מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פצעים באיבר המין לאחר גילוחירון19/06/2012
שלום רב,
לאחר גילוח עם סכין הופיעו מספר פצעים באיבר המין. הם לא עוברים וכבר עברו כמה חודשים. הם במראה ובגודל דומה לעקיצת יתוש קטנה. אדומים, טיפה בולטים, אין סימני מוגלה. מגרדים בנגיעה בהם בלבד.
הם הופיעו מיד לאחר הגילוח (דקה-שתיים לאחריו).
כיצד ניתן לטפל בכך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצעים באיבר המין לאחר גילוח - תגובה
ד''ר אכי פרידמן19/06/2012ראה תגובתי בפורום השני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פסוריאזיסאורן18/06/2012
שלום, אני בן 20, קיימתי יחסי מין אוראלים עם בחור שיש לו פסוריאזיס psoriasis
האם אני יכול להידבק בכל דרך זו או אחרת (מגע, רוק, זרע) במחלה???
במידה וכן, מה עלי לעשות??
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פסוריאזיס - תגובה
ד''ר אכי פרידמן19/06/2012פסוריאזיס איננה מחלה מדבקת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה על יבלותרון15/06/2012
אני מתאמן בחדר כושר ומרים משקולות וכתוצאה מכך יש לי יבלות קטנות, קשות וצהובות בכפות הידיים.
רציתי לשאול אם מגע של כף היד עם איבר המין יגרום להיווצרות יבלות באיבר המין ?
או שאין קשר בין סוג היבלות בכף היד לבין סוג היבלות באיבר המין ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה על יבלות - תגובה
ד''ר אכי פרידמן19/06/2012אין קשר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלפוחיות קטנות מתחת לשק האשכיםאמנון15/06/2012
לאחרונה הופיעו לי בצד ומתחת לשק האשכים פצעים הנראים כמו שלפוחיות קטנות או נקודות לבנות שגורמים לתחושת אי נוחות באזור. יש לציין כי האזור מגורה ואדמומי מעט. אני מורד אלוורה כבר שלושה ימים בלילה אך זה לא עוזר.
מה עליי לעשות ?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלפוחיות קטנות מתחת לשק האשכים - תגובה
ד''ר אכי פרידמן19/06/2012ראה תשובתי בפורום השני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שימוש במוצרי סבוקאלם בחשש לסבוריאה.אנונימי14/06/2012
האם ניתן להשתמש במוצרי סבוקאלם לטיפול בסבוריאה,בלי לדעת בוודאות שזוהי סבוריאה והאם יש בכך כדי להזיק,תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שימוש במוצרי סבוקאלם בחשש לסבוריאה. - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ14/06/2012מדובר בקרם לחות שמכיל תמצית אלו וורה.
הסיכון לנזק כלשהו עקב שימוש בתכשיר זה זעיר מאוד (אפסי למעשה)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפת שתן בקצה הפיןגגג13/06/2012
לפני חודשיים וחצי נוצר חיכוך איברים בבודי מסאג, מס ימים אחרי החלה צריבה קלה בקצה הפין ומתן שתן תכוף ללא צריבה, טופלתי באנטיביוטיקה, כיום חודשיים וחצי אחרי סובל במהלך רוב היום מתחושה שתמיד יש טיפת שתן בקצה הפין, ביצעתי בדיקת שתן כללית+תרבית, אולטרסאונד ובדיקת STD-PCR 7 למחלות מין והכל יצא תקין.
מה ניתן לעשות כדי להתגבר על הבעיה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפת שתן בקצה הפין - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ14/06/2012פנה לבדיקת אורולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בכדורי מינוציקליןאבנר11/06/2012
שלום,
אני בחור בן 20 ולפני כשלושה חודשים ביקרתי אצל רופא עור עקב התפרצות אקנה דיי רצינית בגב, בכתפיים ובפנים באיזורי הלחיים
לאחר הסתכלות מהירה החליט הרופא לרשום לי כדורי מינוציקלין לתקופה של חודש וחצי. לאחר תקופה זו בה נטלתי את הכדורים (2 כדורים ביום, אחד בלילה אחד בבוקר) לא חל שום שיפור אך גם לא חלה החמרה כלשהי. כשחזרתי אל רופא העור כחודש וחצי לאחר שרשם לי את האנטיביוטיקה הוא הורה לי להמשיך לקחת את הכדורים עוד חודשיים. כעת כמעט הסתיימה התקופה וקיים שיפור נראה לעין, אך בכתפיים (בעיקר בכתף הימנית) קיימות צלקות מאוד עמוקות בתוך העור שהותירו הפצעים, וכמו כן ישנן צלקות בפנים
בנוסף לכדורי המינוציקלין אני משתמש גם בתכשירים מקומיים: לוקסיד קרם נקודתי בפנים, דאלאגיס נקודתי בפנים, קלירקס ג'ל לגב ולכתפיים וגם ספירט סליציל לאיזור הגב והכתפיים
יש לציין כי סבלתי מהתפרצויות חוזרות של אקנה כבר מגיל 16, אך רופאי עור המליצו על טיפול מקומי בלבד, כשההתפרצות האחרונה היתה החמורה ביותר.
שאלות:
1) אני חושש שכאשר אפסיק לבלוע את הכדורים התפרצויות האקנה יחזרו. יש סיבה לחשש?
2) מה ניתן לעשות בנוגע לצלקות שנותרו?
3) רופא העור אמר שיוריד לי את מינון האנטיביוטיקה לכדור אחד ביום לאחר החודשיים הללו. האם ניתן לבלוע אנטיביוקה למשך תקופה כה ארוכה?
4) כמו כן, האם ניתן לשלב מוצרי חלב בתפריט ?
תודה מראש לעוזרים...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול בכדורי מינוציקלין - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ14/06/2012שלום אבנר,
להלן שאלותיך ותשובותי:
1)
שאלתך: אני חושש שכאשר אפסיק לבלוע את הכדורים התפרצויות האקנה יחזרו. יש סיבה לחשש?
תשובתי: כנראה שחששך מוצדק. שוחח על כך עם רופא העור שלך. יתכן שאתה זקוק לטיפול ברואקוטן כדי להשרות ריפוי מלא של האקנה
2)
שאלתך: מה ניתן לעשות בנוגע לצלקות שנותרו?
תשובתי: תלוי בטיב הצלקת. יתכן גם שמדובר רק בכתמים ופיגמנטציה באזור החלמת פצעוני האקנה. העלה את הנושא בעת פגישתך עם רופא העור שלך
3)
שאלתך: רופא העור אמר שיוריד לי את מינון האנטיביוטיקה לכדור אחד ביום לאחר החודשיים הללו. האם ניתן לבלוע אנטיביוקה למשך תקופה כה ארוכה?
תשובתי: רופאי עור רבים נוהגים להמליץ על טיפול ממושך במינוציקלין. אישית אני נמנע מכך כוון שהטיפול כרוך בסיכון ואינו משרה ריפוי אלא רק נסיגה זמנית של תופעות המחלה. אני מעדיף במקרים של אקנה חמורה או אקנה שפעילה גם אחרי גיל 18 לטפל ברואקוטן.
4)
שאלתך: כמו כן, האם ניתן לשלב מוצרי חלב בתפריט ?
תשובתי: נטילת מינוציקלין עם מוצרי חלב עלולה להפחית את שיעור ספיגת התרופה. אין מניעה לצרוך מוצרי חלב בשעות היום מס' שעות לאחר נטילת המינוציקלין .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר אריה
אבנר14/06/2012מהם הסיכונים בנטילת מינוציקלין? אני נוטל את האנטיביוטיקה הזו כבר שלושה חודשים ולא חש שום תופעות לוואי. בנוסף הופנתי לביצוע בדיקת תפקודי כבד בעוד מספר שבועות, כמו כן אני מבצע פעילויות ספורטיביות לעיתים תכופות מאוד ולא חש בשום חולשה במהלך הפעילות
יש לציין כי אתמול ביקרתי אצל רופא העור, שכצפוי הוריד לי את מינון האנטיביוטיקה ל-50 מג' (כדור אחד ביום במקום 2). שאלתי אליך היא באיזו שעה מומלץ לקחת את הכדור, האם בבוקר?
מדוע נטילת התרופה מהווה "סיכון"? ברצוני להוסיף עוד כי נכון לרגע זה התרופה שיפרה את מצבי כמעין תרופת פלא והסימנים שהפצעים הותירו (רק בכתפיים) כבר מגלידים ובקושי נראים לעין
הרופא הורה לי ליטול את האנטיביוטיקה לעוד שלושה חודשים 50 מג' ביום ולאחר מכן לחזור אליו לסיום הטיפול ולהמשך טיפול מקומי. לאחר מכן אמר שאם הטיפול לא יצליח יהיה עלי ליטול רואקוטן אך אני חושב שאסרב ליטול את הכדורים הללו לאחר שנטלתי אנטיביוטיקה במשך תקופה כה ארוכה - וגם עקב תופעות הלוואי הרבות של הכדורים הללו והעובדה שאסור לבצע פעילות גופנית כשנוטלים אותם
תודה רבה על תשובותיך המפורטות! ואשמח לעזרה נוספת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לתגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ11/07/2012שלום אבנר,
להלן שאלותיך ותשובותי:
1.
שאלתך: מדוע נטילת התרופה מהווה "סיכון"? ברצוני להוסיף עוד כי נכון לרגע זה התרופה שיפרה את מצבי כמעין תרופת פלא והסימנים שהפצעים הותירו (רק בכתפיים) כבר מגלידים ובקושי נראים לעין
תשובתי: הסיכון אינו נמדד בתגובתך לטיפול אלא בנסיון המצטבר על מטופלים רבים. קיים לצערי סיכון של כ 1:64,000 מטופלים לפתח סיבוך בריאותי חמור עקב תגובה חיסונית-אלרגית שגורם הטיפול
2
שאלתך: הרופא הורה לי ליטול את האנטיביוטיקה לעוד שלושה חודשים 50 מג' ביום ולאחר מכן לחזור אליו לסיום הטיפול ולהמשך טיפול מקומי. לאחר מכן אמר שאם הטיפול לא יצליח יהיה עלי ליטול רואקוטן אך אני חושב שאסרב ליטול את הכדורים הללו לאחר שנטלתי אנטיביוטיקה במשך תקופה כה ארוכה - וגם עקב תופעות הלוואי הרבות של הכדורים הללו והעובדה שאסור לבצע פעילות גופנית כשנוטלים אותם
תשובתי: הטיפול ברואקוטן, במשטר המעקב המומלץ, אינו מסוכן כלל לבריאות כוון שהתרופה (איזוטרטינואין = רואקוטן = קורטן)אינה גורמת לתופעות לוואי פתאומיות. מאידך זו התרופה היחידה שיכולה לרפא אקנה (85% סיכוי אם נוטלים מינון מצטבר מלא). במידה והאקנה תחזור לאחר הפסקת הטיפול במינוציקלין אני מציע לך בכל זאת לשקול טיפול באיזוטרטינואין למרות המגבלות הזמניות הכרוכות בטיפול בתרופה זו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרההה!!הדס11/06/2012
בתי בת 3.3 לאחרונה מזה כחודש וחצי סובלת מפריחה באזור הרגליים אצבעות הידיים טיפה בגב ובבטן מפריחה אדומה ומגרדת בביקור אצל רופא ילדים הרופא טען שזו כנראה אסתמה של העור כרגע הטיפול שמן אמול במקלחת ,קרם גוף לא בושם ומשחת אפלומיצין העניין הוא שאין שיפור שאלתי האם כדאי שרופא עור ממוחה יראה את הפריחה ויקבע חד משמעית שמדובר באסתמה או שזו מחלת עור אחרת??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אסתמה של העור
ענת13/06/2012אני נותנת לך כלל ברזל בתור אמא.
אל תתקרבי למשחות המכילות סטירואידים גם אם 10 רופאים יאמרו לך את זה.
את תראי רק הכפלת המחלה פי כמה בלי שתביני איך זה קורה.
עדיף להשתמש במשחות צמחיות לאסתמה של העור שנקראת אטופיק דרמטיטיס
תחפשי בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור
זה האתר שאת צריכה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרההה!! - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ14/06/2012בבדאי!
כמובן שכדאי לפנות בהקדם לבדיקת רופא עור מומחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם תוכל לאבחן לפי התמונה מה הבעיה?דביר עמיר11/06/2012
אני בן 17 הומוסקסואל, כבר חודשיים שיש לי על איבר המין כמו פצע של יובש , .
המצב השתפר מעט אך עדיין כואב במגע.
אשמח לאבחנה ועזרה , תודה !!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אגש לרופא עור ,אך אבקש אבחנה זמנית
דביר עמיר11/06/2012האם מדובר ביובש או במחלת מין מסוג כלשהו כגון קונדילומה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקונדילומה יש משחות מעולות
מתי11/06/2012מה שיש לך זוהי קונדילומה בפרוש
אתה לא זקוק לאישור כדי לאבחן זאת היבלות מאד
ברורות.
הצעתי לך הוא , תחפש בגוגל קונדילומההרפס גניטלי
תגיע לאתר מחלות עור מעולה ויש אצלו שתי משחות צמחיות שעושות פלאים בקונדילומה.
בהצלחה ותזהר בעתיד כי זו מחלת מין מדבקת ואתה עצמייך נדבקת .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם תוכל לאבחן לפי התמונה מה הבעיה? - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ14/06/2012לצערי לא ניתן לאבחן מחלות עור באמצעות תמונות באינטרנט.
פנה לבדיקת רופא עור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטרייה חוזרת באזור האשכיםרועי10/06/2012
שלום,
הנני סובל מזה כחצי שנה מפטרייה באזור האשכים שהולכת וחוזרת, (קראתי באינטרנט וראיתי תמונות).
נסיגה קיימת רק לאחר שימוש של אגיפור או קלוטרימאזול....משחות שקיבלתי בזמנו מרופא עור לפטריות ברגליים.
לאחר מספר ימים של הפסקה מתחיל עקצוצים ואז שוב יוצאת פצעים אדומים מגרדים עד אדמומיות שמציקה מאודת לאחר טיפול העור מתכהה.
מה זה? האם צריך לקבל טיפול מסיבי יותר?
רועי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטרייה חוזרת באזור האשכים - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ14/06/2012פטרת עור המפשעות מאופיינת בחדירת המחולל לזקיקי השערות. תרופות שמורחים על העור אינן חודרות לזקיקי השיער ולכן משרות הקלה סימפטומטית אך השפעתן זמנית ומותנית בהמשך הטיפול בן.
אני נוהג לטפל בפטרת עור המפשעות בתרופות אנטי פטרייתיות הניטלות בבליעה.
המלצתי: פנה לרופא עור בקהילה לטיפול בבעיה.
הערה: אם אתה סובל גם מפטרת עור הרגלים ובעיקר פטרת ציפרני הידיים - יש לטפל בבעיות אלה כוון שזה מקור ההדבקה של עור המפשעות (הסעת המחולל מעור וציפרני הרגלים בעת שלובשים תחתונים ומכנסיים)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמן שקדיםהילה10/06/2012
ב"ה
שלום רב,
לפני כמה זמן הייתי אצל רופא עור שאמר שיש לי עור יבש מאוד המליץ על מריחת קרמים שמנוניים.
על דעת עצמי לקחתי שמן שקדים ומרחתי על העוריומיים אחר כך הופיעה פריחה קטלנית בכל הגוף.
רופא עור רשם לי בטנובט פעמיים ביום ופניסטיל להקלת הגרד.
האם הפריחה מסוכנת או רק חיצונית?
מתי אמור להופיע שינוי/הקלה בפריחה?
האם יש עוד אפשרויות של טיפול?
האם האלרגיה יכולה להזיק לתפקוד איברים שונים בגוף עצם שהיא חזקה ובכל מקום בגוף?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמן שקדים - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ14/06/2012שלום הילה
להלן שאלתיך ותשובותי:
1.
שאלתך: האם הפריחה מסוכנת או רק חיצונית?
תשובתי: איני יודע. בררי זאת עם רופא העור שלך
2.
שאלתך: מתי אמור להופיע שינוי/הקלה בפריחה?
תשובתי: איני יודע מהו טיב הפריחה ולכן איני יודע את התשובה גם לשאלה זו
3.
שאלתך: האם יש עוד אפשרויות של טיפול?
תשובתי: בררי זאת עם רופא העור שלך
4.
שאלתך: האם האלרגיה יכולה להזיק לתפקוד איברים שונים בגוף עצם שהיא חזקה ובכל מקום בגוף?
תשובתי: רוב הסיכויים שמדובר בתגובה שממוקמת לעור והסיכון לפגיעה במערכות ואיברי גוף אחרים מזערי ביותר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חצ'קון גדול על האףאורח10/06/2012
שלום רב,
אניבן 36.5 עם עור שמוני. פעמיים ביום שוטף פנים עם Acnil ומורח סבולקם. צמח לי חצ'קון גדול על האף...מה אפשר לעשות כדי לרפא מהר את החצ'קון ?
האם מומלץ לקחת ראוקטון פעם בשבוע (כטיפול אנטי איג'ינג) שיסיע לי שלמור באופן קבוע על עור פנים "נקי" ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חצ'קון גדול על האף - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ14/06/2012פנה לבדיקת רופא עור בשאלת צורך בטיפול תרופתי או בטיפול ממוקד לנגע הבודד (הזרקת סטרואיד כאפשרות לדוגמא)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה בתנוך האוזןאתי ליפשיץ09/06/2012
תנוכי האוזניים קיבלו דלקת עקב עגיל לא מתאים.בנוסף התנפחו לי גם העפעפיים.
האם הטיפול ייעשה ע"י רופא עור ? א.א.ג ? או רופא עיניים ?
אודה על תשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלרגיה בתנוך האוזן - תגובה
ד''ר אכי פרידמן10/06/2012בדר"כ א.א.ג או רופא עור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיהגל08/06/2012
אני גל, בחורה בת 23.
איפשהו באזור איבר המין יש לי מין חלק עור כזה בולט ושחור, איזה מין רקמה כזאת ממש עדינה ודקה. זה משהו שנוצר לי כבר מלפני שנתיים בערך (אני בת 23 היום).
לא מגרד ולא מציק, אבל זה די בולט ודי מכוער. בנוסף, יש לי הפרשות לבנות, ויש גם ריח לא טוב (מצד שני אני לא יודעת אם אמורים לצפות מאזור כזה לא מאורר להיות נטול ריח).
בנוסף אציין שלא קיימתי עדיין יחסי מין.
אני חושבת שמדובר במשהו שקשור לעור\עור ומין אבל שוב, זה לא מגרד או כואב או צורב.
אני לא אפנה לבדיקה גניקולגית או גופנית, אז תוכלו לרשום לי השערות לפי מה שרשמתי..?
תודה
גל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיה - תגובה
ד''ר אכי פרידמן10/06/2012לצערי ללא בדיקה גופנית לא ניתן לסייע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרפס בשפתייםמרב06/06/2012
לפני שבוע יצא לי הרפס לראשונה על השפתיים, היה ניראה שהוא מגליד ואז בטיפשותי קילפתי אותו. בארבעה הימים האחרונים לא נראים שלפוחיות אלא פשוט פצע שמסרב להגליד ומדמם כל פעם שהשפה נמתחת.
רופא משפחה נתן לי משחה שמיועדת לשלבקת פשוטה.
האם יתכן שההרפס עבר וכעת נשאר רק פצע?
האם יש דרך לזרז את הייבוש?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרפס בשפתיים - תגובה
ד''ר אכי פרידמן10/06/2012בעזרת המשחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
