היסטרוסקופיה ניתוחית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היסטרוסקופיה ניתוחית
    טליה
    10/08/2011

    עברתי היסטרוסקופיה ניתוחית ב4/8/11 בעקבות צילום רחם שהראה הידבקויות של כל חלל הרחם, לפני שנתיים וחצי ילדתי את בני בניתוח קיסרי ולא עברתי כל הליך כירורגי אחר.
    תוצאות הניתוח היו חיוביות : פתיחה שלמה של החלל, תוך הדגמת פיתחי החצוצרות.
    3 שאלות:
    1. האם זה בסדר שלא קיבלתי שום טיפול הורמונלי לתמיכה/שיקום ברירית הרחם?
    .2 דיממתי מספר ימים, ביום ראשון(3 ימים אחרי) פסקו הדימומים אך חזרו לפתע אתמול, האם יתכן שמדובר הפעם במחזור? או שהגיוני המשך דימום מהתהליך.
    3. נאמר לי לא לקיים יחסי מין שבועיים, האם בכדי שלא אקלט להריון בטעות או בהקשר אחר?
    יש לציין כי אני מרגישה מצוין וללא כאבים.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היסטרוסקופיה ניתוחית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היסטרוסקופיה ניתוחית - תגובה

    ד``ר דניאל טוגנדרייך
    10/08/2011

    טיפול אסטרוגני למניעת הישנות ההידבקויות מקובל לאחר ניתוח כזה כמו שעברת.
    יתכן והממצאים אצלך לא חייבו טיפול כזה (יש לשאול את הרופא המנתח).
    איני רואה מניעה להתעבר מייד לאחר הניתוח אם התוצאה שלו "רחם תקין".

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו