חסימה דו צדדית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חסימה דו צדדית
    שני
    20/09/2011

    שלום ד"ר
    אני בת 25 ללא ילדים מזה 5 שנים
    לאחר שנאמר לי בצילום רחם שיש לי חסימה דו צדדית בחצוצרות נשלחתי מיד
    ל IVF לאחר שני טיפולים לא מוצלחים הרופא הציע לעבור לפרסקופיה והיסטרוסקופיה אבחנתית וטיפולית במידת הצורך גם לאחר הניתוח נאמר לי שרק IVF יפתור את הבעיה עברנו עוד 3 טיפולים ובטיפול השלישי נקלט עובר 1 עד שבוע 10 והפסיק הדופק לאחר מכן עברתי עוד ניתוח לפרסקופיה והיסטרוסקופיה ששם נאמר לי שהוסרו הדבקויות וצינתור 2 החצוצרות אבל בכל זאת שנה של ניסיונות להרות לא הועילו בחצי שנה האחרונה עברתי שני טיפולי IVF שוב לא מוצלחים סה"כ 7 כישלונות

    שאלתי היא האם צינתור חצוצרות פעם נוספת יעזור או להפסיק להתעלל בגוף שלי
    ופשוט להמשיך עם הטיפולים הקשם והמתסכלים האלה
    אפילו אם יש סיכוי קטן שהחצוצרות יפתחו אני מוכנה לנסות אשמח לדעת תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חסימה דו צדדית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חסימה דו צדדית - תגובה

    פרופ' ראול אורביטו
    20/09/2011

    קרוב לודאי שלא יעזור (בשל ההדבקויות באגן, אותן הצינטור לא יכול לפתור) ומה שצריך זה המשך טיפול IVF
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו