מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גרד באיזור פי הטבעתנועה20/02/2012
שלום,
כבר כמה חודשים שאני מרגישה סוג של גירוד מטריד בין פי הטבעת לאיבר המין. לפעמים זה לא מורגש ולפעמים חוזר ומאוד מציק
רציתי לדעת ממה זה יכול להיות? (יש לציין שלא קיימתי יחסי מין עם גברים).
זה מרגיש לי כמו פצעון פתוח, מה זה יכול להיות? ואיזה טיפול יכול להתאים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרד באיזור פי הטבעת - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ23/02/2012אם מדובר בגרד שגובר בעיקר בשעות הערב שלפני השינה או בשעות הבוקר המוקדמות בעת שאת מקיצה - יש לשלול אפשרות שאת נגועה בתולעי קרס. הטיפול בבעייה זו הנו פשוט ביותר.
המלצתי: פני לרופא המשפחה לברר אפשרות זו ואולי אף לשקול טיפול מתאים כדי לשלול בעייה זו.
מעבר לכך, שיקלי פנייה לרופא עור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קונדילומהדני20/02/2012
שלום רב,
אשמח לשמוע את דעתכם.
בן 36.
לפני 4 שנים התגלתה אצלי קונדילומה בפי הטבעת.
העניין טופל על ידי רופא שנתן קונדילוקס.
מאז, פעם בשנה בערך מופיעים לי קונדילומות קטנות באיבר מין שמטופלות על ידי רופא העור בשריפה (בקור) ובתכשיר קונדילוקס (וחוזר חלילה)
אישתי ואני מקיימים יחסי מין מלאים אחת לשבוע בערך.
האם מצב זה שחוזר מידי שנה יכול להוות לאישתי סיכון בריאותי?
תודה רבה
דני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קונדילומה - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ23/02/2012אכן כך דני,
יתכן שאשתך נדבקה ומדביקה אותך בכל פעם מחדש.
עליכם לעבור לקיום יחסי מין מוגנים למשך לפחות 6 חדשים אחרי הפעם האחרונה בה נדרש טיפול עבור אחד מכם.
כמו כן על אשתך לפנות לבירור גינקולוגי בשאלת נגיעות של דרכי המין שלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציפורן וגם ורסיקולורדרור20/02/2012
שלום,
אני בן 18, לא ידועה רגישות לתרופות.
הציפורן בבוהן הרגל שלי חטפה מכה רצינית לפני 3 שנים ומאז פיתחה זיהום, כעת היא נראית גרוע ונוטה ליפול. בבדיקה נמצא שיש באזור חיידק וגם פטרייה. רופא עור רשם לי
תרופה לחיידק ciprofloxacin 500 mg לעשרה ימים (פעמיים ביום)
ותרופה לפטרייה terbinafine 250 mg לשלושה חודשים (פעם ביום)
האם להתחיל לקחת את התרופות במקביל?
האם מותר לי לעסוק בפעילות גופנית מאומצת, להיחשף לשמש?
מה הסיכויים שהציפורן תתחדש אחרי שתיפול? (היא כבר 3 שנים באותו מצב)
יש לי גם ורסיקולור (פטריית שמש) האם הכדורים עשויים לסייע גם לזה?
תודה רבה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציפורן וגם ורסיקולור - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ23/02/2012שלום דרור,
להלן שאלותיך ותשובותי:
1.
שאלתך: האם להתחיל לקחת את התרופות במקביל?
תשובתי: לא ידוע לי על תגובה צולבת בין שתי התרופות הנ"ל.
2.
שאלתך: האם מותר לי לעסוק בפעילות גופנית מאומצת, להיחשף לשמש?
תשובתי: למיטב ידיעתי נטילת התרופות הנ"ל אינה כרוכה במגבלות כאלה
3.
שאלתך: מה הסיכויים שהציפורן תתחדש אחרי שתיפול? (היא כבר 3 שנים באותו מצב)
תשובתי: אם מדובר בזיהום פטרייתי אזי הסיכוי לריפוי הציפורן גדול. מאידך אם הטראומה גרמה למום נרכש אזי הציפורן עלולה להראות מעוותת גם אחרי הריפוי
4.
שאלתך: יש לי גם ורסיקולור (פטריית שמש) האם הכדורים עשויים לסייע גם לזה?
תשובתי: טרבינפין אינה תרופה יעילה לטיפול בוורסיקולור. כנראה שעליך לטפל בשמפו נגד פטריות (אגיספור או ניזורל). הוועץ בכך עם רופא העור שלך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי קונדילומה חוזרתאבי20/02/2012
שלום,
לפני חודשיים בערך גילתי שיש לי קונדילומה על איבר המין והלכתי לרופא עור, היא נתנה לי קונדילוקס השתמשתי עם זה כמו שנאמר לי ובאמת היבלות שהיו על איבר המין נפלו אבל לאחר כמה ימים שוב גילתי שחזרו אז השתמשתי שוב עם התמיסה שוב הסיפור חזור חלילה
האם זהו מצב תקין האם עלי להמשיך לשים את התמיסה לפי ההוראות שהרופאה נתנה לי ופשוט בשלב מסויים הקונדילמות יעלמו לגמרה או ששוב עלי ללכת אליה ולמה זה קורה שהן חוזרות בכלל???
תודה
שבוע טוב....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי קונדילומה חוזרת - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ24/02/2012שלום אבי,
1. אני ממליץ לך לפנות שנית לרופא\ת העור שלך ושיקלו יחד אופציות טיפול אחרות (כואבות יותר כנראה)
2. על בת הזוג שלך להיבדק אצל גינקולוג ולטפל בנגעים אם קיימים אצל
3. עליכם לקיים יחסי מין מוגנים עד לפחות 6 חדשים לאחר שלא מגלים אצל שניכם נגעים חדשים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם מחלת עור זיהומית או סביקס?קרן20/02/2012
שלום רב,
אבי כבן 78. חולה לב מזה 10 שנים ובשנה האחרונה החל אף לסבול מאי ספיקת כליות. מזה כ-2שנים סובל מגירודים עזים בגב. שגרומים לו לגרד בלי סוף ואף לפצוע את עצמומ בשריטות חמורות בגב וברגלים. היינו מס' פעמים אצל מס' רופאי עור בכירים שטענו שזוהי פטריה ונתנו כול מיני משחות לטיפול במהלך היום כדי להשכיח את התופעה. חל שיפור קטן במהלך השנה. תופעות הגרד נעלמו במקצת אך הסיממנים לא נעלמו. אבי ניסה את כול המשחות האפשריות ביום ובלילה אך ללא הועיל. התופעה המשיכה והחמירה.
בביקור האחרון שאבי היה אצל רופא עור בכיר. הרופא טען שאולי התופעה הזו נגרמת כתוצאה מהתרופות הרבות ללב שאבי נוטל באופן קבוע, והמליץ לפנות לרופא המשפחה כדי שינסה לווסת את המינון או אפילו לנטרל תרופה אחת. וזאת כדי לציין לאחר שאמר באלו המילים" אני באמת לא יודע מה להגיד לך... זוהי תופעה מוזרה".
לפני כחודש אבי אושפז לשבוע בבית חולים כתוצאה מאי ספיקת כליות. והיום חזר שוב למחלקה מאותה סיבה. רק שהיום רופא שבדק אותו במיון ( רופא פנימי) טען שהתופעה שיש לאבי זוהי סביקס. האמת שעד רגע זה לא חשבנו על הכיוון הזה פשוט מהסיבה הפשוטה שאין בדקו אותו עד עכשיו.
אם כן זוהי הבעיה. ( או שמא זוהי מחלת עור זיהומית אחרת כתוצאה ממחלה כלייתית?)
מה עלינו לעשות? כיצד לטפל?. האם ניתן לעצור את ההתפשטות ע"י טיפןל חזק ומסיבי שלא יפגע באבי בשלב זה כשהוא מטופל בבית חולים? .
נא תשובתכם, תודה!
קרן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם מחלת עור זיהומית או סביקס? - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ24/02/2012סקבייס הנה מחלת עור מגרדת שנגרמת ע"י חרק טפיל זעיר (מיקרוסקופי) שחי בין שכבת תאי הקשקש המתים על פני העור ובין שכבת התאים החיים שתחתיה (בתוך האפידרמיס).
המחלה ניתנת לטיפול בקלות יחסית ע"י משחות
הסיכון להדבק בסקבייס מוגבר במאושפזים בבתי חולים, חוסים בבתי חולים סיעודיים ובדיור מוגן (ביחוד אלו הנזקקים לעזרה סיעודית)
יש לזכור שחולי אי ספיקת כליות עלולים לסבול מהפרעת גרד שאופיינית לאי ספיקת כליות. הגרד מייצר סימנים דומים לסקבייס ונדרש נסיון (ומומחיות) להבדיל ביניהם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרפס בשפתייםאמא מודאגת19/02/2012
לחמתי יש הרפס לפעמים בשפתיים, אם היא שמה לביתי בת ה-3.5 אודם שבו השתמשה, האם היא יכולה להידבק? ואיך אני יכולה לבדוק את זה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרפס בשפתיים - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ19/02/2012בתך צפויה להדבק בהרפס השפתיים בדרך של הדבקה טיפתית (כמו כל מחלות דרכי הנשימה העליונות) במסגרת החינוכית בה תלמד בין הגילים 3-8.
מכל מקום, תיאורטית - קיים סיכון להדבקה באמצעות שימוש בחפצים שנושאים את הוירוס (כולל השפתון)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סליחה , תמונה יותר טובה ועוד משהואין לי שם18/02/2012
הפצע הוא קשקשי , מחוספס, אני אלך לרופא אבל אני חושבת שזה לחינם .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סליחה , תמונה יותר טובה ועוד משהו - תגובה
ד''ר אהוד סופר19/02/2012ראי תשובתי לעיל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע טובאין לי שם18/02/2012
אני בלחץ כי כבר שנים מופעים אצלי פצעים בעור .
ללא שום סיבה מופיע לי פצעים באיזורי האוזניים (היום מאחורי האוזן ) , החלק העליון של החזה , (היכן שיש בחולצה את המחשוף ), על הפנים והיום שני פצעים שכבר אצלי שלושה שבועות לפחות , אם לא יותר , אחד מתחת לסנטר, ואחד מאחורי האוזן .
שמתי פולידין , וזה לא עזר , הם מגיעים משום מקום , בדרך כלל לא מגרדים, בצבע אדון או אדום כהה כבמרכז יש נקודה אדומה בצבע חזקץ
העור הוא קשקשי לא חלק בכול מקרה , ואני נוטה לקלף אותו.
אני יודעת שזה לא בריא , ואולי זה מקשה על הפצע להרפיא אבל גם מבלי שאני מגרדת הוא ישנו.
ובשלושה שבועות , בעזרת גירודים וקילוף הוא גדל ץ
יש לי תסמונת בארט תאים טרום סרטניים בוושת . אני לא יודעת אם יש קשר
בבקשה בבקשה אשמח אם תוכלו להרגיע אותי
תודה ושבוע נהדר לכם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבוע טוב - תגובה
ד''ר אהוד סופר19/02/2012שלום רב,
אין ברירה אלא לפנות למומחה לרפואת עור לאנמנזה, בדיקה קלינית מדוקדקת, אבחנה וטיפול בהתאם.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סבוריאה בחורף!זוהר18/02/2012
שלום,
יש לי סבוריאה באזור הפנים כבר מספר שנים, בעיקרון זה מאוד בולט בחורף, ובקיץ זה כמעט נעלם.
השאלה שלי היא האם אני יכולה להשתמש בקרם סבוקלם (המליצו לי עליו, אמרו שזה עוזר) רק בתקופת החורף, וכשהשמש והקיץ חוזרים אני יכולה להפסיק להשתמש? זה בסדר? אני לא רוצה לפתח תלות בקרם הזה.
יום טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרם סבורם הכי טוב בעולם לסבוריאה
אורן18/02/2012קרם סבורם הוא הדבר הכי טוב בעולם לסבוריאה
לדעתי אין לו תחליף .
הוא קיים ב 3 סוגים שצריך למרוח לפי ההוראות
והעור נראה מדהים.
חפש בגוגל – קרם סבורם
תגיע לאתר של המטפל שפיתח אותו
ויש שם המון תמונות המחשה של הטיפולים שאין דבר כזה בכל העולם.
לגבי סבוקלם זה לא יותר מקרם לחות
הוא לא מגיע לעשירית מהרמה של קרם סבורם ואין לו את ההשפעה
המדהימה של קרם סבורם לסבוריאה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
זוהר18/02/2012תודה רבה אני אבדוק!
זה עדיין לא עונה על השאלה שלי? האם אני יכולה להשתמש בקרם רק בחורף כשהמצב מחמיר, ואז באביב להפסיק? אני לא רוצה לפתח תלות בקרם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא תלוי ברצונות שלך
אורית18/02/2012סבוריאה זו תופעה כרונית שלא שואלת
אותך מתיי להופיע.
היא יכולה להופיע הכל רגע אז מטפלים בה
כמו שאני עושה כי אני במקרה גם סובלת מסבוריאה
ומשתמשת בקרם סבורם שאוזכר כאן
שהוא בעניי המצאה עולמית לסבוריאה במקום המשחות
עם הסטירואידים שהיו רושמים לי רופאי עור ורק הזיקו לי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מבינה את זה...
זוהר18/02/2012אני מבינה שאני לא צריכה להשתמש בקרם רק בתקופה מסוימת, אלא כל פעם כשהמחלה חוזרת.
אני אומרת שאם המחלה מתפרצת אצלי רק בחורף, האם זה בסדר להשתמש בקרם סבוקלם באופן זמני רק בחורף? או שאני חייבת להשתמש כל השנה גם כשהמחלה לא מתפרצת? האם אני מפתחת תלות בתכשיר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסבוריאה בחורף! - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ19/02/20121. כן. כעיקרון ניתן לטפל בסבוריאה רק בתקופות ההחמרה
2. אין אפשרות "לפתח תלות" בסבוקלם. זהו תכשיר קוסמטי המכיל מיצוי של צמח האלוברה. בכל מקרה - תכשיר זה עבר מחקר רפואי כפול סמיות טוב ויעילותו פורסמה בעיתון רפואי מכובד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין תחליף לקרם סבורם
אורן19/02/2012קרם סבקלם זה לא יותר מתכשיר לחות
שלא מזיז לסבוריאה.
מאז שהתחלתי להשתמש בקרם סבורם
אין זכר לסבוריאה.
תחפשו בגוגל ואל תתצלו .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
זוהר19/02/2012תודה רבה על התשובה דוקטור!
הבנת בדיוק מה שאלתי וענית בצורה ממוקדת ומקצועית, אני מאוד מעריכה את זה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צינור השופכהאייל18/02/2012
שלום ד"ר
האם קונדילומה בצינור השופכה זה דבר שכיח?
נהוג לבדוק את צינור השופכה לכל מטופל שיש לו קונדילומה חיצונית ?
ולמה רופא עור לא שולח מטופלים להיבדק אצל אורולוג?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צינור השופכה - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ19/02/2012במקרים של קונדילומה בצינור השופכה בגברים - מדובר בנגיעות של מוצא הצינור והמבואה. אלו אזורים שניתן לראותם גם ללא בדיקה חודרנית במכשירים אורולוגיים ולכן לא מפנים לבדיקת אורולוג בכל מקרה של קונדילומות בגברים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניקוז שלפוחיתנדב17/02/2012
שלום רב,
הלכתי היום לרופא העור שלי בנוגע לשתי שלפוחיות/פטריות שצמחו לי על היד.
הוא צרב לי את שתיהן בחנקן וכמובן שכעבור כמה שעות, הן התנפחו.
השאלה שלי היא כזאת, הרופא אמר שאחרי בערך יומיים, אפשר לנקז/לפוצץ אותן.
איך אני עושה זאת? אני יודע שאפשר לנקז עם מחט אבל זה רק בשביל שיצא הנוזל. אני צריך שתתקלף המעטפת שעליה השלפוחית (הלא נעימה לעין). האם אפשר לקלף את העור?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניקוז שלפוחית - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ19/02/2012המלצותי:
1. אם הבועות אינן מפריעות - עדיף להשאירן שלמות עד שיתייבשו ויתקלפו מעצמן
2. אם הבועות מאוד מפריעות לתיפקוד - מומלץ לפנות לאחות לפקיעתן וחבישה עם תמיסת יוד או משחת יוד למניעת חדירת זיהום חיידקי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קשקשיםנטע17/02/2012
שלום
התחלתי להחליק את השיער עם פן ומאז יש לי קשקשים ברמות מטורפות בשיער הם לא מגרדים ואין אדמומיות אבל הם גדולים וחלק מהם ממש נדבקים לי לשורשים של השיער ואני פשוט צריכה לגרד אותם בעצמי כי אם אני מעבירה את היד בתוך השיער מרגישים אותם
יש לי עור שומני בקרקפת בלי שום קשר
האם זה בגלל הפן שמיבש את הקרקפת או שזה סבוריאה?
תודה רבה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קשקשים - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ19/02/2012שלום נטע,
1. הנטייה לקשקשת הקרקפת הנה תורשתית
2. הבסיס לכל צורת טיפול בקשקשת הקרקפת הנו חפיפה יומית.
אם, כפי שאני מניח, הרגלי התיספורת שלך (פן) כרוכים גם בהפחתת תדירות החפיפה כדי לשמר את תוצאות הפן אזי צפויה הנטייה לקשקשת הקרקפת לגבור
בכל מקרה - אני ממליץ לך לפנות לבדיקת רופא עור לבירור התופעה והמלצות מתאימות לניהוג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בליקחת רואקוטןנועם16/02/2012
אחרי 7 חודשים שאני לוקח את הכדורים במינון 40 מיליגרם יוצאים לי שחורים שאחרי יום יומים הופכים לפצעים בתידרות גבוהה והכתמים עדין אדומים וחזקים ועדיין גודל פצעים חשבתי שזה מהתזונה למרות שאני שומר על תזונה בריאה ועשיתי 3 ימים צום שתיתי רק מים בלי שום אוכל ולא עזר עדין גדל מה עושים במצב כזה אם יש עוד טיפול אחרי רואקוטן ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה בליקחת רואקוטן - תגובה
ד''ר אכי פרידמן16/02/2012יש לשפוט את תוצאת הטיפול ברואקוטן כשלושה חודשים לאחר סיום הטיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לגבי כאבים בנרתיקשיר16/02/2012
שלום, לפני 3 ימים התחיל לי גרד וצריבה בנרתיק, מזכיר את התסמינים של דלקת פיטריתית שמידי פעם יש לי, אז התחלתי להשתמש באגיסטן נרות ומשחה, הגרד עבר אבל פתאום הרגשתי מעין בליטה אחת כמו עקיצה רחבה שקצת כואבת על השפתיים החיצוניות בנרתיק והתחלתי לחשוש האם זה יכול להיות הרפס??? או אולי משהו אחר??? אשמח לתשובה בהקדם האפשרי, תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לגבי כאבים בנרתיק - תגובה
ד''ר אכי פרידמן16/02/2012גשי לרופא עור או נשים לאבחון וטיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת נקודות חןחנה15/02/2012
האם כאשר אני הולך לרופא עור מספיק שאני אראה לו את כל נקודות החן שאני מכיר בגוף שלי, או שאני ממש צריך להתפשט לגמרי ולתת לו לחפש לבד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת נקודות חן - תגובה
ד''ר אכי פרידמן16/02/2012כדאי להתפשט.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
