המלצה להסרת חצוצרות ו- IVF

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • המלצה להסרת חצוצרות ו- IVF
    מיקה
    06/09/2011

    שלום שמי רינת
    בת 34 ללא ילדים סובלת מאנדומטריוזיס ואגן קפוא.
    עברתי לפרוסקופיה לפני 9 חודשים בה ניקו מוקדי אנדו וציסטה אחת די גדולה.
    בסיכום הניתוח ולדבריו של הרופא לא הצליחו לשחרר את החצוצרות מכיוון שהן קבורות
    ומלאות בנוזל.
    כיום אני אחרי 4 סבבים של IVF כולם כשלו , הרופא המטפל שלי המליץ על לפרוסקופיה חוזרת , שבה יסירו את החצוצרות מכיוון שבבדיקת אוטראסאונד הן ניראות נפוחות וכניראה מלאות בנוזל.

    השאלה שלי , מלבד זה שאין סיכוי להריון טבעי אילו סיכונים טמונים בהסרת החצוצרות ?
    האם כדאי לאור ההיסטוריה הרפואית שלי והאנדו' כן לתת סיכוי ולנסות לשחרר את החצוצרות ? והאם פעולה של הסרת חצוצרות מגדילה סיכוי להצלחת IVF ?

    תודה על התייחסותכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המלצה להסרת חצוצרות ו- IVF

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה להסרת חצוצרות ו- IVF - תגובה

    פרופ' ראול אורביטו
    06/09/2011

    חצוצרות מלאות נוזל מפחיתות את שיעור ההריון למחצית ומכפילות את שיעור ההפלות
    לכן, לאחר מס' כשלונות IVF, ראוי להסירן, או לפחות לנתק אותן מהרחם
    לגבי הניתוח, סיבוכים וכו', יש להיוועץ עם המנתח
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו