מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מחלת עור לא ברורהאיציק10/05/2012
דר שלום
בן 26 בריא ללא תרופות או מחלות
על הגב הופיעו לי נגעים לא ברורים.
מה זה יכול להיות .
אודה לעזרתך.
צרפתי תמונה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחלת עור לא ברורה - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ16/05/2012שלום איציק,
לא ניתן ליעץ לך בהקשר לבעייתך באופן מוסמך על סמך נתונים כמו אלו המצורפים מעלה.
ליעוץ מוסמך לבעייתך נדרשת בדיקה קלינית.
פנה בהקדם לבדיקת רופא עור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעים בגב עליון מאז הגיוס לצבאגבי10/05/2012
ביתי התגייסה לפני יותר מחצי שנה.
זמן קצר לאחר הגיוס הופיעו לה פצעים בגב העליון מתחת לצוואר שלא נעלמו עד היום.
הפצעים המציקים לה ונראים לא יפה.
טיפול במשחות וכדורים למינהם לא עוזר, בדיקות אלרגיה לא אבחנו דבר.
בעבר סבלה ביתי מאסתמה של העור.
ביתי מטופלת אצל רופאת עור צבאית שלא מצאה לה בנתיים פתרון.
אשמח לשמוע רעיונות חדשים לפתרון הבעייה.
כל טוב,
גבי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצעים בגב עליון מאז הגיוס לצבא - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ16/05/2012שלום גבי,
נדרשת בדיקה לצורך יעוץ מוסמך לבעיית בתך.
עליה לבקש מרופאת העור הצבאית להפנותה ליעוץ נוסף מול פורום מייעץ במרפאת העור הצבאית או במרפאת עור של אחד מבתי החולים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רואקוטן גב מינוןמשה כהן10/05/2012
שלום אני בן 20 ומשקלי 65 ק"ג. אני נוטל רואקוטן במשך 4 חודשים במינון 60 מ"ג ליום. ובשבועיים האחרונים הגדלתי את המינון ל65 (יום 60 ויום 70) בהמלצת הרופא. האקנה שלי הייתה בגב ולא היו לי פצעים על הפנים לפני הטיפול רק על הגב. כרגע הגב שלי חלק ונשארו רק סימנים שהבנתי שיעלמו עם הזמן. הבנתי שטיפול ברואקוטן אמור להיות 120 מ"ג לקילו כלומר 65*120) ואני כבר הגעתי ל121. בעוד חודש אני אמור לצאת למשלחת תגלית ומן הסתם ניחשף המון לשמש.
השאלה שלי היא האם אני כבר יכול להפסיק לקחת את הכדורים כי הגעתי למינון הרצוי. ואם חודש אחרי שאפסיק את לקחת את הכדורים אפשר יהיה להיחשף לשמש כמו לפני הטיפול ולשתות אלכוהול? והאם המינון לאקנה גב גבוה יותר מאקנה בפנים?
והאם אני יכול להפסיק לקחת את הרואקוטן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רואקוטן גב מינון - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ16/05/2012שלום משה,
1. ההמלצות הנן שהמינון המצטבר יהיה לפחות 120-150 מג"ר לק"ג משקל גוף כדי למזער את סיכון חזרת האקנה
2. הדבר תלוי בעיקר במהלך ההחלמה בזמן הטיפול. אני נוהג לטפל לפחות 90 מג"ר מצטבר לק"ג משקל גוף אחרי הפסקת פעילות המחלה.
3. חודש לאחר הפסקת הטיפול ברואקוטן ניתן לחזור לכלכלה חופשית, פעילות גופנית מאומצת, חשיפה לשמש לפי סוג העור ואפילו להרות.
המלצתי: הוועץ בנושא עם רופא העור שלך, הבהר לו את הצרכים האישיים (השתתפות במסע של תגלית) וסכמו ביחד את אסטרטגיית המשך הטיפול בך כוון שניתן להפחית את המינון היומי להפחתת עצמת תופעות הלואי אך להמשיך את הטיפול זמן ארוך יותר לצורך השלמת כל המינון המצטבר הרצוי ומאידך ניתן ליטול סיכון מחושב ולהפסיק את הטיפול לפני המועד האידאלי שתיכנן רופא העור המטפל בך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת שחפת אחרי תגובה אלרגיתאירנה09/05/2012
אני אחרי תגובה אלרגית drug eruption rash
לאור רגישות לציפורל/ ריספרים
ציפורל אותו נטלתי יומיים , עקב תופעות לוואי הטיפול הומר לריספרים למשך שבוע .
יום לאחר סיום ריספרים הופיעה לי תפרחת אריתמית סימטרית מפושטת המערבת 80% משטח הגוף.
טופלתי במח' עור בלינסון בזריקת דיפרוספן (ביום ג' 1/5) , כיום אני בטיפול תרופתי ל פרדינסון 40 מ"ג עם ירידה ב10 מ"ג כל 4 ימים. + נוטלת אחת ליום טלפסט
שאלתי היא האם אני יכולה לבצע בדיקת שחפת (לצורך קבלה ללימודים בחו"ל) המהלך הטיפול התרופתי הנוכחי שלי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת שחפת אחרי תגובה אלרגית - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ16/05/2012הפרדניזון והאנטיהיסטמינים מפחיתים את תגובת הגוף לטסט השחפת ולכן עלולים להוביל לתוצאה שלילית שגויה.
עצתי: היוועצי בצוות המרפאה המבצעת את הטסט לשחפת או במומחה למחלות זיהומיות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תגובתך. ובנוסף
אירנה17/05/2012כמה זמן מסיום הטיפול אפשר לבצע את הבדיקה?
צוות המרפאה לא יודעים לעזור בנושא...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כפות ידיים יבשות מאודרונן09/05/2012
שלום רב,
אני בן 23. בימים האחרונים יש לי יובש בכפות הידיים כאשר אני מתקלח במים וסבון.
יש לציין כי אני משתמש בקרם "דרמסילק" שעוזר לי מאוד.
מה יכולה להיות הסיבה לתופעה זו של כפות ידיים יבשות והאם קשור לסבון שאני משתמש במקלחת???
תודה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פתרון פשוט
זויה20/05/2012היי, הפתרון לזה מאוד פשוט, קודם כל צריך להבין מאיפה נובעת הבעיה. הבעיה נובעת מכך שהשכבה השומנית של העור נפגמת. איך היא נפגמת? על ידי דטרגנט (סבון).
ברור שלא ניתן להפסיק לשטוף ידיים בסבון, אבל אפשר להחליף את הסבון בחומר שמנקה את העור והוא על בסיס שמן. יש שני מוצרים שאני מכירה בשוק שעושים את העבודה: אמול ובלינאום (שניהם קיימים בבתי מרקחת). אתה צריך להחליף לגמרי את סבון הידיים באחד מהם וכשאתה רואה שיפור להפחית את השימוש בהם בהדרגה. אגב זו אינה תרופה ואתה צריך להשתמש בזה כמה ימים ברצף כדי לראות שינוי. אני והמשפחה שלי השתמשנו באמול (אבל בלינאום אמור להיות אותו דבר).
זה עזר לחמתי, ולגיסי מאוד והבעיה לא חזרה. בהצלחה ותעדכן אם זה עזר :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעים לאחר רואוקטןנועם06/05/2012
שלום
נטלתי רואקוטן למשך 8 חודשים לפני 3 חודשים סיימתי אם הכדורים
והפצעים חוזרים לי כול יום גודל פצע אדום חדש הוא ניראה כמו כתם אדום אבל שנוגעים בו הוא טיפה כואב זה לא פצע רגיל אם שומן אלא פצע שטוח אדום כמו כתם והפנים שלי וניהיה לי כבר 6 כאלה על הפנים ואני רוצה לבצע פיליניג עמוק בלייזר בעוד 3 חודשים ביגלל הצלקות והכתמים שנישארו לי ואמרו לי שאסור שיהיה פצעים בזמן הטיפול הזה
אז מה לעשות האם אפשר לקחת מינוציקילין במינון נמוך שיהיה לי אפילו לכול החיים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצעים לאחר רואוקטן - תגובה
ד''ר אריה י. ליפשיץ16/05/2012שלום נועם,
טיפול ממושך במינוציקלין מסוכן לבריאות ולחיים. 1/64,000 מטופלים עלול לפתח תגובה חיסונית מסוכנת (דמויית לופוס).
המלצתי: פנה שוב לבדיקת רופא העור שלך לצורך איבחון בעייתך ואיפיון טיבה ומידתה וכן לגיבוש דרכי הפעולה האפשריות וגבשו יחד את אסטרטגיית המשך הטיפול בבעייתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קונדןם לאחר גמירהעידו03/05/2012
היי, אם אני מקיים יחסי מין עם אישה דרך איבר מינה או עם גבר דרך פי הטבעת ואני עם קונדום אך כבר גמרתי ובכל זאת אני ממשיך להישאר בתוכו או בתוכה מה הסכנה להידבקות מחלות מין ובאיידס? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קונדןם לאחר גמירה - תגובה
ד''ר אכי פרידמן05/05/2012נמוכה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתמים ברגלייםר.מ03/05/2012
אני משתזפת כבר שנים במיטות שיזוף ולפני שנתיים אחרי לידת בני חזרתי להשתזף והבחנתי שהצבע של הרגליים לא אחיד כמו כתמים לבנים וגם כשאני משתזפת במכונה הכתמים לא נעלמים הם יותר בולטים,אני פשוט לא יודעת מה לעשות אני כבר לא יכולה ללכת עם מכנס קצר ,כי שואלים אותי כל הזמן מה יש לי ברגליים,אני רוצה לדעת אם אכן זה מהמיטות שיזוף אשמח לתשובתכם ואני רוצה לדעת אם זה ניתן לטיפול...תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתמים ברגליים - תגובה
ד''ר אכי פרידמן05/05/2012הבעיה מוכרת יותר אצל נשים מאשר אצל גברים. נובעת בחלקה מהשיזוף ואין לה פתרון יעיל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רואקוטןדנה01/05/2012
האם יש קשר בין נטילת התרופה רואקוטן לבין הפסקת צמיחה לגובה?
בגיל 11 - לאחר שהתחלתי לקחת את התרופה - הגביהה שלי הפסיקה,
ועד היום לא גבהתי במילימטר אחד הגובה שלי הוא 1.30.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רואקוטן - תגובה
ד''ר אהוד סופר02/05/2012דנה שלום,
אין קשר בין רואקוטן להפסקת צמיחה לגובה
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקודות לבנות בולטות על גבי כפות הרגלייםרינת24/04/2012
אני בת 53. יש לי נקודות לבנות בולטות על גבי כפות הרגליים. זה ניתן לקילוף
מה יכולה להיות הסיבה?
קרם גוף רגיל לא עוזר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקודות לבנות - תגובה
ד''ר אהוד סופר02/05/2012שלום רינת,
פני למומחה לרפואת עור לאבחנה וטיפול בהתאם
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריחה על הקרקפת, על הבטן, על הגבנדין21/04/2012
שלום,
יש לי פריחה בכל הגוף. על הקרקפת, על הבטן, על הגב, על הישבן, באזור של איבר המין, ברגליים למטה כולל על האצבעות, בידיים כול גם על האצבעות וגם על כף היד.
נטלתי טגרטול והנוירולוגית שלי אמרה לי שככל הנראה זו תופעה אלרגית לתרופה, אמרה לי להפסיק לקחת אותה ורשמה לי אלרג'יקס כדי לטפל בפריחה.
ביום חמישי הפסקתי ליטול את הטגרטול והתחלתי לקחת אלרג'יקס, בינתיים נראה שהפריחה רק מחמירה. מה כדאי לי לעשות?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורטיקריה טיפול מומלץ
שרית22/04/2012מתוך נסיון , זה שהפסקת את התרופה היה היכרחי אבל לא בהיכרח כעת שזה יפסיק את הפריחה שהופיעה לך ונקראת אורטיקריה.
זה אומר שהתרופה היתה משפעל של המחלה.
הטיפול היחיד שאני יכולה להמליץ לך זה טיפול ברפואה משלימה
( לרופא הקונבציונלי אין תרופה לאורטיקריה ואני מקווה שלא תגיעי לסטירואידים )
תחפשי בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור
שם באתר שתגיעי אליו תכנסי לאורטיקריה.
אני מקווה שעזרתי .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלמתי מאורטיקריה כרונית !!
טל22/02/2014אישית, חליתי באור ויקריב כרונית שעברה כנגד כל הסיכויים בזכות איש מיוחד, מדקר סיני שיאבחן אותי גם דרך גלגל העין. ממליצה בחום על דיקור, אשמח גם להפנות למטפל שלי, מכירה עוד לפחות אחת שהופנתה דרכי שהחלימה מהמחלה הארורה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדיקור לא יעל לאורטיקריה בכלל
לימור23/02/2014בגלל אורטיקריה כרונית גם אני הייתי בטיפול בדיקור סיני אצל דודי פרלה גם קבלתי צמחים.
התמדתי בכל ההוראות וזה לא תרם לי כהוא זה האורטיקריה נותרה עדיין.
חבל על הזמן ועל הכסף.
איך בדיוק מחטים יכולים להפסיק יצירת נוגדנים ?
זה הבל הבלים הדיקור הזה.
זו סתם מודעה פרסומית לקידום מכירות שאין בה שום דבר מועיל.
ל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריחה בפנים בגלל ברחשיםל.20/04/2012
שלום
לפני מס' ימים נכנסתי לירקניה ולקחתי קופסא של עגבניות שרי שיצאו ממנה המון ברחשים (בעע) ישר לפנים שלי, התחלתי לגרד בפנים ,
כשחזרתי הביתה הבחנתי במין פריחה קטנה שמתחילה במקום שגרדתי -בלחי השמאלית סמוך לעין .
לאחר יום זה התפשט לכל חלקי הפנים , וגם בצוואר, וכאשר אני נוגעת בפנים אני מרגישה תחושת חספוס (ללא אדמומיות)ומין פצעים קטנים קטנים .
פניתי לבית מרקחת, הרוקח נתן לי כדור לאלרגיה שנקרא זילרג'י ואמר לי לקחת פעם ביום .
אני כבר יומיים עם הכדור וזה לא עוזר , תחושת החספוס נשארה וזה מאוד מתסכל אותי כי בד"כ מגע הפנים שלי הוא חלק. אני ממש חוששת שזה ישאר ככה .
מה יכולה להיות הבעיה והאםיש לך המלצה כלשהי,
תודה רבה ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריחה בפנים בגלל ברחשים - תגובה
ד''ר אהוד סופר23/04/2012ל, שלום רב,
לצערי לא ניתן לאבחן את הבעיה דרך האינטרנט וללא בדיקה קלינית. פני לרופא עור.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיליניג לייזר עמוקנועם20/04/2012
שלום
רציתי לדעת האם אפשר לבצע פיליניג בלייזר עמוק 3 חודשים אחרי ראוקוטן או שצריך לחכות 6 חודשים ומה ההבדל בין פיליניג כימי עמוק לבין פיליניג לייזר עמוק לגבי צלקות אקנה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיליניג לייזר עמוק - תגובה
ד''ר אהוד סופר23/04/2012נועם שלום רב,
1. כדי לעשות פילינג בלייזר עמוק יש לחכות שנה לאחר נטילת רואקוטן.
2. 2 הטיפולים שציינת הינם טובים, אולם מדובר בשיפור חלקי לצלקות.
3. קיים טיפול נוסף ומצויין לצלקות אקנה, שאינו מצריך זמן החלמה ממושך כמו פילינג עמוק (בלייזר או כימי). הטיפול נקרא דרמה רולר והוא מביא לשיפור משמעותי ביותר במראה הצלקות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריחהנדין16/04/2012
שלום, יש לי מין פריחה של נקודות אדומות על הרגליים למטה ועל הידיים גם באזור כף היד, זה קצת מגרד. זה משהו שעובר או שכדאי לפנות לרופא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריחה - תגובה
ד''ר אהוד סופר16/04/2012נדין שלום רב,
לצערי לא ניתן לאבחן את הבעיה על סמך תיאורך. גשי לרופא עור לבדיקה קלינית, אבחון וטיפול בהתאם.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עור מחוספסדורית15/04/2012
שלום, אני בת 40. בחודשים האחרונים שמתי לב שהעור מעל שני הברכיים , באזור הירכיים, מחוספס, באופן סימטרי. לאחרונה העור בחלק העליון של הזרועות, מהמרפק ועד לכתף גם כן מחוספס, באופן סימטרי משני הצדדים. לציין שהחספוס ניכר רק במגע ולא במראה. אין סימנים נוספים. אשמח לשמוע את חוות דעתכם. בתודה, דורית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עור מחוספס - תגובה
ד''ר אהוד סופר16/04/2012דורית שלום רב,
לפי תיאורך יתכנו מספר אפשרויות. לכן, עליך לעבור בדיקה על ידי רופא עור.
בברכה ,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
