מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תרסיס לשירותיםעידו20/03/2012
האם לפני שאני מרסס עם מטהר אויר לשירותים אני צריך להוריד את מכסה השירותים כדי שלא ישאר מהתרסיס על הקרש שלאחר מכן אני יושב עליו? כדי שלא תהיה לי אדמומיות על העור? או שמטהרי האויר אינם מגרים את העור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרסיס לשירותים - תגובה
ד''ר אכי פרידמן21/03/2012מטהרי אוויר עשויים לגרום לאדמומית שאתה מתאר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשירותים
נועם24/03/2012אז האם זה משהו שכדאי להקפיד עליו? לסגור את הקרש לפני שמרססים או זה לא עד כדי כך מזיק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקודה אדומהעידו20/03/2012
היי התחלתילצאת עם משהו והבחנתי שיש לו נקודה אדומה על בין השן לחך, בפה ורציתי לשאול האם עדיף לא להתנשק איתו או האם זה יכול להיות משהו מדבק או מסוכן, תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקודה אדומה - תגובה
ד''ר אכי פרידמן21/03/2012ללא בדיקה ואבחון לא אוכל לסייע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכיוון
נועם24/03/2012מה זה יכול להיות? אני מבין שלא ניתן להגיד ללא אבחון אבל אולי רק לתת לי כיוון ואולי אוכל לשאול אותו על כך
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוש תת עורי לאחר חיסוןשירי18/03/2012
שלום,
בת שנתיים סובלת כבר שנה מגרד בירך באזור בו ניתן חיסון.
בנוסף לגרד, ישנו גוש תת עורי באותו המקום בדיוק.
רופאי הילדים לא התייחסו לעניין ואמרו שזה שטף דם כתוצאה מהחיסון, רופאת העור טיפלה בזה במשחה סטרואידית ובקרם מיוחד לעור רגיש ואמרה שמדובר באסטמה של העור.
כשהתעקשתי שהגרד הוא כתוצאה מאותו גוש, היא שלחה אותנו לUS ביופסיה רקמות רכות.
אני ממתינה לתור לבדיקה המיועדת אך אשמח לקבל פרטים - מה אותה בדיקה וכיצד היא מתבצעת?
כמו כן, מה דעתך בנוגע לאבחנות שקיבלנו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גוש תת עורי לאחר חיסון - תגובה
ד''ר אכי פרידמן21/03/2012איני יכול להביע דעתי לאבחנות מבלי לבדוק את הילדה.
הבדיקה הינה לא חודרנית קצרה ולעיתים מאוד מלמדת ובהחלט כדאי לבצעה בהתאם לגילה של הילדה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול-אקנהיב 198416/03/2012
בוקר טוב לכם
לפני כמה ימים אני הייתי אצל רופאה עור
שאני הייתי מטופל אצלה לפני עשור עם אקנה
אבל אותם כדורים לא עשו לי טוב כאבי בטן ושילשולים
אומנם אקנה לא חלף ואני הייתי רוצה להתחיל מחדש
אבל היא אמרה שאני לא יכול לקבל בגלל שאני מקבל כדורים
נגד צרבת ויש לי IBS
האם זה יכול למנוע ממני לקבל כדורים נגד אקנה ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול מדהים באקנה בלי רואקוטן
דנה17/03/2012תכנס לגוגל ותקיש חיפוש - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור
תגיע לאתר מחלות עור ברמה עולמית לטיפול באקנה ובמחלות עור
מבלי שתצטרך לשלם בגופך בתופעות לוואי של טיפול ברואקוטן כפי שחווית על בשרך.
תמצא באתר המון הסבר ותמונות שממחישות לפני ואחרי.
שיהיה לך בהצלחה.
דנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לשון.מיכא15/03/2012
היי
אני בן 24 ולא מעשן.
הלשון שלי מזה כמה חודשים, יש בה נקודות לבנות ונקודות אדומות. ויש כמו שיערותלבנות שיוצאות ממנו.
ובצד של הלשון יש תמיד משהו שמציק לי, למרות שאני לא יכול לראות ולזהות מה זה בדיוק.
אני רואה משהו אדום שם שיוצא מהלשון (כמו שיערה עבה)
צירפתי תמונה. מה זה יכול להיות?
הייתי אצל רופא עור, אמר לי שזה לא פטריה, אך בכל זאת נתןלי ניאסתין, שלא ממש שינה משהו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תמונה
תמונה15/03/2012תמונה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר אפשר לענות בבקשה
מיכ26/03/2012??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לד"ר אריה ליפשיץמישל14/03/2012
קודם כול תודה לך על תגובתך הקודמת...
בהמשך לשאלתי, אני אזכיר לגבי מחלת הרוזציאה אמרת שאין דרך לטפל בתסמינים של התופעה.. האם יש אפשרות בכול זאת לטפל ע"י ,טיפול נטורופתי/ הומופתי/דיקור סיני?
או שהנ"ל לא יעילים בעניין זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רוזיצאה
דנה15/03/2012דר ליפשיץ צדק ואין דרך לטפל בתסמינים של הבעיה.
אם תלכי להומאופטיה נטורופטיה או דיקור תמצאי את עצמייך
מתוסכלת פי 10 מאפס תוצאות ותמצאי את עצמייך
רעבה בגלל הטיפשות של הנטורופטית שתאמר לך לא לאכול חלב חיטה וירקות סולניים כי ככה הם אומרים לכולם.
אני מורחת עכשיו 3 קרמים שנקרים סבורם זה שיפר לי את העור בצורה יפה.
תכנסי לגוגל ותחפשי קרם סבורם.
בהצלחה
דנה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פילינג עמוקנועם14/03/2012
שלום
אני לאחר ראוקוטן וחייב לבצע פילינג כימי עמוק כי ישלי המון צלקות וכתמים אדומים וחומים בכול הפנים מה הזמן מינימום שאפשר לעשות אחרי ראוקווטן ואם אני יעשה חודשיים אחרי רואקווטן פיליניג עמוק מה יקרה?
וחשוב לציין שאני לפני צבא אז כמה זמן אסור להיחשף לשמש?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פילינג עמוק - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ14/03/2012כוון שהעור הופך דק עקב הטיפול ברואקוטן מומלץ להמתין מס' חדשים לאחר הטיפול ברואקוטן עד ביצוע טיפולים שונים בעור - בייחוד כאלה שכרוכים בביצוע כוויה לעור.
כוון שהמראה האסתטי ממשיך להשתפר גם במשך חודשים לא מעטים אחרי סיום הטיפול ברואקוטן אני ממליץ לך לדחות את הקילוף למשך לפחות 6 חדשים. אולי אפילו עד לאחר סיום השירות הצבאי. יתכן שאז כבר לא תהיה בטוח שיש בכך צורך.
בכל מקרה, בנוגע לפרטי הטיפול, הצורך בו, התוצאות הצפויות, הסיבוכים האפשריים והסיכון המוגבר בביצעו הקילוף זמן קצר אחרי סיום הטיפול ברואקוטן עליך לקבל פרטים מהרופא שתבחר לביצוע הפרוצדורה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בהמשך לשאלתי לגבי סקביקס לד"ר ליפקרן12/03/2012
שלום ד"ר ליפשיץ,
שלחתי הודעה לפורוםזה בסוף פמבואר. לגבי חולה אי ספיקת כליות שנחשד אצלו סקביקס. אך לאור מה שציינת ניתן גם להבין שזוהי יכולה להיות בעיה שכיחה של גרד בקרב חולי כליות.
ציינת בתשובתך שצריך מומחיות רבה כדי להבחין בשינוי בין התופעות.
אבי הוא מאיזור חיפה/קריות ומוגבל בנסיעה ארוכה.
יש באפשרותך להמליץ לו על רופא עור בכיר מאזור חיפה/צפון. שלדעתך יוכל לעזור לנוו עם נושא הסוגיה הזו?.
אנחנו אובדי עצות פניניו למס' רופאים מומחים ואף אחד לא חשד בסקביקס אך מצד שני לא נתן מענה ופתרון לענין. ואבי ממשיך להיטרף מגרד ופוצע את עצמו בשריטות.
תודה לתשובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהמשך לשאלתי לגבי סקביקס לד"ר ליפ - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ14/03/2012המלצתי: הוועץ בגורמים המתאימים בקופת החולים שלך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בוטיליגואבי12/03/2012
שמעתי שיש טיפול הניתן בתחילת התפשטות הכתמים התוחם את הכתם ומונע את התפשטותו. האם אכן ישנו? כיצד נקרא והיכן מתבצע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין טיפול כזה
נאוה13/03/2012ויטיליגו מחלה בלתי הפיכה לצערינו וגם לצערי
אחרי 30 שנה עם המחלה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול בוטיליגו - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ14/03/2012שלום אבי,
לצערי אין טיפול יעיל באמת לויטיליגו.
במקרים של מחלה המוגבלת לאזור קטן - כדאי לנסות לטפל בלייזר eximer.
במקרים מפושטים יותר ניתן לשקול טיפול בהקרנת UVB או PUVA.
קיימות גם עדויות (לא משכנעות במיוחד) בספרות הרפואית על יעילות טיפול מקומי בתכשירים סטרואידיים (נגזרות קורטיזון) פוטנטיים.
המלצתי לרוב המוחלט של מטופלי - להסתפק בשימוש בתכשיר הסתרה. אני ממליץ על Lydia O'Lyrie. תכשיר הסתרה זה מיובא ע"י בית המרקחת במדרחוב בן יהודה מס' 1 בת"א. לפני הרכישה הראשונה יש לפנות למקום להתאמת גוון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שערות כלואותלינוי12/03/2012
שלום,
יש לי באזור המפשעה שערה כלואה והאזור נהיה לי נפוח ואדום.
זה כבר כמה זמן ככה..וניסיתי למרוח משחה שמקלפת את העור וזה לא הסתדר.
ויש לי את אותה הבעיה בנקודת חן בפנים. הרגשתי שהנקודת חן התנפחה וראיתי שיש שערה מתחת לעור.
יש משחה שניתן לקנות או משהו שיכול לעזור?
ולגביי נק' חן..קראתי שבמידה ויש נק' חן שעולה על קוטר של 6 מ"מ היא מסוכנת האם תמיד זה ככה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שערות כלואות - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ14/03/2012שלום לינוי,
להלן שאלותיך ותשובותי:
1.
שאלתך: האם קיימת משחה שניתן לקנות או משהו שיכול לעזור?
תשובתי: לא. הטיפול היחיד שיועיל אולי הנו נסיון לחלץ החוצה את קנה השערה החודרני.
הניהוג הנכון הנו המנעות מתלישת שערות באזורים בם השערות מסולסלות. במידה ונדרש אפקט שמדמה אי קיום שיער יש לשקול הסרת שיער לצמיתות באנרגיית אור או אלקטרוליזה
2.
שאלתך: לגביי נק' חן..קראתי שבמידה ויש נק' חן שעולה על קוטר של 6 מ"מ היא מסוכנת האם תמיד זה ככה?
תשובתי: לא. נדיר ששומות מסוג Intradermal מהוות סיכון בריאותי למרות שקוטרן מגיע לעיתים לסנטימטר ואף ליותר מכך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעים בזקיקי השיערAnonimuzz12/03/2012
שלום,
זה זמן רב שנוצרים לי פצעים בזקיקי השיער בהמון אזורים בגוף, וחלק מתפתחים לאדומים עמוקים ומוגלטיים יותר.
בביקור אצל רופא נאמר לי שטיפול תרופתי הוא היחידי
שיכול לעזור, למרות שסיכויי ההצלחה הם 50%.
הייתי מאוד נגד טיפול תרופתי ומה שעוד נאמר הוא שבזמן
הטיפול החשיפה לשמש מסוכנת והטיפול צריך להתבצע
בחורף. כרגע המצב מחריף.
כמו כן בעבר השתמשתי בסבון ׳דרמקס׳ של ד״ר פישר שעזר חלקית לתופעה. ואני משתמש בו כיום ללא המלצת רופא.
שאלותיי הן:
א. עד כמה באמת מסוכן טיפול תרופתי כזה בקיץ (כשברוב שעות השמש אני נמצא במשרד)
ב. האם קיימת סכנה בשימוש ממושך ב׳דרמקס׳ ואולי הוא עוזר להחריף את המצב...
תודה לכל מי שיכול לעזור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצעים בזקיקי השיער - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ12/03/2012לפוליקוליטיס נדרש טיפול אנטיביוטי פומי (בבליעה) ולא חיצוני כוון שהתהליך מצוי בעומק העור ולכן לטיפול חיצוני לא תהיה השפעה מספקת על התהליך.
ניתן לבחור את טיב הטיפול כדי להפחית את מידת חוסר הנוחות הצפוי. כ"כ לרוב נדרש קורס טיפול קצר של שבועות בודדים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפוליקוליטיס האנטיביוטיקה לא יעילה
נאוה13/03/2012למרות מה שהרופא כתב לך בתשובה שלו שנדרש
טיפול אנטיביוטי קצר אני יכולה לומר לך כי חבל על הזמן וחבל על המאמץ
כי האנטיביוטיקה תחליש אותך מאד גופנית ואחרי שתפסיק אותה
הפצעים יחזרו במהרה.
גם אני סוחבת את הצרה הזו בישבן כבר למעלה מ 10 שנים
וטונות של אנטיביוטיקה והחלפת רופאים ללא פתרון.
לא ממליצה לך ללכת על האנטיביוטיקה אבל אתה אדון לעצמייך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סובלת משלהבת חוגרתמירי11/03/2012
שלום רב.
הנני בת 68
הובחנה אצלי בחלק האחורי בראש ובזרוע שמאל קרוב לבית השחי על ידי רופא המשפחה שלבקת חוגרת ,אני מקבלת אנטיביוטיקה [5כדורים ביום] אולם הכאבים "הורגים אותי".וכן הגירודים.
אני לוקחת אופטלגין אך לצערי אין השפעה משמעותית.
שאילותי הן :האם זה מדבק ובאיזו צורה ?
האם אפשר לחפוף את הראש עם שאמפו רגיל?
תוך כמה זמן תחלוף התופעה?
איזה כדורים הינך ממליץ לשיכוך הכאבים העזים????????[האם ליריקה ובאיזה מינון מומלץ ? ]
בתודה
מירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - כתמים בעוראורח08/03/2012
שלום רב,
בת 35
מה יכול לסייע בפצעים בפנים בזמן מחזור?
בנוסף, ישנם מספר כתמים בעור שנוצרו כתוצאה מנגיעה (מיותרת) בפצעים
כך שנשארו סימנים לאחר שהפצעים "נעלמו"
בעיקר במצח
מה ההמלצה בבקשה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתמים בעור - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ14/03/2012שלום ליאור,
המלצותי:
1. לטפל באקנה ברציפות כדי למנוע את הופעת הנגעים בכל פעם מחדש
2. להמנע מחיטוט בפצעונים כדי למנוע הווצרות צלקות וכתמים דיסאסתטיים ממושכים.
3. עם הזמן צפויים הכתמים הכהים להתבהר. בבדיקה עם מנורת Wood אצל רופא עור, ניתן לברר האם הפיגמנטציה נובעת משקיעת פיגמנט בשכבות עור שטחיות או עמוקות. במקרה שמדובר בפיגמנטציה בשכבה שטחית - ניתן לשקול טיפול הבהרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקנה בגיל 58??יפעת07/03/2012
לאחרונה הופיעו לי פצעים על הפנים בעיקר על הלחיים, הרופא אמר שזה אקנה ורוזציאה. קיבלתי כדורים מינוקסילין.מה פתאום מופיע בגיל זה פצעים עד לפני כמה חודשים היה לי עור כמו של תינוק. האם האנטיביוטיקה לאחר לקיחתה, הפצעים יעלמו לאלתר??. מתי שהמזג האויר חם הפצעים בולטים יותר, אדומים יותר ומתרבים. אני מטופלת באלטרוקצין, ליפיטור 10 ווטמין די. האם יתכן מהאלטרוקצין החדש?? יש לי גם מעט סבוריאה בצידי האף.הרבה תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקנה בגיל 58?? - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ12/03/2012שלום יפעת,
1. רוזציאה הנה מחלה שנוטה להופיע בגיל העמידה
2. אין טיפול שמרפא רוזציאה. אני ממליץ למטופלי למרוח בקביעות ג'ל רוזקס. אם הטיפול בג'ל אינו מונע את חזרת הפצעונים קיימות חלופות טיפול נוספות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאקנה בגיל 58?? - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ12/03/2012שלום יפעת,
1. רוזציאה הנה מחלה שנוטה להופיע בגיל העמידה
2. אין טיפול שמרפא רוזציאה. אני ממליץ למטופלי למרוח בקביעות ג'ל רוזקס. אם הטיפול בג'ל אינו מונע את חזרת הפצעונים קיימות חלופות טיפול נוספות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה לבד של התחתוניםדנית07/03/2012
שלום רב לרופאים המלומדים,
האם יש אפשרות להיות אלרגים לבד של התחתונים וכתוצאה מכך יהיה גרוד בישבן וצריבה ליד הרקטום היכן שגם מזיעים?
האם יש אפשרות שהגרוד הוא מהבד?????
אם כן מה הפתרון? בד מסויים???? מישחה???? אם מישחה בבקשה שם המישחה.
עדינול מרגיע קצת אבל לא פותר את הבעיה.
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלרגיה לבד של התחתונים - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ12/03/2012בעיקר בדיקת רופא עור.
המגע עם בד התחתון באזורים אלו מועט מאוד והסיכוי לרגישות לבד או למרכיב בו הנו קלוש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
