מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אקנה חמור ביותר בגיל 21נוגה07/03/2012
שלום רב, אני בחורה בת 21 סבלתי מאקנה קשה עוד מגיל 11 בערך, בגיל 14 נטלתי רואקוטן למשך חצי שנה (כלום מלבד זה לא עזר..) , התרופה מאוד עזרה, ועד לגיל 19 לא ראיתי בקושי פצעון אחד על הפנים..בצבא חזר לי מעט האקנה והחלטתי לקחת טיפול והרופא ורשם לי גלולות מסוג "דיאנה" , גם הן סייעו מאוד. לאחרונה החלפתי מספר גלולות עקב מיגרנה שהחמירה מאוד, והאקנה חזר תוך כדי ההחלפות, כאשר ראיתי שהמיגרנה לא חולפת הפסקתי לחלוטין ליטול גלולות (לפני חודש)- מאז, תקופה של חודש בלבד!!! הפנים שלי התמלאו אקנה כפי שלא היה מעולם.
אני בחורה נאה מאוד, מדגמנת לעתים .
המראה החיצוני שלי מאוד חשוב לי וזה נורא מפריע ,האם ייתכן מצב שמידה ואחליט ליטול גלולות משולבות מסוג "מליאן" יחול שיפור באקנה, או שמא כדאי לי לשוב לקחת רואקוטן?
תודה מראש!!!!! אודה לעזרתכם!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקנה חמור ביותר בגיל 21 - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ12/03/2012הטיפול היחיד שיכול לרפא אקנה, ביחוד כזו שלא פסקה אחרי גיל 18, הנו רואקוטן.
לכ 15% מהמטופלים בקורס מלא (מינון מצטבר של 120-150 מג"ר תרופה לק"ג משקל גוף) נדרש קורס נוסף עקב חזרת המחלה.
כוון שטיפול בגלולה מסוכן יותר מרואקוטן וכוון שמטבע הדברים נוטים להפסיקו לצרכי הריון והולדה אני ממליץ לך לפנות שוב לרופא עור לטיפול בקורס חוזר של רואקוטן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מכהמלי06/03/2012
שלום
אני מקווה שאני בפורום הנכון...
לפני כשלושה חודשים קבלתי מכה בבוהן והיא השחירה. עכשיו שמתי לב שהיא מתחילה להתנתק מהעור.
האם היא באמת עלולה לנשור? ואם כן האם תצמח חדשה במקומה?
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מכה - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ12/03/2012כנראה שכן.
לתשובה מוסמכת - פני לבדיקת רופא עור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא יודעת לאבחן...מישל06/03/2012
אני בת 23 ואני סובלת מנימים מורחבים בפנים וקצת כתמים (נמשים)
כבר מס שנים שאני באה לסירוגין לרופאת משפחה ורופאי עור ,ואף אחד מהם לא יכול לשים את האצבע שלו על העניין ופשוט מתייחס באדישות וכול אחד שולח אותי לרופא אחר מפאת חוסר הידע : רופא עור, רופא נשים, נירולוג וכו'.
שאלתי היא האם תסמינים שכוללים: הסמקה, האדמת העור במצבים של חום והתרגשות ובעוד מצבים שונים ברמת חום גבוהה מאוד וניכרת לעין, נימי דם מורחבים והרגשת עור מתוח כמעט כול הזמן, וחוסר יכולת להימצא במקומות חמים ולא מאווררים.
מוגדרים ומאובחנים כרוזציאה. ואם כן האם אפשר למגר את התופעה, שמעתי על טיפולים בלייזר , האם יש אמת בזה? האם זה עוזר? או רק מעלים את הנימים ולא את תסמיני גלי החום?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא יודעת לאבחן... - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ14/03/2012הסיבה השכיחה לבעייתך הנה נטיה (תורשתית) לרוזציאה. אם אכן זו האבחנה המתאימה לך אזי את סובלת מרוזציאה בדרגה 0.
לצערי לבעייה זו אין טיפול יעיל מלבד המנעות ככל האפשר מגורמים המעוררים את הנטיה להסמקה או שמחמירים אותה.
סיבות נוספות אפשריות הן הפרעה הורמונלית קשה שנובעת מגידול (קיים מס' מועט של אפשרויות) מפריש הורמונים. גידולים כאלה גורמים להתקפי הסמקה קשים, ניכרים וממושכים ומלווים גם בסימפטומים נוספים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה אקנה בגבתומר05/03/2012
שלום, אני מזה שנים סובל מפצעי אנקה בפנים וגב, נאמר לי שזה אקנה קל עד בינוני. בפנים הצלחתי לטפל עם טיפולים קוסמטיים, לגבי הגב חלה החמרה של הפצעים, גם מבחינת כמותם וגם מבחנת גודלם,
הבנתי שהטיפול המומלץ ברפואה הוא הרקואטן, וישנה פגיעה בכבד בעקבותו מה גם לא בטוח שהטיפול הזה מונע חזרה, שאלתי היא:
האם תוכל לשפוך יותר עור על טיפול ברקואטון, בין אם זה למה כן מומלץ ולמה לא (כמו שציינתי נושאים כמו כבד וחזרה של אקנה מאוד חשובים).
ואשמח אם תוכל לציין עוד טיפולים בין אם זה תרופתיים או מבוססים על דברים אחרים כמו רפואה אלטרנטיבית או כדומה המומלצים
ושאלה נוספת שמעתי ששימוש באומגה 3 גם יכול לעזור?
תודה רבה מראש, והמשך שבוע טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיה אקנה בגב - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ14/03/2012שלום תומר,
1. התרופה היחידה שיכולה לרפא אקנה הנה רואקוטן.
2רואקוטן הנה התרופה המומלצת לטיפול במקרים של אקנה שלא חולפת ספונטאנית עד גיל 18 או שחומרתה מסכנת להווצרות צלקות (בעור ובנפש)
3. שיטת המעקב אחר מטופלי רואקוטן שגובשה והומלצה ע"י פורום מומחים עולמיים לטיפול באקנה הופכת את הטיפול ברואקוטן לבטוח מאוד ומורידה את הסיכון לתופעות לוואי מסוכנות או בלתי הפיכות לאפס למעשה
4. אומגה 3 אינה צורת טיפול ידועה לאקנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעיםמלכה חזן03/03/2012
שלום וברכה!
לפני מספר שבועות, החלו לצוץ בגופי פצעים שונים בגוף. בעיקר מעל החזה. אבל גם על הרגליים הידיים והגב. וגיליתי גם ליד האוזן ומעל העין (במישוש). הפצעים בתחילה נראים אדומים, כעקיצת יתוש ולאחר מכן מתייבשים (נראה כמו אבעבועות רוח). זה מגרד לי מידי פעם, אך לא תמיד. התייעצתי עם האחות. (מאחר ולא השגתי תור לרופאה), והיא טענה שזו רק אלרגיה. אך מאחר וזה נמשך ונראה לי שגם פה ושם מתווספית פצעים נוספים, איני יודעת, האם אלו פצעים שאמורים להדאיג אותי? הם מדבקים? אשמח לתשובה. כל טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אף אחד לא יכול לאבחן אותך אינטרנטית
נעמה04/03/2012מי בכלל יוכל להאבן מחלה לפי תאור מילולי.
חבל על זמנך.
תנסי לחפש בגוגל - פיטריאזיס רוזאה
זה המצב הכי דומה למה שתארת וזה בהסתייגות.
במידה וזו אכן פיטריאזיס רוזאה אז הטיפול הוא אלטרנטיבי בלבד - כי אין ריפוי קונבציונלי.
תחפשי את המילה בגוגל.
נעמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שחורים על הפניםיב 198402/03/2012
שלום לכם
אני בן 28 ויש לי בעיה של שחורים על הפנים
לפני כמה שנים ניסתי לעבור טיפול דרך כדורים
אבל אזה היתחלתי מתופעות לוואי מאזה הפסקתי
ואני הייתי רוצה לדעת מה הם אפשריות שלי להחתחיל טיפול
מחדש בשחורים
1.אם יש כדורים או מישחות ללא מירשם רופא?
או אני חייב להגיעה רופא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תודה
יב 198402/03/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקנה במצח וקילוףרוזי26/02/2012
שלום רב.
אני בת 29 ומזה כ6 חודשים סובלת מאקנה קל עד בינוני שמופיע רק במצח. האקנה מעט השתפר אך לאחרונה החל קילוף (ללא קשקשים) שפשוט לא עובר. אשמח לדעת מה יכולות להיות הסיבות לאקנה שמופיע רק במצח ושגורם לקילוף ממושך ללא שימוש בתכשיר מקלף זה או אחר.
בתודה מראש ושבוע מבורך :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הערה
רוזי26/02/2012אשמח אם ד"ר אריה ליפשיץ ישיב על שאלתי :))
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחלת מין?חסוי26/02/2012
הייתי בתאילנד וביצעתי מין אורלי לבחורה ללא קונדום או כל הגנה אחרת.
מין רגיל היה עם קונדום.
כמה ימים אחרי היה לי דלקת גרון לפי הרופא המקומי,שגם נתן לי אנטיביוטיקה.
הדלקת גרון עברה אבל מאז שחזרתי לארץ יש לי ליחה טורדנית בגרון.
אין לי שום תופעה אחרות!!!אין הפרשות אין כאבים אין נקודות מוזרות בשום מקום!
ניגשתי לרופא שלי ואמרתי לו שיש לי גירוי בגרון וליחה מוגברת(לא סיפרתי לו על המין שביצעתי).
הרופא בדק את הגרון ולא ראה כלום הוא אמר רוב הסיכוים זה שינוי
מזג האויר ועוד כל מיני סיבות כאלו.ואמר שיש את זה עכשיו להרבה אנשים.
ונשלחתי לביתי.
מה אני עושה עכשיו? האם אני באמת סתם נלחץ? מצירוף מקרים מחשיד.
או שזה יכול להיות מחלה מין מסויימת.
האם התופעות שציינתי מזכירה מחלת מין מסויימת?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד פרט
חסוי27/02/2012שכחתי לציין שעשיתי משטח גרון והוא יצא תקין. (בדיקת בקטרייה או משהוא כזה)
האם צריך בדיקה מיוחדת של משטח גרון למחלות מין??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בקשר לנקודות על איבר המיןאלון26/02/2012
שלום יש לי נקודות על החיבור בין הכיפה למהלך איבר המין כמו שניתן לראות בתמונה
זה נמצא כבר לא קצת זמן וזה גדל כאשר כמו בתמונה ניפחתי את האיזור או כאשר יש זיקפה
מה לדעתכם הדבר?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בקשר לנקודות על איבר המין - תגובה
ד''ר אהוד סופר26/02/2012שלום אלון,
פנה לרופא עור לאנמנזה, בדיקה, אבחון וטיפול.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התקלפות עור ואדמומיות באיזור האשכיםיוסף25/02/2012
שלום,
כבר מזה חודש (אולי אף יותר...) שהעור על האשכים מתקלף וכל אזור "הקילוף" נהיה אדום.
זה גורם לי לגרד שם כל הזמן והיובש אפילו הגיע לרמה של דימום באזורים מסויימים.
ניסיתי למרוח כל מיני סוגים של קרמי לחות וזה מקל אולי לכמה שעות ואז זה חוזר שוב.
(אני מקפיד כל הזמן על מקלחת וכדומה , אז אני לא חושב שזאת בעייה של היגיינה)
אשמח לעזרה בנושא,
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לעולם אל תמרח סטירואידים
רונן26/02/2012לעולם אבל לעולם אל תמרח משחה המכילה סטירואידים
על שק האשכים ובכלל אך בפרט לא על שק האשכים
כי בכל אבחנה שתקבל בן אם זה פטרת או דרמטיטיס ( דלקת עור )
יש רופאים שירשמו לך סטירואידים משום שאין להם תרופות בכלל למחלות עור
במיוחד למקרים האלה.
תחפש בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור
ותתעניין שם האם יש משחה צמחית לטיפול במצב שלך.
בהצלחה לך.
רונן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתקלפות עור ואדמומיות באיזור האשכים - תגובה
ד''ר אהוד סופר26/02/2012יוסף שלום רב,
פנה לרופא עור לאיבחון וקבלת טיפול.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיום ראוקוטןנועם25/02/2012
שלום
סיימתי לקחת את התרופה הנוראה הזאת רציתי לדעת מתי יהיה אפשר כבר להיחשף לשמש ולעשות פיליניג קל ? ומתי האדמומיות מהפנים תרד כי כול תנועה שאני עושה כול הפנים נהים אדומים וגם ככה הם אדומות בלי שום תנועה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתמים של אקנה משחה מומלצת
שרון25/02/2012יש 2 משחות מעולות לכתמים אדומים של אקנה
אבל הם לא במסגרת קופת חולים אלה במסגרת פרטית.
תחפש בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור
זה האתר שאני מצאתי בו את המשחות שעושות לי פלאים.
שרון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסיום ראוקוטן - תגובה
ד''ר אהוד סופר26/02/2012שלום נועם,
אחרי סיום לקיחת רואקוטן קיימת רגישות יתר לחשיפה לשמש, במשך 3 חודשים.
מתי אפשר להיחשף לשמש? כעיקרון, אף פעם. יש למרוח קרם הגנה עם SPF 30 כל
שעתיים.
האדמומיות צפויה לרדת מהפנים לאחר כ - 3 חודשים.
פילינג קל ניתן לעשות רק לאחר כשנה מסיום נטילת התרופה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרד ברגליםהילה23/02/2012
שלום רב,ילדתי לפני שבועיים לידה רגילה ולפני שבוע בערך התחיל לי גרד איום ברגליים אני פשוט לא מפסיקה לגרד אתמול הלכתי לרופאת עור היא טוענת שאין לי שם כלום ובכל זאת הביאה לי קרם גוף למרוח ועוד איזשהי משחה למריחה רק במקומות שמגרד אבל אני חושבת שיש לזה קשר להריון אפילו שאין לי כלום(חוץ מסימני מתיחה)זה ממש מפריע לי לתפקד אני ממש קורעת תרגל ומגרדת כי שום דבר לא מרגיע אותי אשמח לדעת מה זה יכול להיות ועם זה עובר תודה רבה הילה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרד המלצה לטיפול
טל24/02/2012מאד חשוב שלא תמרחי סטירואידים כי מצבך יוחמר.
יש משחות צמחיות מעולות למצבי גרד ( ללא סטירואידים )
תחפשי בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור
תגיעי לאתר מחלות עור מעולה ברמה עולמית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגרד ברגלים - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ24/02/2012שלום הילה ומזל טוב,
ליעוץ מוסמך לבעייתך נדרשת בדיקה קלינית.
המלצתי: פני שנית לרופאת העור שלך או לרופא עור אחר לצורך חוות דעת נוספת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זמן לקיחת רואקוטןנועם23/02/2012
שלום
אני בן 19 שוקל 70 ונוטל רואקוטן במשך 7 חודשים במינון 40 מיליגרם
שנישאר לי עוד חודש הפצעים כבר לא גודלים אם גודל זה שחור פעם ב 3 שבועות והוא ממש קטן אז האם זה יהיה קריטי אכשיו להפסיק את הטיפול בראוקוטן כי זה כבר עושה לי נזק נפשי נישארו לי בפנים רק כתמים אדומים ואדמומיות שאני מטפל בה בעזרת משחה צמחית אשמח לתשובה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זמן לקיחת רואקוטן - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ24/02/2012שלום נועם,
לטיפול ברואקוטן שתי פאזות:
הראשונה: הפסקת פעילות המחלה
השנייה: הגעה למינון מצטבר שימנע את הישנות פעילות המחלה.
המלצתי: פנה שנית לרופא העור שלך וברר איתו את משך הטיפול הצפוי וגבשו יחד אסטרטגיה מתאימה עבורך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות צפורניות חלשותשוש22/02/2012
שלום
אני סובלת מצפורניות חלשות ,נשברות ומתפצלות,כחודש לוקחת כדורי HNS של סולגאר
,האם זה יכול להזיק לי,
אמרו לי שזה טבעי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר HNS
צוות סופהרב23/02/2012שוש שלום,
HNS זוהי הפורמולה היחידה המעודדת ייצור קולגן בגוף באופן טבעי, מבפנים.
קולגן, אלסטין וקראטין הם חלבונים סיביים חזקים המהווים את אבני הבניין יקרות-הערך של העור, השיער והציפורניים.
הם מספקים לעור בסיס עמיד וגמיש, מעניקים לו לחות וברק, מסייעים בהחלקת קמטים, מחזקים את הציפורניים ושומרים על בריאות השיער.
הוא מופק אך ורק מרכיבים טבעיים כגון ויטמינים ומנרלים ואינו גורם לתופעות לוואי.
ולכן אין חשש בנטילה גם ללא התייעצות אם רופא.
אך אם את חוששת שקיימת נשירה חריגה בגבות או בשערות הגוף את יכולה לפנות לרופא עור,
להערכתי לפורמולה אין קשר כלל .
בברכת בריאות שלמה.
אליה רביד
נטורופתית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוש חבל על הכסף סולגר תחמנים
שונית23/02/2012אין לסולגר שום נוסחה לייצור קולגן וזו מכונה שיווקית תחמנית
חבל על הכסף שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיות צפורניות חלשות - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ23/02/2012שלום שוש,
הציפורן נוצרת בקפל העור בצידה הקרוב אלינו וצומחת החוצה (דיסטלית). זמן הצמיחה מהקפל עד לאזור בו אנו גוזזים את הציפורן הנו בין 6 חדשים ל 24.
שינויים במבנה קצה הציפורן נוצרים עקב חולשה בעת הייצור בקפל העור הקרוב או עקב החלשת הציפורן ע"י תכשירי לאכה ו"מחזקי" ציפרניים.
שימוש בתוסף תזונה ללא הוכחת חסר לא צפוי להועיל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצע במפשעה - למי פונים?אחת21/02/2012
לפני כשנה היה לי אפצס במפשעה.
במבוכה רבה פניתי לרופא נשים שנתן לי אוגמנטין.
לאחר שהבעיה לא נפתרה הופניתי לכירורג שביצע ניקוז וזה היה כואב מאוד מאוד מאוד!
עכשיו שוב יצא לי פצע גדול מאוד בצד השני של המפשעה.
הוא לא קשה כמו הפצע שהיה לפני שנה, אבל הוא ענק ומציק.
האם אני צריכה לפנות שוב לרופא או שיש סיכוי שהפצע יעבור מעצמו? (אני מורחת פוסיקורט).
ואם לפנות לרופא - האם שוב לרופא נשים או שלרופא עור?מאוד מאוד מביך אותי לפנות לרופא עור, אבל אם זה הדבר הנכון אעשה זאת.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצע במפשעה - למי פונים? - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ23/02/2012פני לרופא עור.
אם מדובר באבסס שהבשיל לפתיחה - אזי תידרש פתיחה כירורגית וניקוז התוכן המוגלתי.
אם מדובר בקשרית שתוכה עדיין מוצק, ניתן לעיתים להשרות ריפוי ע"י טיפול אנטיביוטי.
בכל מקרה, עליך לפנות לבדיקת רופא עור בשאלת אפשרות שאת סובלת מ Hidradenitis suppurativa* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
