היסטרוסקופיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היסטרוסקופיה
    אדי
    07/08/2011

    ב2007 עברתי ניתוח מיומוקטומיה. אחרי ניתוח בצילום רחם ראו שהחצוצרות חסומות, כניראה מהניתוח. כשלוש שנים מנסה להרות בIVF.אין לי ילדים. לפני כשנה היה לי הריון מחוץ לרחם בחצוצרה. בלפרוסקופיה החצוצרה הוסרה. נישארה חצוצרה אחת חסומה. מעוניינת לעשות פתיחת חצוצרה. כי בIVF ממשיכה ולא ניקלטת להריון.
    חשובה לי הדעה שלכם.
    עשיתי היסטרוסקופיה אבחנתית: בכניסה לחלל בשעה 2-3 שרירן סבמוקוזי 2.5 ס"מ על בסיס רחב, חלל עם הדבקות עבה במרכזו שהופרדה, איזור קרן שמאלי חסום ע"י הדבקויות, פיה ימנית תקינה, מחיצה עבה או בליטה של שרירן באיזור פונדלי עם עוות חלל.
    האם אפשר להכנס להריון במצב זה בטיפולי IVF, או בפתיחת חצוצרה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היסטרוסקופיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היסטרוסקופיה - תגובה

    ד``ר דניאל טוגנדרייך
    07/08/2011

    בת כמה את?

    על פניו נראה שיש מקום לכריתה היסטרוסקופית של השרירן הבולט לחלל הרחם.
    צנתור הוא אופציה אם גילך מתאים הזרע תקין ואין בעיות נוספות שאינן באות לביטוי בפנייתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו