מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פריון - שרירן, צילום רחםמיכל19/10/2011
שלום רב
אני בת 35 ללא ילדים, מזה כחצי שנה מנסה להיכנס להיריון.
גיליתי שיש לי שרירן בגודל 5.5 ס"מ בדופן הקדמי, עשיתי בדיקת היסטרוסקופיה והתברר שהשרירן לא בולט לחלל.
בעלי עשה בדיקת זרע הכל יצא תקין למעט מורפולוגיה :
נפח-4.5 מ"ל, ריכוז -70 מיליון, PH-7.6, תנועתיות- 69%, תנועה פרוגרסיבית- 56%
ליקוציטים-לא נצפו, אגלוטינציות -שלילי, מורפולוגיה- 3%, פתלוגיות ראש -79% ,פתלוגיות זנב -18%.
עשיתי בדיקות הורמנליות - ה- FSH היה גבוה- 24 ולאחר חודשיים ירד ל- 12
יש לי מס' שאלות:
1. האם לפי הנתונים האלו, כדאי בשלב זה לבצע צילום רחם?
2.האם בגילי כדאי לנסות להיכנס להריון באופן טבעי עוד חצי שנה (סה"כ שנה)
3. האם יש צורך בטיפולי הפריה בשלב זה ? ואיזה סוג?
רופא הנשים שלי המליץ לי לעשות צילום רחם בשלב זה ולהתחיל ישר טיפולי הפריה IVF
בגלל גילי.
אשמח לשמוע את דעתך
תודה רבה :-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריון - שרירן, צילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו20/10/2011עליך להתחיל בטיפולי פוריות בהקדם, בעיקר בשל העליות ב- FSH
ניתן להתחיל בצילום רחם, במידה ומתוכננת לטיפולים בזריקות והזרעות
אם מיועדת ל- IVF, אין צורך
יש לדון עם מומחה פוריות על צורך בטיפול במיומה (כריתה- בעד ונגד ותיזמון: מיד, לאחר 2-3 כשלונות ב- IVF )
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לשאלתי
מיכל20/10/2011תודה על תשובתך,
רציתי להוסיף - לקחתח גלולות 15 שנה ברציפות , כחודש אחרי שהפסקתי את הגלולות עשיתי את בדיקת הFSH, יכול להיות קשר לכך שה-FSH היה גבוה (24)?
שאלה נוספת - האם כדאי לי להתחיל בזריקות והזרעות ? או ישר טיפולי IVF?
לא התייחסת לבדיקת זרע של בעלי במיוחד למורפולוגיה, האם צריך /ניתן לעשות משהן בעניין?
תודה רבה !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרה לנושא, ברשותך..
מיכל21/10/2011לא מדובר בעליה ב - FSH אלא ירידה מ 24 ל- 12 תוך חודשיים.
ממתינה להתייחסותך
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לשאלתי - תגובה
פרופ' ראול אורביטו23/10/2011גלולות מורידות FSH ולכן לא מסביר
לגבי סוג טיפול- יש להיוועץ עם מומחה לפוריות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



