פורום מחלות עור, מחלות עור ילדים - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פצע תת עורי בקרקפת
    אנונימית
    11/07/2012

    לפני כחצי שנה הופיעה גולה קטנה בקרקפת שלי. רופא משפחה טען שמדובר בבלוטת שומן ויש לטפל אם יש שינוי..

    לפני כשלושה חודשים היא התנפחה יחד עם הופעת פצעים דומים באיזורי לחץ כמו בשקע הזרוע והמפשעות, נהייתה רכה ונוזלית והכאיבה מאוד.
    היא הגיעה לגודל של שלושה ס״מ קוטר ויצרה נשירה והתקרחות בסביבתה.
    ניקזתי אותה עצמאית ומאז אני מטפלת עם דרמלר פעם ביום לחודש ימים,
    היא הצטמצמה ונותרו ממש מעט נוזלים.

    כרגע אפשר להרגיש את הגולה שהיתה קודם, שהכפילה את עצמה למעשה בקוטר של חצי ס״מ.

    אני חולת אולסרטיב קוליטיס. וכמו כן תופעה זו מאוד מוכרת לי ולאחותי ואחי עוד מגיל ההתבגרות באזור הגב והמפשעה.

    רופא עור שבדק את הזרוע ציין שהדבר קשור למחלה הכרונית והציע לעשות ניתוח.
    הוא לא ראה את הגולה בקרקפת.

    אשמח לחוות דעתכם.
    יתר הפצעים התאחו לחלוטין וזה שבקרקפת לא..
    קבעתי תור לאותו רופא עור. הוא יקרה רק עוד חודש לצערי.
    האם יש משהו שאוכל לעשות עד אז כדי לעזור להורדת הגולה או צמיחת השיער בחזרה?
    אשמח לעצתכם כי אני מאוד מודאגת. תודה!


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פצע תת עורי בקרקפת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פצע תת עורי בקרקפת - תגובה

    ד''ר אריה י. ליפשיץ
    11/07/2012

    אם מדובר בציסטה של בלוטת חלב - אני ממליץ להסירה בניתוח פשוט בהרדמה מקומית כדי למנוע אפשרות של זיהום - הווצרות אבסס, והצטלקות (קירחת) לאחר מכן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גרד מעין "אקסמה" באזור הישבן
    דנית
    05/07/2012

    שלום רב,
    אני סובלת

    מזה כחצי שנה ,באזור הישבן בצד השמאלי בלבד באזור הפנימי שקרוב לפי הטבעת,

    (לא האזור החיצוני של הישבן),מגרוד, עור אדום, ולאחרונה אני רואה שהאזור האדום הופך להיות בעל עור קשה לבן ועם מעין קשקשת.

    התחושה של גרוד , שורף ולא נעים.

    התופעה רק בצד שמאל.

    אני מורחת משחות ששמים לתינוקות כדי למנוע רגישות מהחיתול.

    לפעמים הדבר מקל על הרגשת הגרד.כמו כן משמשת במגבונים ללא בישום כדי להקל.

    שאלותי העיקריות ואודה לתשובה מעבר להצעה ללכת להבדק אצל רופא עור,:

    האם התופעה הזו היא כתוצאה מרגישות לבד של התחתונים?

    יש לזה שם (השערה)?

    והכי חשוב מה הטיפול והאם המישחה שאני מורחת כבר חצי שנה לא גורמת לנזק?

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משחות מדהימות למצבי אקזמה

    תמי
    05/07/2012

    2 משחות מדהימות לאקזמה שהחולים חייבים לדעת על קיומם
    אלו משחות מדהימות .

    תכנסו לגוגל ותקישו - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור
    תגיעו לאתר מחלות עור עולמי עם תמונות .

    לא למרוח סטירואידים כי מהם רק תראו נזקים.

    תמר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גרד מעין "אקסמה" באזור הישבן - תגובה

    ד''ר אריה י. ליפשיץ
    06/07/2012

    עליך לפנות לבדיקת רופא עור, בעיקר בשאלת זיהום פטרייתי של עור העכוזים. הסיכון לכך מוגבר אם את סובלת גם מפטרת עור הרגלים או פטרת ציפרני הרגלים (אנו מסיעים את המחולל מהרגלים כלפי מעלה בעת שאנו לובשים תחתונים או מכנסיים).
    הערה: במקרה כזה, כוון שהמחולל חודר לזקיקי השיער ותכשירים שמורחים על העור אינם חודרים לשם, נדרש טיפול בטבליות להשרות ריפוי. טיפול במשחות יאפשר הקלה זמנית אך לא ריפוי מלא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לתשובה

    דנית
    08/07/2012

    תודה לגבי התשובה,

    אך-

    אני לא סובלת ולא סבלתי מעולם מפיטריה כלשהי בצפורניים או במקום אחר.

    לכן לא ניראה לי שזו הדבקה ממקום אחר בגוף שלי.

    ייתכן שזה משהו חדש. ???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לתגובה לתשובה....

    ד''ר אריה י. ליפשיץ
    11/07/2012

    דנה, האמור בפורום אינו מהווה חלופה לצורך לפנות לבדיקת רופא עור!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקנה
    איימי
    04/07/2012

    שלום,
    אני בת 32, מזה שנתיים וחצי יש לי התקן של מירנה. בשנתיים הראשונות לא היו שום תופעות לוואי מההתקן, אבל לפני כחצי שנה התחלתי לסבול מתופעה חמורה של אקנה בפנים ובגוף. לפני חודש התחלתי ליטול תוסף תזונה המכיל ריכוז גבוהה של ויטמיני B (acnegon), זה גרם להפחתה משמעותית של האקנה אך לא העלים את התופעה לגמרי. השאלה היא האם האקנה יכול לנבוע מההתקן או שהסיבה היא אחרת? האם כדאי לגשת גם לרופא עור לביצוע בדיקות?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אקנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקנה - תגובה

    ד''ר אריה י. ליפשיץ
    06/07/2012

    אקנה אינה "פצעי בגרות" ויכולה להופיע בכל גיל.
    פני לבדיקת רופא עור. אם האבחנה הנה אכן אקנה - הטיפול היחיד שיכול לרפא את המחלה הנו איזוטרטינואין (רואקוטן \ קורטן)
    הסיכוי שההורמונים בהתקן המירנה גרמו לאקנה אינו גדול. עליך לשקול עם הגינקולוג את הוצאת ההתקן והחלפתו בהתקן שאינו מכיל הורמונים. יתכן גם שהאקנה התפרצה לאחר שהתקן המירנה הפסיק להפריש את ההורמון עם הזמן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פטרת
    שיר
    30/06/2012

    שלום רב,
    אני בת 29 וסובלת שנים רבות (!) מפטרת בכפות הרגליים (ובין האצבעות) ובכל ציפורני הרגליים. הציעו לי טיפול בכדורים אך סירבתי בשל הסיכון לפגיעה בכבד. טופלתי בעבר במשחות שהקלו על מצבי, אך כעת חזר המצב לקדמותו ואני סובלת מחתכים בין האצבעות ומגירודים נוראיים ! בנוסף השתמשתי בלק לציפורניים "לוסריל" אך לא חל כל שינוי במצב הפטרת. כעת המליצו לי על לק נוסף לטיפול בפטרת הציפורניים "Mycoster 8%". מה הסיכויים להעלמת הפטרת בשימוש בלק הזה? האם אוכל לקבל המלצות נוספות להעלמת פטרת הציפורניים (מה בנוגע לטיפול בלייזר? ) ?
    בנוגע לפטרת בעור אני מבינה שנותר רק להמשיך בשימוש במשחות?
    ועוד שאלה: בשימוש בלק Mycoster 8% (שימוש יומיומי) האם בכל פעם שאני מורחת את הלק, עליי להסיר מהציפורניים את הלק הקודם? (לא רשום זאת בהוראות השימוש, אבל זה נראה הגיוני..) בנוסף זכור לי שבשימוש ב"לוסריל" לכל מריחה היתה ערכה לשימוש חד פעמי. לעומת זאת בלק Mycoster 8% יש מברשת רב פעמית. אם כך, זה לא מוריד את הסיכויים להחלמה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פטרת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פטרת רגליים וצפרניים המלצה

    בני
    30/06/2012

    לא ממליץ לך על לייזר כי העלות גבוה הפטרת חוזרת.
    לייזר לא יעיל לכף הרגל כי ממנה באה ההדבקה לצפרניים.
    לפטרת כף הרגל יש נטייה כרונית ולא תוכלי להעלים אותה גם אם תקחי כדורים.
    אני נמצא כעת בטיפול אלטרנטיבי שמכיל משחה וכמוסות צמחיות שאני שותה
    וכבר חודש שאין לי פטרת ברגל בכלל !!!
    סבלתי קשה מהגרודים שלה.
    הטיפול לא זול אבל שווה כל אגורה לעומת מה שקבלתי מרופאי עור.
    את רצונך בפרטים של הטיפול אז תחפשי בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור
    זה אתר האינטרנט של המטפל.

    בברכה
    שרון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גירודים במפשעה ובאיבר המין
    דורי מוריק
    28/06/2012

    שלום, שאלתי את השאלה בפורום אחר אבל לא קיבלתי תשובה. לעצם העניין, אני בן 31 ומגיל 12 אני סובל מגירוד בחלק הימני של המפשעה (לעיתים נדירות בחלק השמאלי) וכן בחלק האחורי של איבר המין .מגיל זה והלאה החלפתי שני רופאי עור, שייעצו לי תמיד לרכך את המקום בעזרת משחות שונות,כשהפסקתי באופן יזום טיפול כלשהו, ולו רק לימים ספורים, האזור נהיה אדום ומגורה יותר. בתקופה האחרונה, המשחות כבר לא אפקטיביות והגירודים נהיים בלתי נסבלים!.
    מהי הסיבה לרגישות כל כך ממושכת ומהי דרך הטיפול הנכונה למקרים שכאלה?
    אבקש עצה בדחיפות המירבית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גירודים במפשעה ובאיבר המין - תגובה

    ד''ר אכי פרידמן
    29/06/2012

    כדאי קודם לאבחן את הבעיה וזאת לא ניתן לעשות באינטרנט.
    גש לרופא עור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גדול מעל מצח
    דודו
    27/06/2012

    יצא ברש לפני 4 חודשים הוציאו חנקן
    חזר אותו מקום יותר גדול
    מה זה רוצה רופא שוב חנקן ?


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גדול מעל מצח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גדול מעל מצח - תגובה

    ד''ר אכי פרידמן
    27/06/2012

    גש לרופא עור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לתשבתך תדה רבה

    דודו
    27/06/2012

    הוא עשה חנקן !?
    רפא עור !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לתגובה

    ד''ר אריה י. ליפשיץ
    11/07/2012

    פנה אליו שנית להערכה חוזרת. יתכן שצריך להפנות אותך לכריתה כירורגית של הנגע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כוויות בעקבות טיפול בלייזר
    גולשת
    26/06/2012

    ביום חמישי עברתי טיפול להסרת שיער בלייזר במפשעה. הטיפול עצמו לא כאב יותר מהרגיל אבל כבר עם סיומו חשתי בצריבה חזקה מהרגיל, המטפלת אמרה לי למרוח אלו וורה. אחרי הטיפול נשארו לי כתמים חומים באזור באזור ויש לחלקם מרקם של פצע. אין לי דלקת ואין לי מוגלה והצריבה הפסיקה כעבור יומיים. עכשיו מתחיל לגרד לי קצת. היום הייתי אצל רופא עור שאמר לי שמדובר בהיפר פיגמנטציה, כתוצאה משימוש מוגזם בלייזר, ושיקח זמן עד שזה יעבור. הוא רשם לי משחה בשם fucicort ואמר שהיא נועדה למנוע דלקת. שכחתי לומר לו שיש לי בבית ביאפין. האם זה תחליף ראוי? מה לגבי הכתמים החומים? מטריד אותי שהם לא ירדו. מה אפשר לעשות? תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כוויות בעקבות טיפול בלייזר - תגובה

    ד''ר אריה י. ליפשיץ
    06/07/2012

    כוויה הנה תופעת לוואי שכיחה לטיפול הסרת שיער באנריית אור.
    פיגמנטציה צפויה לאחר החלמה של כוויה כנ"ל וברוב המקרים היא תיסוג עם הזמן - במהלך שבועות עד חודשים לאחר ההחלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוסקולום
    אנונימי
    24/06/2012

    שלום,

    הרופא אבחן אצלי מוסקולום באמות.
    הוא עשה לי צריבה במקום + רומל 3 שבועות פעם בלילה.
    לאחר 3 שבועות לבוא לבדיקה.
    שתי שאלות:
    א) ראיתי שהמוסקולום התפתח לגפיים העליונות לאחר הביקור אצל הרופא אז התחלתי לשים את הרומל גם שם. האם צריך לעדכן אותו בנושא?
    ב) בשתי מקומות ההגנה הראשונית של העור הוסרה בעקבות הרומל וכל פעם שאני שם רומל במקום שם מתגלד פצע מחדש. האם להפסיק לשים רומל במקום עם הפצע? או להמשיך בגלל המוסקולום?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מוסקולום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכוונה למולוסקום כמובן

    אנונימי
    24/06/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממליץ לך על משחות שמחסלות מולוסקום

    שגיא
    25/06/2012

    בוודאי שהמולוסקום יתפשט.
    כי כל הסרה שלו כפי שרופא העור עושה גורמת לו להכפיל את עצמו.
    מה עושים ?
    מה שאני עשיתי.

    תכנס לגוגל ותחפש - מולוסקום טיפול

    תגיע לאתר מחלות עור אלטרנטיבי אצלו קבלתי משחות שחיסלו לי את המולוסקום.

    אל תתבלבל - הכוונה לא לטיפול הומאופטי של כרמית ברלין שאין לו שום תועלת.

    שגיא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוסקולום - תגובה

    ד''ר אכי פרידמן
    29/06/2012

    התופעה היא ויראלית ולכן מדבקת.
    אין לטפל בורומל על עור פצוע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוסקולום

    תמי שרעבי
    12/07/2012

    שלום,
    לבני הצעיר, בן שמונה וחצי יש מוסקולום.
    זה התחיל מאחד בעורף. הלכנו לרופא עור שטען כפי שנכתב כאן שזה ויראלי ואין מה לעשות. נתן לנו את הנוזל הזה שנכתב כאן בהודעה למעלה, אך ללא הועיל..
    מאז הגוף של בני התמלא בעוד רבים כאלה. היינו שוב אצל הרופא וטען אותו דבר. טען שאין מה לעשות, שהוא יכול לשרוף את זה אבל חבל כיוון שזה יגדל מחדש.
    אני מבקשת להבין עלי לתת לגופו של בני להתמלא בכאלה עד שאלוהים יודע מתי זה יפסיק? אם בכלל? האם אין שום דרך לטפל בזה או לפחות לעצור את יציאת החדשים??אדמח לתשובה.
    תודה רבה,
    תמי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למולוסקום יש ריפוי

    דנה
    14/07/2012

    תמי
    על גוגל שמעת ?
    אם לא שמעת את צריכה לבקש עזרה ממישהוא שמבין בזה.

    את צריכה להכנס לגוגל ולהקיש שם - טיפול במולוסקום

    תקבלי את האתר של המטפל שפיתח את המשחות למולוסקום
    שהם משחות מדהימות ברמה עולמית ואז הבן שלך לא יסבול יותר מהמחלה הזו.

    תפעלי במקום לקטר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דרמוקוסמטיקה
    אילנית
    23/06/2012

    הי, שמעתי שעדיף להשתמש בקרמים דרמוקוסמטיים מאשר בקרמים רגילים, האם זה נכון? האם תוכלו להמליץ על חברה טובה מתחום הדרמוקוסמטיקה? תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דרמוקוסמטיקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דרמוקוסמטיקה - תגובה

    ד''ר אכי פרידמן
    29/06/2012

    ההנאה והיעילות של קרמים שונים הינה פרטנית ואישית וקשה להגדיר קטגוריות בענינים שכאלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עור הפנים
    מיכל
    22/06/2012

    שלום, רציתי לדעת האם שימוש בשעווה חמה למיקרוגל שאינה מיוחדת לעור הפנים, עלולה להזיק לו בעת הסרת שיער באמצעותה?
    כמובן שזה נעשה כאשר השעווה ברמת חום סבירה שאינה יכולה לגרום כוויה. אך רציתי לדעת האם שימוש בשעווה מסוג כזה יכולה לגרום לנזקי עור.. לדוגמה כמו פיגמנטציה וכו' או שאין קשר בין השניים?
    אודה לתשובות!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עור הפנים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עור הפנים - תגובה

    ד''ר אריה י. ליפשיץ
    06/07/2012

    השימוש בשעוה לתלישת שיער כרוך גם בתלישת שכבת העור החיצונית היבשה. זו עלולה לגרום לנזקים בעור: כווית שפשוף, פיגמנטציה, אודם (עקב הרחבת כלי דם שכרוכה בריפוי כווית השפשוף) ועוד.
    אני מציע להעדיף מכונת תלישה, חוט וכיו"ב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שפשוף באבר המין
    אורי
    22/06/2012

    שלום.
    אני בן 60 ואשתי בת 50 .
    לאחר קיום יחסים מין בלבד העור החיצוני באבר המין שלי אדום עם כתמי שפשוף אדומים כמו כוויות .
    האם יכול להיות יובש נרתיקי של אישתי ?
    השתמשנו בשמן שקדים ואולי שמן השקדים גורם לי לכוויות בעור ?
    התופעה לא קיימת תמיד , אבל היא קיימת .
    מה לדעתכם הסיבה לכך .ומה דרך הטיפול .

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שפשוף באבר המין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שפשוף באבר המין - תגובה

    ד''ר אריה י. ליפשיץ
    06/07/2012

    נסו שימוש בג'ל K-Y או בג'ל אחר המיועד לסיכוך הנרתיק. שקול גם שימוש בקונדום לפרק זמן מסויים, בנוסף לג'ל הסיכוך.
    בכל מקרה, פנה לבדיקת רופא עור לוודא שאכן מדובר בנגעי שפשוף ולא בבעיה אחרת וכן שקלו פנייה ליעוץ מיני לגבי קיום יחסי מין בגיל המעבר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למי לפנות
    דן
    20/06/2012

    שלום רב
    האם תוכלו ? או משהו אצלכם? לזהות נזק של יצור כלשהו לרגל שלי
    .תמונה מצורפת של נקודות דקירה? או? ??אינני יודע וגם אנטימולוגים לא
    נתנו לי תשובה. אני פנסיונר בבית לא נשרט ולא נפצע . וזה הקיץ השני ששמתי לב לסימן הזה בשוק קרוב לקרסול .לא מרגיש כלום זה לא מגרד לא כואב ומתאחה אחרי כמה שבועות ומופיע פיתעום עוד פעם מחדש .י כל החורף לא היו סימנים כאלו.

    תודה מראש


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    למי לפנות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למי לפנות - תגובה

    ד''ר אריה י. ליפשיץ
    06/07/2012

    מראה הנגעים מחשיד לנזק עצמי מגרד לאורך מחפורת בעור שיוצר קרציון הסקבייס.
    פנה לבדיקת רופא עור בשאלת סקבייס או אחר.
    אפשרות אחרת הנה התקדמות של זחל של חרק שחודר לעור בעת שהות על חופים מועדים לכך בדרום מזרח אסיה, דרום אמריקה או אפריקה (מכונה Larva migrans)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אודם בגב כף הרגל, מה זה?
    דן
    20/06/2012

    שלום

    בשבועות האחרונים התחיל אודם בגב כף הרגל תמונה מצורפת . זה התחיל באודם באצבע אחת בלבד ואחרי שבוע או יותר שלא טיפלתי התפשט לרגל . שמתי לפני כמה ימים כל ערב ספיריט ווידפילד והאודם באצבע עבר. היום התחלתי גם ספירט בערב וציקלודרם בצהרים לגב הרגל אני כל היום בנעל סגורה עם גרביים.
    האם מעין פטרייה שהתפשטה והתנחלה בעקבות שהרגליים רותכות בשבועות האחרונים שהחל הקיץ ?
    יש עצה טובה משלי?
    תודה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אודם בגב כף הרגל, מה זה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה זה? - תגובה

    ד''ר אכי פרידמן
    29/06/2012

    ייתכן שמדובר בפטריה, גש לבדיקה אצל רופא עור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרחות בראש, כיצד למנוע?
    ליאור
    20/06/2012

    שלום לכל הד"ר,
    אני כבן 53, לאחרונה אני סובל מגירודים, עיקצוצים ואי נוחות בחלקים בקרקפת וכתוצאה מכך לאחר מס' ימים נוצרים לי קרחות (זה התחיל מקרחת אחת) שבהם זה נראה (ע"י אישתי והילדים) ומרגיש כאילו ממש נאכל הראש ולא ייגדל לי שם שיער.
    הלכתי לרופא עור שעשה לי גם ביופסה, ורשום לי אחרי הבדיקות מעבדה שזה כנראה ליכן פלנופילאריס- Lichen planopilaris , לאחר בירור קצר באנטרנט הבנתי שזה נדיר ולא מצאתי טיפול מומלץ למניעה והחלמה של זה.
    אני מאוד לחוץ כתוצאה מזה וזה הדבר היחידי שמעסיק אותי במהלך היום.
    כיצד אני מונע את ההתפשטות הקרחות בראש?
    האם אפשר להכנס לבריכה ולים ?
    האם ראש חשוף לשמש זה מסוכן או עדיף לשים כובע?
    האם זה מדבק?
    והכי חשוב: כיצד אני מטפל ומרפא את הבעיה?
    הרופא הפנה אותי לבה"ח, ורציתי להתייעץ וכיצד להתנהג עד שאגיע לתור שנקבע לי שם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קרחות בראש, כיצד למנוע?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרחות בראש, כיצד למנוע? - תגובה

    ד''ר אכי פרידמן
    29/06/2012

    אין הרבה מה לעשות כנגד התופעה אולם היא אינה מסוכנת ואינה מדבקת (הכל בכפוף לנכונות האבחנה).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסרת נקודת חן על הבטן בזמן הריון
    רונן
    20/06/2012

    שלום,
    אני ואישתי היינו היום אצל רופאת עור לבדיקה, שבסיומה הרופאה המליצה לאישתי להסיר בניתוח נקודת חן בעלת שני גוונים של צבע חום שנמצאת על ביטנה (7 ס"מ אלכסונית מטה שמאלה מהפופיק).
    אישתי כרגע בהריון, בשבוע 19 להריונה!
    שאלתי היא, האם כדאי להסיר את נקודת החן כרגע, בזמן הריון? או שכדאי להמתין לאחר הלידה?
    האם חומר ההרדמה / הניתוח יכול להשפיע בדרך כזו או אחרת על העובר?
    האם ישנו חומר הרדמה מקומית שכדאי להימנע ממנו בזמן הריון?

    אודה לכם על תשובתכם המהירה,
    בברכה, רונן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסרת נקודת חן על הבטן בזמן הריון - תגובה

    ד''ר אכי פרידמן
    29/06/2012

    ראת תשובתי בפורום השני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום