מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לד"ר טונגנרייך-שאלה לגבי שיטת צילוםאחת01/08/2011
שלום לך,
יש לי אלייך תור ליום חמישי הקרוב.
רציתי לדעת מהי השיטה שבה את העובד ,האם אתה עובד עם בלון הליום וצינורית גמישה?
בנוסף,איזה משכך כאבים אתה ממליץ לקחת חצי שעה לפני ,אדוויל זה מספיק טוב?
אשמח למענה,אני די לחוצה.
תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התור אליך הוא באסותא אם זה משנה...
אחת01/08/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתור אליך הוא באסותא אם זה משנה... - תגובה
פרופ' ראול אורביטו01/08/2011שאלות אישיות לד"ר טוגנדרייך- ראי במדור שאלות בפורום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר טונגנרייך-שאלה לגבי שיטת צילום - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך01/08/2011אני מתאים את השיטה למקרה. ברב המקרים Sliding Salpingograph -אביזר המאפשר ביצוע אטראומטי של הבדיקה. אם יש צורך משתמש בבלון (מכאיב יותר). בד"כ אין צורך במשכחי כאבים. אין הבדל בשיטת הביצוע בין המקומות השונים ובין אם הבדיקה מבוצעת באופן פרטי, במימון קופ"ח או במימון חברת הביטוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה!אפשר שאלה נוספת?
מודאגת01/08/2011אני מגיעה אלייך אחרי שנה שאנחו מנסים להכנס להריון יש לנו ילד אחד מהריון ספונטני ומהיר מאוד,לפני 5 שנים.התגלה בעיה של זרע חלש מאוד -בכל הפרמטרים.
אצלי הכל תקין הורמונלית .והלידה שעברתי היא לידה רגילה ולא בניתוח קיסרי
אני בת 30 הוא 39 ,עשינו גם הזרעות שלא צלחו ואנחנו מופנים לIVF
נשלחתי לצילום רחם כחלק מהרוטינה לקראת טיפול.
האם בעינייך המקרה שלנו מצדיק צילום רחם?
האם זה לא מיותר ויכול להיות מסוכן (אני מודה שקראתי על חוייות מזעזעות של בנות)
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



