מה קרה לי בגוף?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מה קרה לי בגוף?
    ליאת
    27/10/2011

    אני בטיפולי הזרעה עד כה היו ללא גונדוטרופינים למעט אוביטרל יומיים קודם להזרעה.
    החודש התחלתי בהזרקת גונל f ביום החמישי למחזור בכמות של 75 למשך 3 ימים.
    הזקיק שהיה לי באולטראסאונד ביום הרביעי למחזור היה בגודל 18 מ"מ !
    עובי רירית 7.
    היום,לאחר 3 ימי הזרקה,הזקיק 23 מ"מ ,עובי רירית 11
    שאלותיי הן:
    1. איך יתכן כזה זקיק גדול בתחילת המחזור ?
    2.איך זה שההזרקה של הגונל f לא פיתחה גדילה של זקיקים נוספים?
    3.נקבעה לי הזרעה ליום ראשון הקרוב,היום חמישי,נאמר לי לקחת היום זריקה נוספת של 75 גונאל ומחר בשישי אוביטרל לקראת ההזרעה בראשון,
    האם אין מצב לפספס את הביוץ מאחר והזקיק הראה היום כבר גודל של 23 ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה קרה לי בגוף?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה קרה לי בגוף? - תגובה

    פרופ' ראול אורביטו
    30/10/2011

    עליך לפנות לפורום פוריות
    ספציפית- התגובה משתנה מחודש לחודש, גדילת הזקיק גם היא משתנה
    ניתן לקיים יחסים לאחר אוביטרל (שישי) להבטיח הימצאות זרע במערכת
    כמו- כן, סונר לפני ההזרעה יראה זקיק- אם לא בייצת
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו