אני ממש מבולבלת-מה עובר על גופי???

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני ממש מבולבלת-מה עובר על גופי???
    ש.
    18/08/2011

    שלום,
    אני בת 37 הפסקתי גלולות לפני 10 חודשים.
    מאז הגוף שלי מרגיש לי לא מאוזן. כלומר:
    מחזור וביוץ ממש לא סדירים ועקביים{ווסת בין אחת לשבועיים וחצי עד 5 וחצי שבועות}.ומיחושים באיזור הרחם ושחלות לפחות במחצית החודש או יותר.

    אני מנסה להרות במשך כל התקופה הזו ונעזרתי בערכות ביוץ לשם כך-ללא הצלחה עד כה.

    אתמול בבוקר ביצעתיבדיקת הריון בייתית.
    התוצאה הייתה פס בהיר מאד כמעט בלתי מורגש שהתהווה לאחר כמה דקות.

    כשעתיים אחרי-התחיל הווסת, אחרי 14 יום מהביוץ שכלל את כל התסמינים של הדימום,כאבים,וכל שאר התחושות.
    לאחר כ8 שעות הדימום פסק לחלוטין אין כל זכר ממנו. אך מצד שני, ישנם מיחושים חלשים יותר שמאפיינים ווסת.

    בעקבות תופעה זו-החלטתי לבצע בדיקת הריון בייתית יממה וחצי אחרי הבדיקה הראשונית ולא עם השתן ה1 של הבוקר.
    התוצאה הייתה פס בהיר אך מורגש יותר מפעם קודמת.

    מה קורה פה??
    איך ייתכן שאני אולי בהריון אם קיבלתי ווסת בדיוק בזמן עם כל התסמינים והכאבים ושאר התופעות??

    ומה הדימום הזה אומר במידה ואכן אני בהריון?? שמשהו לא תקין??

    סליחה על השאלות ועל אורך ההודעה-אני פשוט מודאגת.

    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני ממש מבולבלת-מה עובר על גופי??? - תגובה

    ד``ר דניאל טוגנדרייך
    19/08/2011

    קרוב לוודאי שאת מעוברת.
    על מנת לוודא תקינות ההריון ומיקומו עלייך לפנות בהקדם לרופא נשים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו