מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פסוריאזיס-אחיםיוסי (מודאג)24/11/2012
שלום רב
אודה לכם מאוד אם תוכלו לברר סוגיה זאת
לאחי המבוגר ממני ב5 שנים (בן 30) יש פסוריאזיס (היחיד במשפחה נכון להיום).
רציתי לשאול לגבי ההסתברות הסטטיסטית שגם אני אסבול מהמחלה בעתיד.
בחלק מהמחקרים שקראתי רשום כי בקרב תאומים דה-זיגוטיים אם אח אחד חולה אז סטטיסטית ב25 אחוז מהמקרים גם האח השני יחלה.
בנוסף לכך ישנם מחקרים לפיהם אם אף אחד מההורים לא חולה ואילו יש ילד חולה אז הסיכוי של אחיו לפתח פסוריאזיס יורד ל8 אחוז?
האם הממצא השני אותו הזכרתי אכן נכון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פסוריאזיס-אחים - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ25/11/2012אכן כן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יבלות באיזור איבר המיןמור22/11/2012
שלום,
לפני מספר חודשים צמחו לי לפתע 4 יבלות/ פצעים קבועים באיזור של הבטן התחתונה ואיבר המין (חיצוני) שבועיים קודם לכן עברתי טיפול לייזר אך רופאת עור שראתה לאחר מכן את היבלות טוענת בתוקף שאין להן שום קשר לטיפולי הלייזר.
מבקשת לברר ממה יכולים לצמוח פתאום יבלות/ פצעים והאם ייתכן קשר למחלת מין כלשהי? (אני חיה שנים עם בן זוג אחד).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש לך מולוסקום ויש לזה טיפול מעולה
טל22/11/2012ליבלות האלה קוראים מולוסקום קונטגיוסם
לרופא עור אין מה להציע לך וכל הסרה שלהם בחנקן או בלייזר תגרום
להם לנדוד ולהתרבות במקומות אחרים ואת לא תדעי בכלל שההתרבות היא פעול יוצא של הסרה.
תחפשי בגוגל - מולוסקום
יש משחות צמחיות באתר מחלות עור שמחסלות אותם.
בהצלחה
יניב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיבלות באיזור איבר המין - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ25/11/2012פני לבדיקת רופא עור לברר את טיב הנגעים ואת אופן הטיפול המומלץ בם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטריית איטרטיגו?סיון21/11/2012
שלום, אני אחרי לידה ראשונה בתאריך 3/11 ויש לי בנוסף לתפרים וטחורים תופעה שהחלה מסוף ההריון של גרד מטריד באיזור הישבן גם מסביב וגם בפי הטבעת וגם באיזור הנרתיק. יש לי גם קנדידה שלא עוברת כבר הרבה זמן למרות הטיפולים אך הגירוד הזה מסוג שונה ובאיזור נרחב הרבה יותר.מה גם שבשלב מסויים הופרשו לי נוזלים מהמקום (שעברו את הבגדים).עם זאת מיד לאחר הלידה היו לי כמו שלפולחיות אדומות ומגרדות בין הישבנים בעיקר.
נבדקתי אצל רופא עור בבי"ח שבו ילדתי והמליץ על הידרואגיסטן מה שלא ממש עזר וכרגע הגרד מטריד יותר באיזור הישבן ומפריע גם לטחורים. הוא המליצ על 10 ימי טיפול שעוד לא הושלמו... כשהייתי עכשיו אצל רופאת הנשים היא גם אמרה שזה פטריה. רופא עור נוסף אמר שזה פטריה בשם אינטרטיגו ונתן לי משחה טרידרם למשך 10 ימים +כדורים זילרג'י..וכאשר נבדקתי אצל רופאת נשים לעניין אחר היא טענה שאין פטריה אך ניתן להמשיך לטפל בטרידרם.
כרגע אחרי טיפול של שבוע בטרידרם אין פצעים או אודם אבל עדיין מאוד מגרד.
יצויין כי אובחן אצלי גם חיידק בדרכי השתן וניתן לי טיפול במוקסיפן.
בשורה התחתונה, לא ברור לי איזו תופעה יש לי כי שמעתי שיש סוגים מאוד שונים של פטריות ודלקות כמו אמפטיגו (שגם זה דומה לתופעה שיש לי)
וגם מעניין מהיכן זה נובע..אולי מהטחורים או מהקנדידה ששוכנת אצלי כבר הרבה זמן.. ?
תודה רבה ובשורות טובות!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטריית איטרטיגו? - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ25/11/2012לא ניתן לאבחן את בעייתך ולייעץ באופן מוסמך רק על סמך התיאור.
עליך לפנות שוב לרופא העור שלך למעקב ושיקול נוסף או לרופא עור אחר לחוות דעת נוספת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחסרים עוד פרטים בתמונה?
סיון25/11/2012או שזה לא יעזור...?
יש מצב אולי שזה לא תחום של רופא עור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפטריית אינטרטיגו?
סיון27/11/2012הספקתי להיות אצל רופא עור אחר שאמר שלא ניתן לדעת בדיוק מה יש לי ונתן לי אולטראלן,אמרו לי שכדאי לקחת ביופסיה מהמקום אם זה לא עוזר..כיצד זה נעשה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאמבטיות
סיון27/11/2012הומלץ לי גם לעשות אמבטיות לפחות פעמיים ביום במים פושרים, האם גם שטיפה בלבד טובה? והאם גם מים חמים טובים?
תודה וסליחה על ההטרדה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפולי הבהרה לעור כההא.א.21/11/2012
שלום רב
אני בן 38 ממוצא הודי, בעל עור בהה. מופיעים לי כתמים בפנים שנראים כמו פיגמנטציה. האם טיפולי הבהרה יעזרו במקרה שלי? קראתי שיש לייזר או משחות, מה עדיף? איך ראוי לנהוג לאחר טיפולי הבהרה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפולי הבהרה לעור כהה - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ25/11/2012עליך לפנות לבדיקת רופא עור שיזהה את הגורם לפיגמנטציה וימליץ על טיפול במידה וקיימת אפשרות טיפול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחלת Molluscum Contagiosum עוד 2 שאשחר20/11/2012
1. קיבלתי את הג'ל Salatac. האם הוא יעיל ויאיץ את ריפוי הפצעים משמעותית? הבנתי שזה עלול לעבור אחרי שנתיים במקרים מסוימים והשאלה היא האם התמדה בשימוש בג'ל תפחית את הזמן באופן משמעותי...?
2. הבנתי שיש קשר בין הסיכוי להידבקות באיידס לבין המחלה הזו. אני מדגיש כי לא קיימתי יחסים עם אף פרטנרית אחרת וכך גם לא בת זוגי ב-9 החודשים האחרונים. האם יש טעם לחשוש מאיידס? (או שאני סתם חרד יותר מדיי..)
בתודה מראש
שחר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחלת Molluscum Contagiosum עוד 2 שא - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ25/11/20122. ליתר ביטחון רצוי לבצע בדיקת דם ל HIV
1. טיפול ישפיע על הנגע הבודד שמטפלים בו אך לא על מהלך המחלה או על הזמן שיעבור עד להחלמה ספונטאנית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחלת Molluscum Contagiosumשחר20/11/2012
שלום. אני בן 26, בריא בד"כ, ומקיים יחסים אך ורק עם בת זוגי ב-9 החודשים האחרונים, כנ"ל גם לגביה. לאחרונה התגלה אצלי וירוס ה-Molluscum וקיבלתי ג'ל Salatac לטיפול במשך כחודשיים שלושה לצורך זירוז היעלמות הוירס. ברצוני לשאול מס' שאלות:
1. בהנחה שאשתמש בג'ל כל יום, תוך כמה זמן זה יעבור? יש לי די הרבה פצעים..
2. חברה שלי שחומת עור, ואני בעל עור לבן. הבנתי שצבע עור בהיר רגיש יותר לוירוס הזה. נדבקתי בוירוס ממנה, לאחר שהופיע אצלה פצע בודד באזור המפשעה, שחלף לו לאחר מס' שבועות. האם בעלי עור כהה ''חסינים'' יותר למחלה מבעלי עור בהיר?
3.בהנחה שנדבקתי במחלה ממנה - האם אני יכול להדביק אותה בחזרה? (זה כבר עבר אצלה)
4.האם ניתן לקיים יחסי מין לא מוגנים? עברתי צריבה בחנקן והבנתי שלאחר שהפצעים יירפאו לא תהיה בעיה. אנחנו מקיימים יחסים לא מוגנים עם הפצעים כבר חודש וכלום לא קרה (האם זה מסוכן?)
5. האם ניתן לקיים יחסים אוראליים? עד כמה זה מסוכן? (בהנחה שאני מקיים אותם רק עם בת זוגי שכבר נרפאה מן המחלה).
מצטער על הצפת השאלות, אשמח לקבל תשובה ולהיות חכם יותר :)
תודה!
שחר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מולוסקום
טל23/11/2012פעולה פשוטה שאתה צריך לעשות והיא חיפוש בגוגל - מולוסקום
תגיע לאתר ושם יש משחות מעולות שמחסלות אותו
ותחסוך מעצמייך חרדות מיותרות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחלת Molluscum Contagiosum - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ25/11/2012שלום שחר,
מחלת המולסקום נגרמת ע"י וירוס שפוגע בעור, הנה מידבקת אך אין לה השלכות לטווח הארוך.
בילדים אנו נוהגים שלא לטפל בנגעים ולאפשר למע' החיסון להתגבר על המחלה (תוך עד שנתיים)
רוב הבוגרים מחוסנים למחלה אך היא פוקדת לעיתים קרובות בוגרים נשאי HIV, ביחוד בשלבים מתקדמים.
המלצותי: בצעו בדיקת דם ל HIV. טפל בנגעים המפריעים ואם אינך נשא HIV צפה להחלמה ספונטאנית תוך עד שנתיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבחנה-CONTACT DERMATITISדנית20/11/2012
שלום רב לרופאים,
הייתי אצל רופאת עור .
האבחנה- CONTACT DERMATITIS BETWEEN BUTOCKS .
האם מישהו יכול להסביר לי מה זה אומר?
כבר קיבלתי מרופאה אחרת מישחה, לא עזר.
הרופאה הנוכחית נתנה לי מישחות אחרות:
TRIDERM ּ
PATIR CREAM 1% .
השאלה העיקרית אם יש פתרון לבעיה או שאצטרך לנדוד בין רופאים שונים על מנת לפתור את הבעיה?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מרופא עור לא תרפאי לעולם
טל22/11/2012מרורפא עור תקבלי וכבר למעשה קבלת
משחה סטירואידית וממנה את תראי את המחלה רק מחמירה והיא תעשה זאת בשקט
ועד שתעלי על העובדה ששהחמרה היא ממריחת סטירואידים כבר יהיה מאוחר ובלתי הפיך.
מרופא עור לא תבריאי לעולם - תאמיני או לא. .
למחלה הזו יש טיפול מעולה ואת צריכה לחפש בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור.
תגיעי לאתר מחלות עור עולמי.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבחנה-CONTACT DERMATITIS - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ25/11/2012דלקת עור ממגע (contact dermatitis) הנה דלקת עור שנגרמת עקב מגע עם גורם אלרגיה או תגובה עורית אחרית.
תגובות כאלה אינן שכיחות בין העכוזים.
המלצתי: פני לרופאת העור שלך להבהרה או לחוות דעת נוספת אצל רופא עור אחר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמה דברים שאפרט בתוכן ההודעהwrc18/11/2012
שלום אני חדש כאן.
ישנם כמה דברים שמטרידים אותי.
1. מתחת ל"כיפת הפין" מסביב לו - קיים אצלי יובש בעור והוא גם ניראה פגום "משופשף"
האם יש דרך לטפל בזה למראה רגיל?
2. באותו אזור שמתי לב לקילופי עור - באותו הקשר איך לטפל?
3. כיפת הפין שלי ניראת קצת "כחולה"- "אפורה"
כן אני מאמין שזה קשור לאוננות - האם יש דרך לטפל בכל זה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאונן פחות, ועם לובריקנט
יגאל ידין19/11/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת זה אני יודע -
wrc19/11/2012אני שואל איך ניתן רפואית לטפל בזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמה דברים שאפרט בתוכן ההודעה - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ25/11/20121. פנה לבדיקת רופא עור לבירור מהות הבעייה לפי ממצאי בדיקתו הקלינית.
2. שקול שימוש במסכך בעת האוננות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
wrc25/11/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקשר לבעיה שליאד17/11/2012
שלום רופא הנכבד,
אני בחור בן 30 ואין לי חברה. יש לי מדי התקפי זקפה שאני לא מצליח לשלוט בהם וזה גורם לי קצת לעצבנות. העניין הוא שאני גומר מהר (שפיכה מוקדמת) ואחרי זה אני מרגיש יותר דחיפות מתן שתן (אני לוקח טוביאז 8 מ"ג וטמסולין – יש לי בעיה לרוקן את השלפוחית). גם אחרי זה אני מרגיש גירודים באיבר מין ואף עייפות. האם יש תרופות או תוספות מזון שאפשר לקחת בנוסף כדי לשפר את תפקוד המיני ובכך לקבל הנאה מהתקפים האלו? האם בכל אופן אוננות עלולה לגרום לדחיפות במתן שתן? בכל אופן, במידה ויש התקפים פתאומיים במצבים לא מתאימים האם יש דרך לדכא אותם?
אני אמרתי את זה לרופא עור ומין שלי אבל הוא לא ממש ייחס לזה חשיבות?
תודה רבה ושבוע טוב,
אדוארד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רופאי עור לא באמת מבינים במין
מושיק19/11/2012תתייעץ עם אורולוג. רופאי עור רק נקראים רופאי עור ומין (מסיבות היסטוריות), הם לא באמת מבינים במחלות מין או בעיות בתפקוד המיני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקשר לבעיה שלי - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ25/11/2012רופאי עור מטפלים במחלות מין (מחלות מידבקות שמועברות במגע מיני)
שאלות בנוגע לתיפקוד מיני יש להפנות לאורולוגים או לסקסולוגים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רואקוטןbambina17/11/2012
שלום אני כבר 5 ימים לוקחת רואקוטן של 10 מג ביום למשך 30 יום- הבעיה שיצאו לי שלפוחיות על העור אחרי 3 ימיםץ האם זה בסדר? ובמה אפשר לטפל בזה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רואקוטן - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ25/11/2012זה לא בסדר!
פני שנית לרופא העור שרשם לך רואקוטן לבירור מהות התופעות העוריות והמלצות להמשך הניהוג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עור סדוק ויבשמוטי17/11/2012
קסקסים ועור סדוק ויבש לגבר בן 78 אולי מסכרת מה הטיפול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עור סדוק ויבש - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ25/11/2012שלום מוטי,
התמונה בגפיים התחתונות יכולה להתאים לפטרת אך גם לבעיות עור אחרות.
לצורך איבחון והמלצה מוסמכת לטיפול נדרשת בדיקה קלינית.
פנה לבדיקת רופא עור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- rulid וארופלסמהkim14/11/2012
שלום. מצאו לי ארופלסמה. הרופא נתן לי timid האם הטיפול טוב? לא עדיף דוקסלין? יש לציין שבתחילה נתנו לי אופלודקס וזה לא עזר. אחר כך פלגיל וגם לא עבר. ועכשיו rulid. האם לדרוש דוקסילין? זה כבר למעלה מחודשיים ואני חוששת שזה עלול לפגוע לי בפוריות. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר rulid וארופלסמה - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ25/11/2012מדובר על זיהום בדרכי השתן. הטיפול במחלה זו אינו בתחום המומחיות שלנו.
פני לבירור עם רופא המשפחה שלך או רופא הנשים שלך או למומחה למחלות זיהומיות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחלת הנשיקהניר14/11/2012
חברה שלי לפני 3 שבועות אושפזה במיון וגילו שיש לה את מחלת הנשיקה היא יצאה מהמיון כעבור כמה ימים אבל חזרה כעבור שבוע מאז המצב שלה משתפר אבל עכשיו עדיין היא חולה אבל פחות השאלה שלי היא אם אני יכל להיות במגע מיני איתה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחלת הנשיקה יש ריפוי מהיר
אור14/11/2012יתכן שהחברה שלך לא יודעת אבל למחלת הנשיקה יש טיפול
שמחסל את הנגיפים שגרמו לה בתוך 4 ימים.
כל מה שאתה צריך לעשות זה לחפש בגוגל - טיפול בלעדי למחלת הנשיקה
תגיע לאתר .
בשלב הזה החברה שלך עדיין מדבקת וזה יקח כמה חודשים
אם היא תקבל את הטיפול שהמלצתי היא כבר לא תהי מדבקת.
בהצלחה לכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחלת הנשיקה - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ25/11/2012תלוי אם היא עדיין מידבקת ואם אתה מחוסן לוירוס שפקד אותה.
בררו זאת עם רופא המשפחה שלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרד ממושך ומפושטיגאל ידין13/11/2012
שלום רב,
אני גבר בריא בן 30 ואני סובל מזה מספר שבועות מגרד קשה ללא פריחה. מדובר בארוע שאינו ראשון. כילד היתה לי נטיה לגרד בעיקר בתגובה לבדים שונים, עם אבחנה של אטופיק דרמטיטיס. אבל כשהתבגרתי הבעיה חלפה. יש גם נטיות אלרגיות אחרות, כמו אסטמה קלה.
לפני כחמש שנים החלה אפיזודה קשה במיוחד. בדיעבד נראה היום כי הטריגר היה שקצצתי את שיער גופי במכונה (מפשעה, חזה ובטן). כשהשיער החל לצמוח החל גרד משמעותי באזור המפשעה. לאחר מכן (במהלך של שבועות) גרד קשה בכל הגוף, החמרה בלילה. מכיוון שהגעתי לבירור רפואי אחרי שהשיער צמח (תחילה הייתי נבוך לפנות לרופא ולדווח על גרד קשה שהיה במפשעה בלבד) ואני בעצמי לא קישרתי את זה ל"תספורת" לרופאים לא היה הרבה מה לומר או להציע. נשללו מחלות סיסטמיות, לא היתה פריחה (חוץ ממה שנראה היה משני לגרד), וביופסית עור הראתה דלקת לא ספציפית.
הארוע הנ"ל נמשך שנה שלמה (!!!) של גרד קשה ביותר. טופלתי במשחת סטרואידים (שהיתה מביאה הקלה לזמן קצר בלבד) ולאחר מכן משחה של טקרולימוס, גם כן ללא שיפור ניכר, אבל בהדרגה זה חלף.
לפני חודש קצצתי שוב את השיער באזור המפשעה. מכיוון שהארוע הקודם לפני 5 שנים היה כה טראומתי הפעם קצצתי מעט מאוד, ואי אפשר היה לומר שנשארו קצוות מגרים או מגרדים.
לאחר מספר ימים החל מה שנראה דומה ביותר למה שהיה לפני מספר שנים. גרד גשה ביותר באזור המפשעה, ללא פריחה פרט לאדמומיות בעקבות גרד. בשלב זה אין מעורבות משמעותית מעבר למפשעה, אך אני מקווה מאוד שלא תהיה התפשטות כזאת.
שאלותי הן:
1. האם זו תופעה מוכרת שאטופיק דרמטיטיס מוחמר בעקבות תספורת/גילוח/גירוי של שיער על פני העור?
2. מה לעשות עם הגרד הקשה כעת, ואיך למנוע התפשטות לשאר הגוף?
תודה על העזרה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרד ממושך ומפושט - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ25/11/2012לא ניתן לאבחן את בעייתך ולייעץ באופן מוסמך על סמך האינפורמציה המובאת מעלה.
פנה לבדיקת רופא עור לצורך בדיקה קלינית והמלצה מוסמכת לטיפול לפי ממצאי הבדיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממש עושה חשק לבוא למרפאה שלך, לפשיץ
יגאל ידין27/11/2012לא ביקשתי ממך לאבחן שאלתי שאלות ממוקדות
ואם כל מה שאתה יודע להשיב זה "לא ניתן לאבחן את בעייתך" נראה שתרומתך לפורום הזה לגמרי מיותרת, או שמה פלטפורמה שמטרתה היחידה פרסום מרפאתך במכבי ומאוחדת?
גם כאסטרטגיה שיווקית זה פתטי - ממש עושה חשק לבוא למרפאה שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעונה כדי להקפיץ שוב בתקווה ש...
ד''ר אריה י. ליפשיץ10/12/2012אחד העמיתים האחרים יענה לך תשובה תואמת יותר לציפיותך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריחה בעורסיגלית12/11/2012
מזה למעלה משבועיים יש לי פריחה שהתפשטה לי באזור הגב הכתפיים חזה עליון, וקצת בבטן.
מדובר בפריחה שלא ממש רואים אותה, אלא מרגישים אותה, (סוג של "חררה"), היא לא מגרדת ואין אדמומית. הלכתי לרופאת עור, נתנה לי משחה למריחה במקרה הצורך, וקרם לחות בשם אקוה קרם למריחה במקום קרם לחות.זה היה ביום שישי, עד היום אין שום שיפור. מזה חודשיים אני לוקחת כדור אבץ פעם ביום בגלל נשירת שיער, לפני שבוע הפסקתי לקחת כי חשבתי שאולי זו הסיבה לפריחה, למרות שהרופאה אמרה שזה לא נראה לה.
בקיצור, מה עושים? הפריחה מורגשת מאוד במגע עם מים או קרם, אז היא מורגשת יותר.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריחה בעור - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ25/11/2012היכולת שלנו לאבחן ולייעץ בפורום זה פחותה מזו של רופאת העור שלך.
פני אליה שנית או שתפני לבדיקת רופא עור אחר לחוות דעת נוספת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
