלי המיטה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סקביאס - תגובה
ד''ר אכי פרידמן19/02/2013גשי לרופא עור לאבחון וקיבלת מרשם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסקביאס
יעל19/02/2013מה יש לעשות בבגדים שלא ניתן להרתיח?
האם הסקביאס מתה לאחר כמה ימים אם אני שמה את הבגדים בשקית סגורה? האם היא מתה בשמש אם אניח את הבגדים לייבוש בשמש?
מה לגבי ספות? האם ניתן לשבת על ספה שישבתי עליה כשהיה לי סקביאס?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעייה בעור הפניםאמיר15/02/2013
שלום, קוראים לי אמיר. בן 22, בריא בדר"כ.
הבעיה שלי קצת מורכבת (לי לפחות), אני אנסה להסביר על מה מדובר.
מזה 4 שנים בערך אני סובל מתופעה מסויימת בעור הפנים והקרקפת. התופעה היא ש"צומחים" קילופים, זה יותר מזה שסתם העור מתקלף (לא יודע להסביר את זה במילים יותר טוב). אני אצרף כמה לינקים לתמונות, אני מקווה שזה יהיה יותר מובן מהתמונות. הבעיה היא בעיקר איפה שיש שיערות: בשיער על הקרקפת, בגבות, בזקן, בשפם וגם בריסים (שם מופיעות נקודות לבנות).
פניתי לרופא משפחה, שהפנה אותי לבדיקת דם. בבדיקת דם הכל יצא תקין (בדיקת דם סטנדרטית), חוץ מחוסר בויטמין D. לא יודע אם זה קשור, מציין את זה בכל מקרה.
הרופא לצערי הרב לא מספק תשובות, טוען שמעולם לא נתקל בזה, מה שגרם לי לכתוב כאן.
התופעה הזאת פשוט הורסת לי את החיים. אני נאלץ כל בוקר לבזבז חצי שעה (אם לא יותר) מול המראה, ו"לגרד" את הקילופים האלה מהעור עם מעט מים ובעזרת הציפורניים. העור נהיה קצת אדמומי מזה, אבל זה עדיף מאשר אינסוף קילופים. הבעיה היא גם שבמהלך היום הקילופים האלה "צומחים", ולפתע אני מוצא את עצמי מדבר עם בן אדם כשיש לי קילוף ענק בגבה. מאוד לא נעים.
אני נאלץ ללכת מספר רב מאוד של פעמים במהלך היום לשירותים. לא בשביל להשתמש בהם, אלא בכיור ובמראה כדי "לגרד" את העור בעזרת מים והציפורניים שוב ושוב כדי להוציא את הקילופים האלה.
גם במקלחת אני נאלץ לבזבז הרבה זמן, ו"לגרד" את הקרקפת, מכיוון שנוצרת מעין שכבה של חומר לבן על הקרקפת, ואם לא אעשה זאת, זה יראה כאילו השיער שלי "שוחה" בקשקשים.
אציין עוד משהו - בערך בגיל 17 התחלתי להתאמן, להרים משקולות. באותה תקופה נכנס לי "ג'וק" לראש, ואכלתי 4-5 ביצים ביום, כל יום, כך במשך שנה. בדיעבד אני מכה על חטא, הייתי ילד מפגר. האם יתכן שזה מה שגרם לכך?
********* המשך בתגובה להודעה ************ המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - יבלת ויראלית באיבר המין של בן הזוגמאיה14/02/2013
שלום יש לי חבר קבוע כבר כמעט שנתיים ובחודשים האחרונים הופיעה לו בליטה בעור באיבר המין. בהתחלה חשבנו שזה כלום אבל לפני שבוע ביקשתי ממנו שיבדוק את זה והוא אכן בדק. הרופא אמר לו שזו יבלת ויראלית ונתן לו משחה... רציתי לדעת האם מותר לנו להמשיך לקיים יחסים?, האם אני נדבקתי אותן במשהו כחומר האם זה נבע בגללי?(עברתי את כל החיסונים לווירוס הפפילומה) ומתי זה יעבור לו? תודה רבה מראש! יש לציין שלכל אחד מאיתנו הייתה התנסות אחת בלבד לפני שנהיינו יחד... ( בן זוגי היה אצל רופא והוא אמר לו שזה שום דבר ומכיוון שזה לא גדל או שינה צורה אין עם זה בעיה... בכל זאת אני ממש מודאגת והייתי שמחה לשמוע עוד חוות דעת...)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קונדילומה
ירון15/02/2013חבל לבזבז זמן יקר לפני שהיבלות יתרבות
תחפשי בגוגל - קונדילומה קרם קונדרמה
זו המשחה הכי טובה בעולם לקונדילומה
כל הסרה בלייזר רק מכפילה את כמות היבלות.
כן, יש מצב להדבקה כי זו מחלה וירלית מדבקת.
אבל המשחה קונדרמה מחסלת כך שלא הכל אבוד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיבלת ויראלית באיבר המין של בן הזוג - תגובה
ד''ר אכי פרידמן19/02/2013עלי לבדוק בכדי לאבחן ואם אכן מדובר ביבלות ויראליות חשוב לדעת אילו יבלות ויראליות. בכל מקרה כל זמן שהיבלת קיימת רצוי להימנע מיחסי מין. רצוי שאת תהיי במעקב הדוק למרות החיסונים שקיבלת להוםעה אפשרית של יבלות אצלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שנייקבוצות של נקודות חומות על איברערן12/02/2013
שלום.
אני נימצא במערכת יחסים עם בתזוגתי לערך כשנתים ואנחנו מקיימים יחסים מלאים ללא אמצעי מניעה ולפני כחודש וחצי הבחנתי בשני קבוצות במיקומים שונים על איבר המין בנקודות חומות חשבתי שזה פצעים יבשים הזמן אבל אך ה"פצעים" לא הם בצבע חום וזה לא כואה ולא מגרד
מה זה?והאם מומלץ ללכת ולהבדק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סליחה היה אי סדר בהודעה הקודמת
ערן12/02/2013אז יצאו לי בשני מקומות על איבר מיני מן קבוצות של סימנים נקודות חומות וזה יצא לפני חודש וחצי בערך אני נמצא במערכת יחסים עם בת זוגתי כבר שנתיים ומגיעים למגע ללא קונדום
בהתחלה נראה לי שזה פצעים יבשים אבל יצאו לי בעוד מקום מה זה יכול להיות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דרמקובין להרפסאליהו11/02/2013
שלום,
יש לי הרפס בזווית השפתיים. ההרפס כבר התפרץ. הרופא הביא לי דרמקובין כדי להאיץ את התהליך. כשקראתי את העלון של התרופה כתוב שם"אין להשתמש בתרופה במקרה של זיהום ויראלי (כגון הרפס ואבעבועות)..." הוא הביא לי את הדרמקובין בשביל ההרפס אבל בעלון כתוב בדיוק להפך.
מה עליי לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דרמקובין להרפס - תגובה
ד''ר אכי פרידמן19/02/2013ישנה תרופה יעודית להרפס ובכל מקרה התהליך מסתיים מעצמו גם ללא כל טיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרפסליטל11/02/2013
היי, עשיתי בדיקה של הרפס סוג 2, והתוצאה שיצאה היא- HERPES HSV2 IgG
0.500 >
מה זה אומר? ואם אני נושאת את הנגיף, האם יש בעיה לעשות לייזר באיזור? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרפס - תגובה
ד''ר אכי פרידמן19/02/2013ככל הנראה היתה חשיפה בעבר. הלייזר באזור עשוי לגרום להתעוררות ולהתפרצות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סכנות במקצוע שלימירי10/02/2013
שלום ד"ר,
אני עוסקת לפרנסתי בעיסויים אירוטיים - בודי מאסאז' - הווה אומר מגע גוף אל גוף. שאלתי היא האם אני עלולה להידבק בתחלואה עורית כלשהיא ממגע של עור בעור עם מספר גברים ביום?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סכנות במקצוע שלי - תגובה
ד''ר אכי פרידמן19/02/2013בהחלט.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוכל לפרט קצת יותר בבקשה?
מירי20/02/2013אם אין לקליינט כל פגם בעור אז אין בעייה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיטריאזיס רוזאה - גל של נקודות על הרגלייםרינת09/02/2013
לפני 3 שבועות יצא לי נגע אדום ביד ואחרי שבוע התמלאתי בנקודות אדומות בבטן. הייתי אצל רופא עוד שאבחן כפיטריאזיס. לפני יומיים הנקודות התחילו להתייבש וקיוויתי שזה מתחיל להפסיק ועכשיו בא לי עוד גל של נקודות חדשות ברגלים, בגב. אני מתוסכלת מזה. האם יש איזשהו טיפול לפריחה הנוראית הזאת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיטריאזיס רוזאה הטיפול היחיד בעולם
רווית11/02/2013הטיפול היחיד בעולם לפיטריאזיס רוזאה זה הטיפול של רמי מור
זה טיפול בקוקטייל צמחי שמחסל את הוירוס שגרם
לפיטריאזיס רוזאה.
זהו וירוס ממשפחת ההרפס .
כל מה שאת צריכה זה לחפש בגוגל - טיפול בפיטריאזיס רוזאה
תגיעי לאתר של המטפל עם תמונות המחשה.
הטיפול נמשך 5 ימים לכל היותר זה שמה שאני זוכרת.
אם יש לך ציפיות שרופא עור ירפא מחלת עור אחת
אז ממליצה לך לרדת מייד מהצפיות כי לרופא עור אין תרופות
בכלל אבל בכלל למחלות עור.
בהצלחה
רווית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני לא מעוניינת בתשובות ממומנות
רינת11/02/2013לכל מיני תרופות או "קוקטיילים" שאין להם ביסוס רפואי.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז תשארי עם הפריחה עד שתקבלי שכל
רווית11/02/2013אני לא מממנת אף אחד ולא ממומנת ע"י אף אחד.
את נאיבית שמהמינה שרופא עור מרפא מחלות עור.
הטיפול היחיד בעולם זה מה שהמלצתי לך בן אם את מקבלת אותו או לא ?
כל יום שעובר ואת בלי הטיפול הזה את פורחתתתתתתתתת.
ומה אומר רופא עור ?
אין לנו תרופות לכלום ויש פריירים שמשלמים לנו באופן פרטי
מחבר:דר' שירי
תאריך:2/8/2006
שעה:00:45
לצערי עם כל ההתקדמות ברפואה לרוב בעיות העור אין לנו מענה תרופתי הולם ואין תרופות פלא גם בנושא ויטיליגו.
דר' שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה רווית
שרונה12/02/2013המחלה אצלי אובחנה בתחילת החודש ואני כבר בוערת מהפריחה
לא ידעתי שקיימת בכלל תרופה עד שקראתיא את התגובה שלך
קבעתי תור למחר.
מאד מודה לך על השיתוף.
שרונה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרווית
רינת12/02/2013שאלתי כמה רופאים על הרמי מור הזה וכולם אמרו לי להתרחק. זה סתם בזבוז כסף בעיני. אם זה צריך לעבור לבד אז אין ברירה. חוץ מזה שהתחלתי לקחת ויטמין קוורצטין שקניתי וזה עוזר מאוד והכול מתייבש לי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא מכירה מישהו בעולם שעושה זאת כמוה
רווית13/02/2013רמי מטפל אלטרנטיבי ברמה עולמית
רופא עור יכול רק לפנטז להגיע לרמה שלו .
לרופא עור יש משסך ריק מתוכן שנקרא רופא מומחה
ו א-פ-ס תרופות למחלות עור.
לא מאמינה שיש רופאי עור שראו את האתר שלו ויאמרו לך מה שאת טוענת
את המצאת את זה.
כדי שתשאלי כמה רופאים את צריכה לקבוע תור - ותור לוקח 3 שבועות להגיע לרופא
את כנרה לא יודעת לשקר.
אני חושבת שיש לך בעיה והיא שאת תפרנית כמו רבים באוכולוסיה
כי אחרת היית רצה כמו טיל לקבל את הטיפול.
הויטמין שלקחת זה בזבוז זמן והפריחה לא תחלוף לך לפני חמישה חודשים
אני סבחתי ממנה 3 חודשים בכל הגוף וכשהתחלתי את הטיפול של רמי מור
אחרי 5 ימים ימים 95% מהפריחה נמחקה לחלוטין.
את תשארי עם הפריחה ועם הפיגמנטציה בעור שהיא תשאיר לך
בגלל שאת עקומה בכל מה שקשור בקבלת החלטות.
כן, את עקומה ונאיבית שמאמינה ברופא קונבציונלי שיש לו א-פ-ס
יכולת לרפא מחלות עור.
תראי לי שתי מחלות עור מתוך 480 מחלות שרופא עור יכול לרפא ?
אין...אין...אין.....שתי מחלות כאלה.
ואם הוא כבר מציע טיפול אז תופעות הלוואי של הטיפול חמורות מהמחלה עצמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין לי ספק עכשיו שרמי מור זה שכותב
רינת13/02/2013לאור התגובה של "רווית" ברור לי עכשיו שזה מסע כתיבה של רמי מור. תתביישו לכם שאתם ככה מרמים אנשים שחולים ועוד כותבים בצורה כל כך שפלה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רווית, לפי תגובתייך פה, אדע לע
אביאל27/10/2013אדע לעולם לא להגיע לרמי מור, גם אם תתפתח לי צלקת בפרצוף
מעדיף להשאר עם פריחה לכל החיים בגוף מאשר להאמין לפרחה שמרמה אנשים..
שבוע טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפיטריאזיס רוזאה מוסיפה את המלצתי
דר דורית וייס28/10/2013לכל המתעניינים.
שמי דורית וייס ואני רופאת שיניים
לפני מספר שבועות אובחנה אצלי פיטריאזיס רוזאה
בצורה מפושטת ומכבידה מאד על התפקוד כולל חום גבוה ופריחה מגרדת.
הגעתי לטיפול של רמי מור ללא שמץ של נסיון קודם עם עם רפואה משלימה
והחלטתי לנסות כי הרי אין מה להפסיד.
להפתעתי , הטיפול עבד בצורה מופלאה ואני מגבה את הטיפול וממליצה בחום
למי שסובל מפיטריאזיס רוזאה ורוצה לחסוך מעצמו מועקה מיותרת, זה הטיפול.
פחות משבוע של לגימה של הקוקטייל שקבלתי מרמי מור והפריחה חלפה לחלוטין.
ממליצה להתעלם מכל מיני טיפוסים חסרי נימוס כפי שאני קוראת כאן.
להבנתי זהו הטיפול היחיד בעולם לבעיה .
בברכה
דר דורית וייס
רופאת שיניים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפיטריאזיס רוזאה - תגובה
ד''ר אכי פרידמן19/02/2013אם האבחנה נכונה הדבר ימשך כשישה שבעות - סבלנות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- 2 שאלות לגבי משחות לעורדני05/02/2013
שלום רב.
כשנה סובל מהרגשת שריפה וקצת גרד בפי הטבעת. רק לאחרונה צץ ההסבר שבעצם יכול להיות שיש לי טחור שמפריש משהו שמעצבן את העור. להלן השאלות:
1) בחודשים הראשונים החשד היה לפטריה (נשלל), ובמשך כמה חודשים מרחתי יום יום משחות סטרואידים (פוליקוטן, דרמקומבין, טרידרם, דרמובט וכ"ו). קראתי שזה מסוכן ושמשחות סטרואידים עושות את העור דק יותר. במידה ואני מפסיק עם המשחות, האם העור חוזר למצבו הרגיל אחרי זמן מה?
2) חודש וחצי האחרון אני מורח אלוורה, כל 4 שעות בערך, אחרי שטיפה. האם זה גם יכול להיות מסוכן? או שזה בסדר בגלל שזה "טבעי"?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משחה מומלצת
דן עופרי05/02/2013תחפש בגוגל קרם סבורם
תגיע לאתר מחלות עור אלטרנטיבי ברמה עולמית
אל תתקרב לעולם לדרמובט המקולל ולשאר הסטירואידים שזו מכת בכורות של מצרים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתמים אדומיםשלום30/01/2013
שלום אני בן 18 ואני עושה ביד הרבה זמן מגיל 15 בערך ולפני יומיים בפעם הראשונה כרגע לי משהו מוזר
התחלתי לאונן ואז באמצע שמתי לב שכל הפנים שלי נהיו אדומות וגם היו לי כתמים אדומים בחזרה ובכתפיים וזה נעלם אחרי שעה שעה וחצי
מה זה אמור להיות???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
שלום02/02/2013עונים פה על שאלות??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יובש בפין וחומר סיכהירין26/01/2013
שלום,
האם אפשר לקבל שם של קרם לחות במיועד לאזור הפין? או שניתן למרוח כל תכשיר לחות באזור זה.. והאם עדיף לקיים יחסי מין לאחר שטיפה של הפין מקרם הלחות כדי לא לפגוע בנרתיק האישה?
ובנוסף האם אפשר לקבל שם של חומר סיכה מומלץ לשימוש בעת קיום יחסי מין?
בעת חדירה היובש מורגש ובת זוגתי מרגישה בכאב. היא נבדקה מספר פעמים והכל תקין אצלה.
ודבר אחרון, לפעמים לאחר הגמירה מופיעים כתמים אדומים בהירים קטנים מאוד באזור הפטרייה (קצה הפין ליד פתח השופכה). מהי הסיבה שיכולה לגרום לתופעה זאת?
תודה רבה לכם! זה יעזור לי מאוד..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד שאלה
ירין26/01/2013לאיזה רופא צריך ללכת כדי לבדוק את הפין? לרופא עור או אורולוג?
והאם הם גם מייעצים לגבי בעיות ביחסי המין?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שפשוף בפיןאיציק24/01/2013
יש לי שפשוף בפין, כמו כתם יותר בהיר מהגוון הכללי, וזה כתוצאה מאוננות .מה ניתן לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שפשוף בפין - תגובה
ד''ר אכי פרידמן29/01/2013צריך לראות. בעקרון הדרך הטובה ביותר היא המניעה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיפשוף על הפין לאחר סקס
טל12/06/2014היית אם עגבת קיבלתי פניצילין מנה כפולה ואנטיביוטיקה לפני חודשיים עד היום לאחר קיום מין אוראלי או סתםם להביא ביד מופעים לי שיפשופים על הפין מה זה יכול להיות כי רופא עור נותן לי כול הזמן מישחות וזה לא עובר מה עלי לעשות אני כבר מיואש?תודה על ההעזרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
