פורום מחלות עור, מחלות עור ילדים - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקות דם כלליות
    נתי
    04/12/2012

    שלום , אני מעוניין לעשות בדיקה מקיפה לשלילת כל מחלות המין הקיימות
    האם זה אפשרי בבדיקת דם+שתן אחת ?
    אשמח לקבל המלצה על מרפאה פרטית באיזור המרכז שעוסקת בבדיקות כאלו , תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקות דם כלליות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקות דם כלליות - תגובה

    ד''ר אריה י. ליפשיץ
    10/12/2012

    אפשר. גם דרך קופת החולים.
    רצוי גם להקפיד על קיום יחסי מין מוגנים בלבד!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שושנה- קצת סדר בשמועות על המחלה..
    איריס
    03/12/2012

    שלום וברכה,
    בת 39+5, אובחנה אצלי שושנה לאחר ששתי אצבעות בכף רגלי התנפחו, התאדמו ונרדמו.. מטופלת באנטיביוטיקה יום רביעי. הנפיחות השתחררה מהאצבעות ועברה לכף הרגל למעלה. אני שורדת ומקווה שעם סיום האנטיביוטיקה לא יהיה נפיחות או אודם ורגלי תשוב לכשהייתה, אך אנשים סביבי שומעים "שושנה" ואומרים שזו מחלה קשה, שמבנה הרגל לא חוזר למצבו הרגיל במהירות, ומי שכבר חלה בשושנה- נמצא בסיכון לחלות בזה שוב ושוב. האומנם? אשמח לסדר בדברים.
    תודה איריס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שושנה- קצת סדר בשמועות על המחלה.. - תגובה

    ד''ר אריה י. ליפשיץ
    10/12/2012

    שלום איריס,
    זיהום חיידקי של הגפה התחתונה ("שושנה") עלולה להיות מחלה חמורה שלאחר החלמתה נותרת בצקת של השוק וכף הרגל ולמעשה נכות צמיתה.
    לאנשים שפיתחו אירוע זיהום כנ"ל נטיה לפתח אירועים חוזרים.
    המלצתי: פני לבדיקת רופא עור לבדיקה האם קיים גורם סיכון בעור רגל כמו זיהום פטרייתי שצריך לטפל בו כדי להפחית את הסיכון לאירוע חוזר כנ"ל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרשות לא מובנות כבר חודש
    אורנית
    03/12/2012

    שלום רב,

    בערך במשך כחודש יש לי "עיקצוצים" פנימיים שהולכים וחוזרים ומעט הפרשות.
    לא זכור לי מתיי קניתי כ"כ הרבה נרות וגינלים.
    בין אם זה נרות פולידין או פלורג'יל וגם שטיפה של פלורג'יל. גם נרות של פמינה.
    אכן זה עוזר ואז כעבור שבוע צץ שוב.
    הייתי אצל גניקולוג בתחילת הסיפור הזה והוא אמר שהוא באמת לא רואה משהו מיוחד. רק יובש מסויים.
    האם יתכן שהיה לי משהו שבן זוגי נדבק ממני ולכן זה חוזר כל הזמן?
    הוא טוען שבכל החודש הזה היו לו רק פעמיים צריבות במתן שתן וזה חלף.
    מה ניתן לעשות?
    זה ממש מציק.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפרשות לא מובנות כבר חודש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרשות לא מובנות כבר חודש - תגובה

    ד''ר אריה י. ליפשיץ
    10/12/2012

    לשקול טיפול אנטיביוטי לך ולבן זוגך בתכשירים שמתאימים לטיפול בזיהום כלמידיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ראוקטן
    אנונימי
    02/12/2012

    התחלתי להשתמש בראוקטן וראיתי שכתוב שלא מומלץ להוריד שערות בשעווה. זה קריטי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ראוקטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ראוקטן - תגובה

    ד''ר אריה י. ליפשיץ
    10/12/2012

    כן! העור הופך דק יותר וכוון שדפילציה עם שעווה תולשת גם את העור - עלולה להווצר כוויה. יש להשתמש במכונת תלישה או בטכניקות אחרות שמסירות שערות אך אינן פוגעות בעור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך שאלה

    אנונימי
    10/12/2012

    סכין גילוח אפשר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך שאלה - תגובה

    ד''ר אריה י. ליפשיץ
    07/01/2013

    כן אך בעדינות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הידבקות בסקביאס מארנבת
    איציק
    02/12/2012

    לפני תקופה באתי במגע עם ארנבון נגוע בסקביאס.
    הארנבון טופל בתרופה (נורמקטין, כמדומה) והחלים.
    אך אני, לאחר תקופה, התחלתי לסבול מנקודות אדומות ומגרדות באזור המותן.
    רופא משפחה שראה את הגרד ושמע את ההסטוריה אבחן, ברמת סבירות גבוהה אך לא בוודאות, סקביאס. הרופא רשם לי סקביצין, והנחה אותי למרוח על המקומות הנגועים במשך חמישה ימים, תוך החלפת ביגוד תחתון ומצעים.
    היום, גיליתי שגם בשורש כף היד ובין אצבעות היד השניה הופיעו מוקדי גירוד.

    השאלה הבוערת בי ביותר היא, האם נכון שהסקביאס המצוי על בעלי החיים אינו מסוגל להתרבות על בני האדם?
    האם אני עלול להדביק את בני משפחתי?
    תיתכן המלצה לטפל בכל בני ביתי?
    האם הנחיה למרוח רק על המקומות הנגועים הינה סבירה בנסיבות אלו?

    במילים פשוטות, האם עלי להתייחס לסקביאס הזה כאל סקביאס הומאני לכל דבר, ולטפל בחומרה כאילו כל המשפחה כבר מזוהמת, או כאל זיהום נקודתי אצלי שלא ייתכן שיעבור הלאה לבני משפחתי.

    לתגובה מהירה אודה עד מאד.
    איציק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הידבקות בסקביאס מארנבת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הידבקות בסקביאס מארנבת - תגובה

    ד''ר אריה י. ליפשיץ
    10/12/2012

    סקבייס של בעלי חיים עלול לדבק לאדם שבא במגע עם בעל החיים אך אינו נוטה לדבק מאדם זה לבני אדם אחרים
    בכל מקרה, סקביצין הנו תכשיר חלש מדי. שקול טיפול בתכשיר חלופי. הוועץ בכך עם רופא עור במידת האפשר.
    נ.ב.
    1. סקבייס של בעלי חיים נוטה לחלוף גם ללא טיפול. הטיפול מקצר את משך המחלה באדם ואת הסבל.
    2. הטיפול שניתן לארנבת היה כנראה ivermectin

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שתי שאלות
    אלכס
    01/12/2012

    שלום, אני פונה אליכם בשמי ובשם בעלי, יש לנו שתי שאלות מאד חשובות ונשמח לקבל מענה.
    קודם כל, הבעיה שלי- מזה כמה שנים אני סובלת מגירוד בלתי נסבל בגב כף הרגליים. הוא מופיע פעם בכמה חודשים, חצי שנה ולפעמים שנה, נמשך כמה ימים או שבועות ונעלם. הגירוד בלתי נסבל ואחרי מלחמה ארוכה אני נכנעת ומגרדת עד שנוצרים פצעים חשופים ומדממים שמפריעים לי בחיי היומיום, נדבקים לגרביים ומאד כואבים.
    אני אדם בריא, בלי אלרגיות או מחלות, עד עכשיו לא ייחסתי לכך חשיבות מיוחדת כי זה בא ונעלם וכל פעם מצאתי תרוצים אחרים, האחרון ביניהם היה שאולי זה משהו בגרביים. ניסיתי ושיניתי, כלום לא עוזר. הגרד לא יכול להיות אלרגי (לפחות לדעתי) כי הוא מופיע בעונות שנה שונות ובלי קשר.
    אין יובש, עקיצות או פטרייה באזור, פשוט אזור מסוים בגב כף הרגל שמתחיל לפתע לגרד עד כדי פצע ואז אזור אחר באותה הרגל או בשנייה, ככה זה נמשך עד שהרגליים מתמלאות פצעים וכואבות.
    הפעם נוצר פצע מאד גדול ומכוער וכואב של בשר חשוף והחלטתי ללכת לרופא עור אבל התור הקרוב רק בעוד שבוע ואני מאד סובלת. מה זה יכול להיות? האם יש דרך להקל? אני יודעת שלא תוכלו לתת לי אבחנה דרך האינטרנט אבל אולי יש לכם רעיונות כלשהם? אין סיבה שאעלה תמונה כי כל מה שתראו זה פצע של בשר חשוף שנוצר מגירוד ממושך.
    בעוד כמה דקות אעלה עוד הודעה עם שאלה חשובה לגבי בעלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שתי שאלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה שניה

    אלכס
    01/12/2012

    שלום, לגבי בעלי, הוא חייל בצבא, לפני כמה חודשים התחיל לסבול מיובש בידיים שהלך והחמיר. הוא עובד במטבח עם חומרי ניקוי ואוכל, הידיים שלו נמצאות בהרבה מגע עם מים וסבון. היובש החמיר עד כדי פצעים מדממים שמופיעים. הוא הלך לרופא שאבחן אקזמה ונתן לו ג'ל (אני לא זוכרת את שמו אבל עם זה חשוב אוכל לבדוק), שמיד אחרי השימוש הראשון גרם לבעלי תופעות לוואי קשות של בחילות, סחרחורות ושלשול. הג'ל בלי סטרואידים.
    אחרי פעמיים שהוא ניסה ופעמיים שהופיעו תופעות הלוואי שציינתי הוא הפסיק את השימוש. הרופאה אמרה שעם לא תהיה תוצאה מהג'ל הוא יקבל הפניה לרופא עור ופטור מעבודה עם חומרי ניקוי ואוכל עד התור, אבל התור יכול להיות בעוד שבוע ואפילו יותר.
    בדקנו תמונות באינטרנט, זה אכן נראה כמו אקזמה, פחות רציני מהתמונות באינטרנט אבל עדיין מכוער. רציתי לשאול אתכם עוד על מחלת האקזמה, האם זה כרוני? איזה טיפולים יש? מה העמדה של הצבא בנושא? והכי חשוב, עם נצליח לרפא את זה- האם בעלי צריך לעבוד לתפקיד אחר כי הוא ייחשב לקבוצת סיכון לחלות בזה שוב?
    תודה ענקית מראש, אחכה לתשובתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה שניה - תגובה

    ד''ר אריה י. ליפשיץ
    10/12/2012

    אקזמה הנה דלקת עור.
    המלצתי: על בעלך לקבל חופשת מחלה (ימי ג') מרופא היחידה ולפנות בהקדם לרופא עור צבאי לאיבחון טיב דלקת עור ידיו, בירור סיבתה והמלצה על אופן הניהוג (טיפול תרופתי, כפפות להגנת הידיים, שינוי תפקיד וכיו"ב)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שתי שאלות - תגובה

    ד''ר אריה י. ליפשיץ
    10/12/2012

    שלום אלכס,
    פריחה מגרדת לסירוגן על גב הרגלים מחשידה לדלקת עור אלרגית ממגע לממנעל מעור: עור גב הנעליים עובר תהליך בו הוא נחשף למלחי כרומיום (ביכרומטים) כדי להפכו לעמיד יותר. מנעל חדש אינו מפריש מלחים אלו אך עם הזמן - ההזעה גורמת למיצוי מלחים אלו ולחלחול שלהם (דרך הגרביים) לגב הרגליים וכך מתעוררת מחדש דלקת העור האלרגית למגע.
    המלצתי: פני בעת התחלת פעילות הפריחה לבדיקת רופא עור ושיקלו צורך בהפנייה לביצוע תבחין מטלית בשאלה זו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יובש ואדמומיות סביב כיפת הזין
    חן
    01/12/2012

    שלום שלום,

    לחבר שלי יש מעין פריחה אדמומית מסביב לכיפת הזין, עליה, שמקיפה אותה, והעור מתקלף קצת מיובש
    זה קצת שורף לטענתו אחרי אוננות או מין, אבל חוץ מזה לא מגרד ולא מפריע ולא כלום.
    זה נראה כמו סתם יובש עם אדמומיות תחתיו, ולא כמו משהו רציני בכלל,
    אז חיכינו שזה יחלוף, אבל אתמול שמתי לב שעברו כבר ארבעה חודשים בלי שום שינוי...

    בכל הזמן הזה לא נדבקתי ממנו בשום דבר חשוד.
    אני חושדת שאולי הדבקתי אותו בפטרייה, ורציתי לבדוק אם התיאוריה שלי הגיונית -
    אני רגילה לסבול מהפטרייה ההיא באיבר המין, שמטפלים בה באמצעות אגיסטן למיניו, פעם בפעם - ולא הייתי מקשרת את זה לעטרת היובש של החבר שלי
    אבל יכול להיות שככה היא נראית ומרגישה אצל בנים?
    יכול להיות שזו הפטרייה שהעברתי לו מתישהו ומאז גם קורה שאני נדבקת ממנו שוב ושוב?

    והיה וזו פטרייה - כיצד מטפלים בפטרייה כזאת אצל זכרים? משחה אגיסטן?

    ברור שאני לא מצפה לקביעה חד משמעית - משום שלכך, נדרש אבחון
    אך אשמח לשמוע חוות דעת רצינית
    אנו נמצאים בסיטואציה מיוחדת ואין לנו בזמן הקרוב גישה לרופאים

    תודה רבה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יובש ואדמומיות סביב כיפת הזין - תגובה

    ד''ר אכי פרידמן
    01/12/2012

    ייתכן שמדובר בפטריה. אולם לפני שמטפלים כדאי לקבל אבחון הולם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריך עזרה בבקשה
    קובי
    01/12/2012

    שלום אני סובל בכמה שני האחרונות בגרד ואדמומיות באיזור המפשעה.
    ככל שעבר הזמן התופעה התרחבה לאיזור האשכים ולאחרונה גם לאביר המין.
    יש לציין שלא גירדתי אף פעם ואין לי בעיות בתפקוד המיני.
    אני השתמשתי במשחות להרגעת העור אך הם לא עזרו לכן עברתי למשחת אלקום (סטרואידית) - המשחה עוזרת מאוד אך לאחר הפסקת השימוש התופעה חוזרת.
    רציתי לדעת מהי התופעה הזו והאם יש דרך שאוכל לסיים אותה אחת ולתמיד?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צריך עזרה בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריך עזרה בבקשה - תגובה

    ד''ר אכי פרידמן
    01/12/2012

    ממליץ לפנות לרופא עור לקבלת אבחון וטיפול מתאים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך....

    קובי
    14/12/2012

    אם כן רציתי לדעת כיצד אני יכול לפנות לרופא מבלי שהוריי ידעו על כך (הנני בן 17).
    קופת החולים שלי היא כללית .
    ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזהר מרופא עור ומסטירואידים

    מוטי
    16/12/2012

    קרא היטב את מה שנרם לך כאן בתשובתי.

    נפלת קורבן של שימוש בסטירואידים ואת התוצאה אתה מתאר
    כאן בפנייה שלך.

    אתה לא ידעת שההחמרה היא תוצאה של מריחת סטירואידים
    שיש במשחות של רופאי העור והמשחות והסטירואידים האלה הופכים את החולה
    לקורבן של הטיפול עצמו.

    עשית טעות קשה שמרחת אלקום ( מכיל סטירואידים )
    והמשחה הזו גרמה לך להתפשטות הפריחה כםי שאתה מתאר.
    וגם אם תלך לרופא עור - אין לו בכלל מה לתת לך כי אין לו תרופות למחלות עור
    והוא ירשום לך משחות בשמות שונים שכולם מכילות סטירואידים.

    רופא עור זזו סכנה לציבור.

    כואב הלב עלייך ועל התמימות שלך שאתה כנראה לא אשם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך...

    קובי
    17/12/2012

    בכל זאת רציתי לדעת אם קיימת דרך שאני ילך לרופא של קופת החולים שלי בצורה אנונימית ולא יגלה כלום להוריי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פצעים מתקלפים וגר בערווה!
    טליה
    01/12/2012

    בת 30.
    לפני חודשיים וחצי הופיעה לי פטירה על העור בזרוע, כנראה נדבקתי גם במותן ובערווה.
    לאחר טיפול במשחות שונות זה עבר תודה לאל-
    שמתי כל הזמן פלסטרים- בעיקר בזרוע ובערווה ונהיו לי סימנים אדומים בעור.
    לפני שבועיים גילחתי את אזור הערווה בחלקו ולאחר כמה ימים הופיעו לי פצעים אדומים מפושטים בכל האזור, מתקלפים ומגרדים נורא!!!! הופיע לי פצע כזה גם בזרוע- ליד איפה שהיתה פטריה בעבר.
    אני נשואה ויש לי ילדים- בעלי ואני נאמנים זה לזה ולכן לא הגיוני שזו מחלת מין.
    האם יכול להיות שכתוצאה מהגילוח?? זה לא עובר כבר כמה ימים ואני מורחת כל מיני קרמים לחות. גם מוזר שמגילוח כייש לי פצע בודד כזה בזרוע..
    זה ממש פוגע לי באיכות החיים, אני חוששת לקיים יחסים עם בעלי...מה זה??
    אשמח לעזרה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פצעים מתקלפים וגר בערווה!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פצעים מתקלפים וגר בערווה! - תגובה

    ד''ר אכי פרידמן
    01/12/2012

    יכול בהחלט להיות. פני לרופא עור.

    ד"ר אכי פרידמן
    מומחה ברפואת עור ומין
    רפואה אסתטית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דם מהפין
    משה
    30/11/2012

    שלום היום יצא לי קצת דם מהחור שפין, לא ממש יצא אלא אני שמתי את האצבע מכיוון ששרף לי קצת וראיתי את הדם על היד, כדי להיות בטוח בדקתי ע"י מריחה של הדם על נייר לבן. עשיתי בדיקת תרבית והבדיקה הייתה תקינה. ממה זה יכול להיות? תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דם מהפין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דם מהפין - תגובה

    ד''ר אכי פרידמן
    01/12/2012

    גש לאורולוג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קעקועים
    לירן
    30/11/2012

    שלום רב,

    אני מעוניין לעשות קעקוע באזור הגב, אך לפני כן ברצוני לברר האם ישנה בדיקה מסוימת שאפשר לעשות כדי לבדוק אלרגיה? (הבנתי שיש דבר כזה אלרגיה לקעקועים, ישנם אנשים שרגישים לדבר) .
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קעקועים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קעקועים - תגובה

    ד''ר אכי פרידמן
    01/12/2012

    ניתן לבצע בדיקה בעזרת החומר שיוזרק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מולוסקום
    יהודה
    29/11/2012

    היי,
    לפני שנה בערך הופיעה אצלי יבלת ביד שגרדתי אותה.
    לאחר זמן קצר הופיעו לו 3 יבלות בזרוע וגם כמה בפנים ושרפתי אותם באמצעות חשמל אצל רופא עור
    כעבור זמן קצר מספר היבלות גדל בפנים ובאזורים אחרים בפלג הגוף העליון.
    אמא שלי שהיא רופאת משפחה אמרה לי שמדובר במולסקום ורופא העור אמר לי שזה עובר לבד לכן לא צריך לחזור שוב על צריבת היבלות החדשות.
    אמא מאמינה בכל ההומיאופטיה והביאה לי להשתמש בתרופות הומיאופטיות של ד"ר ריקוויג
    ובטבליות של ויטמין C. עברה כבר יותר מחצי שנה מאז שהייתי אצל הרופא, חלק נעלמו אבל הופיעו גם כמה חדשות ויש כמה דברים שאני לא מבין:
    אני בן 16 האם זה נחשב למולוסקום ילדים או מבוגרים?
    האם זאת מחלת מין?
    מה לעשות בשביל למנוע הדבקה אצל חברה שלי (בנתיים לא מקיימים יחסי מין אבל בכל זאת כיצד להזהר מלהדביק אותה) שהמערכת החיסונית שלה לא טובה והיא בטיפולים לחיזוק?
    ומה אני יכול לעשות בשביל לזרז את תהליך ההבראה?
    מבקש עזרה כי המחלה כבר מטרידה אותי זמן רב ויוצרת אצלי אי נעימות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מולוסקום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למולוסקום יש פתרון מדהים

    דנה
    29/11/2012

    כל מה שאתה צריך לעשות הוא לחפש בגוגל
    חפש - מולוסקום
    תגיע לאתר מחלות עור ושם תמצא את המידע.

    יש משחות צמחיות שמחסלות אותו בתוך שבועיים בערך
    אתה לא חייב לסבול.

    לרופא עור אין מה להציע לך במולוסקום ואין מה להציע לך ב99% ממחלות העור.

    דנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מולוסקום - תגובה

    ד''ר אריה י. ליפשיץ
    10/12/2012

    שלום יהודה,
    למיטב נסיוני, הטיפול במולוסקום אינו מוביל לריפוי המחלה כוון שהנגעים מידבקים מאוד מאזור אחד לשני.
    הטיפול נועד להסיר נגע בודד שמפריע מיכנית או אסתטית.
    ההחלמה ממחלת המולוסקום מושרית ע"י מערכת החיסון תוך עד שנתיים.
    המחלה שכיחה יותר אצל ילדים צעירים אך מופיעה גם בבוגרים שלא נחשפו לוירוס בילדותם המוקדמת ולא פיתחו חיסון כלפיו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שטויות לרופא עור אין תרופות למחלות

    דנה
    10/12/2012

    הטיפול לא נעצר אצל רופא העור
    כי לרופא העור אין טיפול שמרפא שום מחלת עור
    מתוך 450 מחלות עור - רופא העור לא מסוגל לרפא אף
    לא שתי מחלות עור.

    המשחות שהמלצתי עליהם מחסלות את המולוסקום
    באופן חד משמעי.

    חוזרת שוב על הקביעה - לרופא העור אין תרופות למחלות עור
    מלבד אבחנה למחלות החולה נותר ללא ריפוי של מחלתו
    ולרוב הוא גם נופל קורבן לטיפול של רופא העור
    עת שזה עושה שימוש במשחות סטירואידיות
    שהופכות את החולה לקורבן של טיפול עצמו.

    התלעמי מדר' ליפשיץ - הוא יודע לכתוב על מחלות
    אך לא לרפא אותן.
    *********************

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשד להידבקות במחלת מין
    צופית מ.
    28/11/2012

    קיימתי יחסים לא מוגנים לפני כחודש וחצי . לאחר מספר ימים החלו כאבים בשני צידי הבטן והמותן בעיקר בצד ימין , והפרשה צהובה וסמיכה מהנרתיק עם ריח לא נעים. פניתי לכמה רופאים - רופא נשים נתן לי נרות לנרתיק שכמובן לא עזרו בכלום. רופאת עור שטענה שכדאי לקחת אנטיביוטיקה ונתנה לי דוקסילין 100 , כדור ליום למשך 10 ימים . סיימתי את החבילה אך לא נראה שיש שיפור. מעבר להפרשות ואי הנוחות אני נזכרת שהיה לי פצע בצדי הלשון קרוב ללוע שהציק לי המון זמן ונעלם לפני שבוע .
    עשיתי בדיקת TPHA לאחר 3 שבועות מהמגע שיצאה שלילית, כמו"כ US ששלל PID, הפטיטיס B+C יצא שלילי, ותרבית לקנדידה + VAG GBS שיצאו שלילי.

    שאלתי היא: מה לדעתך הגורם ? האם יכול להיות שנדבקתי במחלת מין, ואיזה ?
    האם הפצע בלשון יכול להעיד על כיב עגבתי ? יש בדיקה שעושים בפה?
    האם יש מצב שההפרשות קשורות לזה ? איזה בדיקה לבקש עוד? ....
    תודה על התשובה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חשד להידבקות במחלת מין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשד להידבקות במחלת מין - תגובה

    ד''ר אריה י. ליפשיץ
    10/12/2012

    שלום צופית,
    פני שוב לבדיקת רופאת הנשים לבירור סיבת ההפרשה מהנרתיק והריח הרע. מלבד מחלת מין קיימות עוד סיבות למצב דומה ונדרשת הערכה נוספת של מצבך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקה חיובית
    טליה
    27/11/2012

    בהריון בדיקה VDRL-שלילי, ובאותה בדיקה SYPH. ELISE-חיובי! מה זה יכול ליהות? קיבלתי הפניה לזיומולוג, מאוד לחוצה. רופא שלי אמר שהריון יכול לגרום לתוצאות האלו. איזה בדיקות נוספות אפשר לעשות כדי לדעת100%, יש לציין, שכש עשיתי בדיקה לא היתי בצום, האם זה יכול לגרום לתוצאה שגוי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקה חיובית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקה חיובית - תגובה

    ד''ר אכי פרידמן
    01/12/2012

    לא. כדאי לחזור על הבדיקה.

    ד"ר אכי פרידמן
    מומחה ברפואת עור ומין
    רפואה אסתטית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיפרוסאליק
    דני
    26/11/2012

    שלום, לפני מספר ימים הייתי אצל רופא עור שאמר לי למרוח את המשחה הנ"ל על הנגעים/התקלפויות/אדום בפנים (סבוריאה), יש לי גם מעין אודם של סבוריאה מעל העין ומתחת לגבה, כלומר מעל העפעף העליון, האם ניתן למרוח את המשחה גם במקום הזה או שיש סיכון לעין?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיפרוסאליק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיפרוסאליק - תגובה

    ד''ר אכי פרידמן
    01/12/2012

    ראה תשובתי בפורום השני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום